2008-05-21, 12:14
  #858
Medlem
Jag hafr en liten cocktail av hatobjekt:
  • Miljöfanatiker som säger "JÄVLA MILJÖFASCIST" när man tar dubbla glas i skolmatsalen eller råkar ha på bilen på tomgång i mer än 10 sekunder.
  • Emokids som bara är fula och äckliga och som man helst önskade kunde dö, funderar på att lära dem hur man skär sig på riktigt, istället för att de skall äckla sig och flasha sina patetiska ärr.
  • Alla miffon som tror att de är så sjukt coola bara för att de är emot droger, och som naturligtvis inte har koll på någonting, och som sedan snusar själva .
  • I princip alla vänsterpack som tror att det bara skulle vara mysigt kramigt samhälle där allt var bra, med guld och gröna skogar om alla borgare bara dog.
  • Alla religionsfanatiker som tror att de kan ändra andra personer alternativt särbehandla andra och sig själva genom att citera något tragikomist citat i en bok som skrev för över 1000 år sedan, jag menar öppna ögonen och kolla hur samhället har förändrats? Vi rider inte längre runt på åsnor och tror att en förkylning är guds straff mot synden, vi har redan lämnat perioden då vi brände kvinnor på bål!
  • Alla invandrargäng som har skaffat sig en mogen&häftig förortsdialekt och kallar alla om passerar för svennepack, som gör y0 med händerna och går som om de skitit ner sig.
  • Alla ovanstående som begår t.ex. tillgrepsbrott eller vandaliserar, och som bara klättrar runt som en blodsugande parasit till fästing på samhällskroppen, bara finns och är äckliga.
  • Alla veganer och djurrättsaktivister som tycker att alla köttätare är mördare.

    Hmm, listan börjar nästan ta slut nu, vad finns mer?
  • Alla äckliga täbbs/innebandyfjortisar/partillejohnnys som tror att de är så jävla heta när de har en för liten rosa t-shirt nerstoppat i BB-kallingar, lewisjeans på halv stång nerstoppade i intersport-tubsockor för 39kr, ackompanjerat med en fruktansvärt löjlig frisyr, fejkdiamanter i öronen, moppefjun, slots öl och halvtrasiga lacostepjucks för 900 kr. Förlåt, glömde Tigerbältet (köpt på outlet-rea!!!!!!!! ).
  • ALLA LODISAR OCH ANNAT ÄCKEL SOM ÄR I VÄGEN ÖVERALLT, FETA MÄNNISKOR SOM LUKTAR SVETT PÅ BUSSEN, LODISAR SOM LUKTAR SPRIT OCH SKALL GNÄLLA ÖVER ATT DE INTE HAR EN LYXVILLA PÅ DJURSHOLM OCH ALLA ANDRA ÄCKEL SOM BARA KOSTAR PENGAR OCH ÄR FULA.
  • Alla slappa folk som tror att de bara kan skita i allt och ändå ha det bra, vatten och bröd för dem!!!!

Det var nog ungefär en lista som jag kan ställa mig bakom.
Och kommentarer likt "är du seriös?" undanbedes, för jag är 110% seriös i 90% av texten, det jag inte är seriös över behöver du inte fråga efter, om du inte ser det är du efterbliven och då är det ingen idé att förklara för en som inte begriper iaf! PUNKT
Citera