Igår, 18:31
Medlem
Darwinss avatar
Man lever bara en gång, ändå tar många livet av sig väldigt tidig ålder eller dör ut.

Sverige är ett fint land och behöver bevaras, kultur, mat och traditioner, sedan kommer invandrare och vill ta över vårt land, detta är bedrägligt.

Får dom inte som de vill skär de av fingrar på svenskar och liksinnade, skandinavier.

Men livet är värdefullt och varje människa lever en gång, föds något på nytt så är det en annan människa. Därför bör du utnyttja situationen tills döden att njuta och leva livet.

Att dö med ålderdom är betydligt bättre än vid ung ålder. Ändå får invandrarna förtur i våra länder och tar en massa plats, hur ordnar man att Sverige fortfarande få vara svenskt?

Om Sverige blir arabisk eller afrikansk då är det ett helt annat land, så stå på er och hjälp till, och nej jag trollar inte jag är seriös att vi måste ta tillbaka vårt land.
Citera
Igår, 18:38
Medlem
INGSOCs avatar
Det kommer ske genom naturlig segregation.
Med tiden kommer svenskar utgöra en mindre och mindre del av befolkningen och därav kommer vi ha mindre makt.
Landet kommer bli mer och mer likt ett U-land då de som tar över är inkompetenta att styra ett land på den nivån Européer kan.

Folk kommer då att tröttna och leta sig till något nytt, antingen genom migration till en vit etnostat (ksk Polen?) Eller skapa något nytt bara för vita.

I dagens samhälle ser jag det svårt att påverka utvecklingen, man ska göra sitt bästa och helst gå lokalt/genom politiska vägen, men många av vårat folk ser inte hur illa framtiden kommer se ut för oss om vi fortsätter som vi gör.
De flesta har det fortfarande för bekvämt.
Citera
Igår, 18:41
Medlem
Darwinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INGSOC
Folk kommer då att tröttna och leta sig till något nytt, antingen genom migration till en vit etnostat (ksk Polen?) Eller skapa något nytt bara för vita.

Leta efter nytt? Sverige är bäst med IKEA, jysk, möbler osv, skarasommarland och liseberg, varför inte skydda Sverige innan de tar över?

Om man migrerar till polen, kanske dom tar över där snart också, bättre stanna och skydda sitt land.
Citera
Igår, 18:48
Medlem
det som förändrats negativt också något oerhört är gatubilden av araber o afrikaner, rumäner osv , vart man än går eller åker så ser det ut som man hamnat på någon get eller fårmarknad med araber i klungor som spottar solrosfrön och rullar radband, och gapar o skriker, hur ändrar man på det.
Senast redigerad av chunky000 Igår kl. 19:03.
Citera
Igår, 19:00
Medlem
Svensken behöver en plattform att stå på och den finns inte på svensk mark. Svaret på din fråga är väldigt enkel, utomlandsflytt till en supermakt och där bygga hävstång. Ryssland är svaret på Sveriges svåra frågor, vilket är en alldeles för skrämmande tanke för många (äldre) svenskar.
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Leta efter nytt? Sverige är bäst med IKEA, jysk, möbler osv, skarasommarland och liseberg, varför inte skydda Sverige innan de tar över?

Om man migrerar till polen, kanske dom tar över där snart också, bättre stanna och skydda sitt land.
Jysk? Känns som att Jylland nog tillhör ett annat land än Svärig.
Citera
Igår, 19:14
Medlem
Dziwnes avatar
Till att börja med så slänger vi ut alla utvecklingsstörda babbar som sitter på gruppboenden och parasiterar på svenska skattebetalare samtidigt som de runkar till tranny porr

(FB) Bevara svensk kultur innan den dör
(FB) Bevara svensk kultur
(FB) All Svensk kultur behöver bevaras
(FB) Svensk kultur skall vara roligt också
(FB) Svensk kultur och invandrare som inte förstår sig på den
Citera
Igår, 19:17
Medlem
Darwinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Till att börja med så slänger vi ut alla utvecklingsstörda babbar som sitter på gruppboenden och parasiterar på svenska skattebetalare samtidigt som de runkar till tranny porr

(FB) Bevara svensk kultur innan den dör
(FB) Bevara svensk kultur
(FB) All Svensk kultur behöver bevaras
(FB) Svensk kultur skall vara roligt också
(FB) Svensk kultur och invandrare som inte förstår sig på den

Tillslut slänger vi ut alla polacker som runkar till bögporr med niggers.
Är du robot? Ge dig nu.
Citera
Igår, 19:22
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Tillslut slänger vi ut alla polacker som runkar till bögporr med niggers.
Är du robot? Ge dig nu.

Bannlysta äckel är och förblir bannlysta, Benji Banjo. Du har inte på Flashback att göra med dina utvecklingsstörda kåserier och upprapade trådar i repris, det är bara att kräla tillbaka ner i grottan.
Citera
Igår, 19:24
Medlem
Darwinss avatar
Citat:
Bannlysta äckel är och förblir bannlysta, Benji Banjo. Du har inte på Flashback att göra med dina utvecklingsstörda kåserier och upprapade trådar i repris, det är bara att kräla tillbaka ner i grottan.

Du har varit bannad också, Admin5 lyfte min ban. Tyvärr är du snart bannad också, om jag fortsätter rapportera dina skitinlägg som är att outa och personangrepp.
Citera
Igår, 19:31
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Du har varit bannad också, Admin5 lyfte min ban. Tyvärr är du snart bannad också, om jag fortsätter rapportera dina skitinlägg som är att outa och personangrepp.

Tack för hjälpen med 1.07
Citera
Igår, 19:40
Medlem
Darwinss avatar
Citat:
Tack för hjälpen med 1.07

Jag och många andra på flashback var förr i tiden nazister, du och vissa har gjort sidan politiskt korrekt, gillar du invandrare och feminstiska grejer så gå över till familjeliv.

Jag har varit med och hjälpt bygga upp flashback med trådar och inlägg, du gör annat. patetiskt att du modifierade ditt inlägg dessutom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in