2009-04-15, 23:12
  #749
Medlem
storm79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasponny
Antar att jag får bidra med en mardrömsdejt.

Jag var 16 bast, oskuld och allmänt kåt upp till öronen. Hur bli av med det ständiga kåtheten, och ännu viktigare den jävla oskulden som hängde med och gnagde en i bakhuvudet oavsett i vilken social sammanslutning man befann sig i.

Lunarstorm.

En magiskt plats, där man diskret kunde ta kontakt med tjejer, det räckte att ha en någonlunda bra bild på sig och skriva lite oviktigt trams för att man skulle få någon halvful flicksnärtas msn. Kruxet var att inte ha en allt för ful bild på sig själv eller en för snygg som man aldrig skulle kunna leva upp till. Sen var det att på ett väldigt oskyldigt, utan att avslöja några sexuella intentioner, ta kontakt med halvfula brudar som man över allt annat önskade köra en stenhård tonårskuk i och sen spruta lite fräckt på henne som de gjorde på free6.com.
Av någon anledning så tog jag även kontakt med en tjej som på hennes visningsbild var jävligt snygg. Way over my league. Jag undrade ibland när jag hade fått hennes msn, vad fan jag höll på med. Hur skulle det inte bli i verkligheten om jag mötte henne? Jo, det var självklart: Urkk, vafan är det här för idiot? Han är både finnig, kort och byggd som en vandrande pinne, jag ska berätta vilken idiot det är för min sönderblonderade men alltjämt populära vännina Sandra och på så sätt förstöra gossens sociala liv genom hela gymnasiet innan han hav ren desperation flyttar femitio mil för att studera något oviktigt på en högskola för att fly den unga vuxendomens demoner.

Ja, exakt så. Samtalet på msn och senare på sms fortsatte. Hur hon fick tag på mitt telefonnummer kommer jag inte ihåg men det gör det samma för historien. Hon började komma med små vinklingar om sex, hon började diskutera relationer. ett jävla trams egentligen men visst hängde man med och försökte driva tugget. Det kom att bli lite av en kick.

Problemet kvarstod: Hon var snygg utav bara helvete och jag var en halvdan no-one på den hierarkiska skalans mittfåra, om ens det. Jag var tvungen att skicka en bild, hellre ta smällen nu än att faktiskt träffa henne och utsättas för total förnedring.

Done. Hon sa att jag var söt..en jävla omöjlighet, det var något lurt på gång men kuken ville ha sitt. Jag hade nu runkat till en avatar bild i fyra jävla veckor, och innan dess dragit till allt från elloskatalogen till dålig porr på dc++ i fyra år. Det var dags.

Hon hade kommit med sms om att vi skulle träffas. Anledningen till att jag ditills hade tackat nej berodde på att jag kände en trygghet bakom msn:s gummianka avatar och var inte redo att möta de senaste veckornas runtobjekt nr1. Hon sa grejor om att fika, vem fan fikar egentligen tänkte jag?

Men så en dag kom den en inbjudan hem till henne. El classico: filmkväll aka halvtråkig hemdejts inbjudan men det visste jag inte då, jag ville knulla även om jag var fullt medveten om att jag skulle spruta efter tre röda, om jag fick på en kondom(som jag inte visste hur man fick på) och om hon inte körde iväg mig, the teenage dirtbag på studs dvs.

Fick en vägbeskrivning. Det visade sig även att jag hade några i min yttre bekantskapskrets som kände henne. Jag förhörde mig lite om henne, hon skulle vara en bra tjej. Weird, inte ens minsta nick om att hon var övervärdig ett osäkert lowlife som mig. De skulle också kanske närvara på kvällen ifråga.

Två mil ut i skogen.

Knackar på rädd som en jävla hare. Mamma öppnar, jävligt snygg helt klart typ en 9/10 på rate this MILF. fuck, hennes dotter skulle vara för snygg. Vart fan var dottern? dvs. det objektifierade objekt som jag hade tokrunkat fyra gånger dagligen i fyra veckor. 4X7X4= 112. En hink med sperma med andra ord. Tanken var lite generande när detta slog mig när jag såg den überheta men snälla morsan. Tänk om hon skulle vetat att jag 112 gånger hade tänkt på att öppna dörren till hennes hus och sen gå och pumpa henne hennes slyndotter i de tre möjliga hålen.

Morsan släppte in mig. Fick av mig skorna på det vanliga klumpiga sättet.

Köket på vänstersidan. En glad farsa. Farsorna skulle vars misstänksamma, den här snubben såg uppmuntrande ut och var jävligt vänlig. Jag klagade inte direkt. Senare kom jag fram till slutsatsen, han han såg mig som en savior för hans avkomma, en vanlig väluppfostrad medelklassgrabb som skulle gå den stabila vägen. Högskola-29k i månaden-Volvo och hus.

Jag leddes vidare. Knock, knock lät det när morsan knacke på tösens dörr som var övertäckt med en massa barnsliga bokstäver, det var dock inget som fångade min uppmärksamhet i stunden. Dörren öppnades.

En äcklig jävla emo med svart hår och ett allmänt äcklande utseende.

Vi skulle kolla på film i vardagsrummet. Jag satte mig långt ut i höger på soffan, det kändes tryggt vid armstödet. vad skulle vi kolla på? The shinning..Situationen hittils skrämde redan skiten ur mig så en skräckfilm skulle inte göra saken bättre, jag är känslig för psykologiska filmer, splatter tar jag med lite stämningsfull skräck? Nej.

Film, under mer eller mindre total tystnad. Jack nicholson högg sönder dörren med en brandyxa. -Here comes Johnny!

Mjo, om det vore såväl. Filmen tog slut och vi flyttade över till hennes rum. Lite frågor från hennes sida. Korta, väldligt intesägande svar från min sida. Jag lagt märke till ett skrämmande faktum. Hon vägde 20 kilo mer än mig. Ett jävla fetto på ren svenska.

Tafatta närmanden från hennes sida. Total skräck från min sida.

Inte nu, när som helst men inte nu, inte här och INTE med henne.

-Jag måste gå nu, fotbollsmatch i morgon.

Hem fortsomfan. Kalasponny@hotmail.com Lösenord: fuckjennajameson. Blockera kontakt. Done


Epilog: Jag bröt all som helst kontakt, det hemska var att hon fortsatte ta kontakt. Hon skickade massvis med sms som jag inte besvarade. Hon kunde ringa på helt orimliga tider, mitt i natten och inte säga ett ord i luren utan bara andas. Ett jävla psykfall.

...bästa jag nånsin läst....
Citera