2003-09-16, 10:59
  #616
Medlem
Men snälla Göran......

Du ifrågasätter hela tiden de bevis som i 60 år varit vedertagna av i princip hela världen, utom just en liten ynklig klick revisionister.

Varför ifrågasätter du inte revisionisternas "bevis" lika hårt!? Varför tar du dem omedelbart som sanningar och fakta vitare än snö??


Ang röken på div foton. Visst skulle den röken kunna vara från vad som helst, t ex från rökrummet, från köket, från tvättstugan, från 30 Aprilfirandet.......

MEN, den KAN väl också vara från just krematorier och bränning av lik!!??? Eller kan den inte??

Och med tanke på i vilket sammanhang som bilderna tagits, och vad som fotograferats, så kan man kanske sänka sannolikheten för att röken kommer från rökrummet, då det förmodligen inte fanns några gemytliga rökrum för "gästerna eller cigaretter i mängd...... Likaså var nog köket som försåg "gästerna" med mat, inte vare sig trestjärnigt eller välfyllt..... Och "gästerna" inte gick runt i okladerligt pressad och ren smoking, så torde även tvättstugan vara en högoddsare......

Vad är då kvar med högst sannolikhet som källa för röken?? Med tanke på vad som fotograferats??

Om man flygfotar en skogsbrand, vad är det mest sannolikt att röken kommer ifrån?? De brinnande träden eller från skogvaktarstugans kök?? Ja jag är inte säker på att du förstår min poäng!?

Sen har ju Varg-Olle 100% rätt, när han säger att ALLA frågor redan bemötts och besvarats flera gånger om, samt att det som ni revisionisater lägger fram som sk "bevis" motbevisats och sablats ner som felaktiga uppgifter, ofullständiga uppgifter, förvrängda uppgifter, förfalskade uppgifter, lögner och fabler, ja rent skitsnack mestadels. Men inte en enda gång har jag sett en enda revisionist yttra, "Åfan, det var så det var, ja då förklarar det ju den saken, och då hade jag tyvärr fel där. Men hur är det med...... o s v" INTE EN ENDA GÅNG!!!! Men precis allt som revisionisterna påstår är fakta och bevis, är alltså detta??? Utan invändningar eller eget kritiskt granskande?? Märkligt då att hela världen, utom en klick lättledda revisionister, faktiskt inte tror på era sagor, utan håller sig till erkänd och sedan mer än 60 år av forskning vittnesmål och bevis som styrkts på alla sätt och vis oräkneliga gånger av oräkneliga personer.

Ang de bilder som revisionister och konspirationsteoretiker lägger fram som sk "bevis" för sin sak, så kan jag bara säga, att maken till på ett eller annat sätt manipulerade bilder har jag då aldrig sett. Och väldigt ofta så uselt och klantigt/dåligt gjort att Stevie Wonder borde bli misstänksam. Men likförbannat så sväljer revisionisterna bilderna med hull och hår som det yttersta av bevis.

Revisionism borde sorteras under sjukdom!!


Jag är helt övertygad om att du GP, aldrig skulle erkänna att förintelsen ägt rum OAVSETT vilka bevis som skulle läggas fram, inte ens om man med DNA kunde binda likfynd med brännungnar, eller en avslöjande dagbok från Hitler eller annant tungt namn. Nä då är det förfalskningar och bluff.

Men skulle man hitta bara en lite papperslapp med näst intill oläslig text i nån grop, utan att veta vem som skrivit det, och där stod att förintelsen inte skett. Ja då skulle detta höjas till det yttersta bevisets nivå......

Är det inte märkligt att majoriteten av tyskarna själva både tror på, och vet att utrotningen skedde, och att man idag förbjudit att hävda motsatsen!? Skulle inte hela det Tyska folket vilja bli rentvådda om de hade en möjlighet, vilket de borde ha om revisionisternas dravel skulle stämma?? Att så alltså inte sker, är ett mycket tungt bevis för att det just är bara dravel och lögner och inga bevis, som revisionisterna lägger fram.

Är det sen inte märkligt att väldigt stor andel av revisionisterna som försöker hävda att förintelsen inte skall ha ägt rum, samt att väldigt många av de sk "seriösa" historikerna och andra de åberopar som vittnen och sakkunniga, faktiskt frotterar sig på mängder av Nazistiska och judefientliga siter på nätet!? Hur opartiska och objektiva kan man då anse att dessa personer är??

Revisionismen är ett skämt....


Dr Tinnitus
Citera