Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-15, 17:18
  #1177
Medlem
nuendasts avatar
Härligt med thaimassage

För ett tag sedan skulle jag neråt landet med jobbet. Hamnade i Malmö men var klar efter bara 2 timmar. Kände att jag ville hitta på nått så jag strosade runt lite. Hittade ett thaiställe och gick in för att få massage. Beställde olja och klädde av mig naken. Fick en skön massage av en söt tjej som fnittrade när hon såg min dolme, men hon ville inte göra något åt ståndet. Nöjd med massagen var jag i alla fall och satte mig i bilen för att åka hemmåt igen.

När jag började närma mig Helsingborg fick jag en idé om att ta båten över och köpa med mig några flak öl. Gott att ha hemma. Det är ju inte lika billigt längre som det var, men ändå inte fel att ha i skafferiet. Parkerade bilen vid terminalen och åkte över. På båten hittade jag en dansk tidning vid ett bord och bläddrade lite i den. Fastnade för en annons om massage av "äkta danska thaitjejer". Då det var gångavstånd från båt-terminalen tänkte jag att det kunde vara värt ett försök.

Tog inte mer än kanske 10 minuter att hitta rätt plats. Det var en villa men när jag kände på dörren var det låst. Tänkte gå därifrån när någon låste upp innifrån. Vände mig om och där var en thaidam i 50-60 års åldern. Jag frågade henne om massage och hon släppte in mig. Jag hoppades verkligen på att det inte var hon som skulle göra själva massagen, och som tur var då var det inte hon. Det kom genast fram en annan ung tjej, riktigt söt med fin kropp. Den äldre damen frågade vad jag önskade och då svarade jag med att fråga vilken "service" som hade. Hon sa då 1000 danska för everything inkluded. Alltså massage, oral and possition.

Så för 1000 danska fick jag en godkänd massage av en söt tjej. Först använde hon händerna, men sedan klädde hon av sig och gnuggade sin kropp mig min. Hon trädde på mig en kådis och började suga. När jag kände att jag ville ta henne så var det inga problem alls. Först red hon mig, sedan tog jag henne i missionären och vi avslutade med bakifrån. Hur trång och skön som helst. Efteråt hämtade hon varma blöta handukar och torkade av mig från topp till tå.

Massage n var godkänd, har fått bättre men också många sämre. Knullet var faktiskt toppbetyg på. Härlig kropp och trång tjej. Hela tiden vädligt söt och trevlig. I love thaimassage

Köpte också 4 lådor carlsberg med mig.
__________________
Senast redigerad av nuendast 2009-11-15 kl. 17:21.
Citera
2009-11-16, 10:55
  #1178
Avstängd
KONKELBIERs avatar
Pallar inte läsa genom tråden. Men en fråga? Vad är thaimassage och ingår det något som vi tolkar i normala fall som sexuell handling, typ avrunkning, samlag etc?

Hur är det i Thailand eller på andra ställen där sex mot betalning är tillåtet. Ingår sex i thaimassage?
Citera
2009-11-16, 16:56
  #1179
Medlem
Thaimassage

Var på ett "välkännt" ställe väster om city. Beställde en oljemassage på 1 tim.
Blev visad in till ett "bås" med skynken och klädde av mig näck.
Det kom in en söt slank tjej som började massera lite tafatt med för "löst" tryck.
Fick bånge ändå..å redan efter 8 - 10 min ville hon att jag skulle vända på mig. Handduken drogs bort. Hon öste på med olja å "snuddade" kuken flera gånger så den stog STENHÅRT
Hon tog även några runktag..log å ville jag skulle betala extra. Men jag tyckte själva massagen var så kass, att jag inte ville lägga "300" till för HE.
Så när jag inte ville betala mer, sluta hon... :-(
Citera
2009-11-16, 17:57
  #1180
Medlem
nuendasts avatar
Angående massagen i danmark så var det här jag var: http://www.k27.dk/
Citera
2009-11-17, 16:18
  #1181
Medlem
zatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KONKELBIER
Pallar inte läsa genom tråden. Men en fråga? Vad är thaimassage och ingår det något som vi tolkar i normala fall som sexuell handling, typ avrunkning, samlag etc?

Hur är det i Thailand eller på andra ställen där sex mot betalning är tillåtet. Ingår sex i thaimassage?

Om man ska vara strikt så ingår det inget som vi tolkar som en sexuell handling i Traditionell Thaimassage.

Se till exempel Thai massage according to Wiki Pedia

Att det sedan ingår både det ena och det andra i thaimassage som erbjuds till exempel på turistställen i fjärran östern och även i Europa är en helt annan sak.
Citera
2009-11-17, 21:31
  #1182
Avstängd
En liten historia

Häromdagen var jag på thaimassage i västra Stockholm. Jag har varit på det stället två gånger tidigare och fått massage av samma kvinna med HE som varit helt ok. Det jobbar bara två tjejer där och nu när jag var där för tredje gången bad jag att få massage av den andra tjejen som var betydligt yngre. Hon var väldigt blyg och precis lärt sig massera. Hon var trevlig och bad om ursäkt och förklarade hur det låg till. När jag vänt mig och låg där med världens stånd så frågade hon om jag ville ha massage där också Jag sa att jag ville det och då visade det sig att hon hade pratat med den äldre kvinnan om att jag ville ha det så det visste hon och priset var klart.

Men när hon skulle ge mig HE så blev hon jättenervös och berättade att det var första gången. Jag lugnade henne och sa att det var helt ok. Men efter tag kändes hon så osäker så jag föreslog att hon skulle hämta in kollegan så att hon fick visa hur det skulle gå till.... och det gjorde hon Så nu blev det HE med två tjejer varav den ena smekte mig och såg på och övade lite... Hon fick tips och tränade på mig. Det var otroligt skönt och häftigt.

En annorlunda och mycket skön erfarenhet
Citera
2009-11-17, 23:52
  #1183
Medlem
Rainmans avatar
Dom gör vad du vill på såna ställen... har en torsk polare som drar runt på olika thai-massager hela tiden och får happy ending för lite extra ...
Citera
2009-11-19, 20:35
  #1184
Medlem
Har varit i Kallebäck några gånger. Mycket bra massage men aldrig någon HE.
Citera
2009-11-19, 20:39
  #1185
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosven00
Har varit i Kallebäck några gånger. Mycket bra massage men aldrig någon HE.

Då får du nog prova igen.
Citera
2009-11-20, 19:17
  #1186
Medlem
BlueStars avatar
Sundsvall

Osäker på om det rör sig om thaimassage men utan att nämna något namn: Är det någon som besökt massagestudion i Sundsvall som marknadsfört orgasmer som en trevlig bieffekt? SVT:s Mittnytt rapporterade om det igår:

http://svt.se/2.55868/1.1777824/brot...rubrik_1777824

Tydligen så verkar det inte förekomma någon orgasmbringande massage där idag. Låt oss hoppas att verksamheten snarast sprider sig till övriga landet, det låter sannerligen som ett populärt och vinnande koncept.
Citera
2009-11-20, 19:23
  #1187
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Osäker på om det rör sig om thaimassage men utan att nämna något namn: Är det någon som besökt massagestudion i Sundsvall som marknadsfört orgasmer som en trevlig bieffekt? SVT:s Mittnytt rapporterade om det igår:

http://svt.se/2.55868/1.1777824/brot...rubrik_1777824

Tydligen så verkar det inte förekomma någon orgasmbringande massage där idag. Låt oss hoppas att verksamheten snarast sprider sig till övriga landet, det låter sannerligen som ett populärt och vinnande koncept.

Jag har besökt stället 2 gånger....Ingen thaimassage...
Citera
2009-11-20, 23:17
  #1188
Medlem
Ikväll fick man massage och lite till av 2 tjejer.....men vet nån varför Nxxx i Skarpnäck är stängt ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback