Citat:
Ursprungligen postat av
Carl-Ann von s
Jag köpte en påse för 15 år sedan från Smartbar. Jag låg efter att ha använt upp påsen i två veckor i opioidabstinens. Det var o-desmetyltramadol i Krypton. Ej bara Kratom som bög-Henke/Smartbar ljög om. Och det kändes. Jag tyckte inte om det.
Ja, krypton minns jag. Det var den första drogen som jag testade efter alkohol och nikotin. Jag älskade det. Precis, det innehöll o-desmetyltramadol till skillnad från kratom som jag också verkligen älskade. Nu för tiden är det bara alkohol som gäller för mig.