Igår, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag säger fortfarande att Johan faktiskt är en idiot. Om han var med i Förrädarna och inte i förhand hade tänkt igenom det här mycket enkla förloppet i finalen, så är han helt enkelt: en idiot. Dum helt enkelt.

Johan och Ankan går till historien om se absolut dummaste deltagarna någonsin.
Citera
Igår, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Har du inte sett förrädarna usa som gick i våras så kan du se 11 avsnitt efter att du sett färdigt uk. Även det programmet betydligt bättre än det svenska.

Jo, jag har sett det också och eftersom det verkar samproducerat med förrädarna UK så håller det också en högre standard. Men deltagarna i UK var mycket bättre än i US, vet inte om det beror på att de som var med i US var någon slags B-/C-kändisar eller om det bara är för att det är amerikaner som i allmänhet är lite "skränigare" i de flesta tävlingsprogram. Håller fortfarande UK som mycket bättre. Synd bara att deras motsvarighet till "gravkammaren" inte verkar finnas på play, för det hade varit intressant att se.
Citera
Igår, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Jo, jag har sett det också och eftersom det verkar samproducerat med förrädarna UK så håller det också en högre standard. Men deltagarna i UK var mycket bättre än i US, vet inte om det beror på att de som var med i US var någon slags B-/C-kändisar eller om det bara är för att det är amerikaner som i allmänhet är lite "skränigare" i de flesta tävlingsprogram. Håller fortfarande UK som mycket bättre. Synd bara att deras motsvarighet till "gravkammaren" inte verkar finnas på play, för det hade varit intressant att se.

Ja UK är absolut bäst!!!!. Notera att det inte är någon kändis eller influencer med. I US var det några. Svenska skulle vara bättre med vanliga personer enligt mig.
Citera
Igår, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Du missar i inget. Ankan är inte så smart helt enkelt och hennes ego är större än solen. Sjukt dum och barnslig människa, pinsamt. Alla möjliga röda flaggor kommer hela tiden.

Ja precis om de andra Hollywoodfruarna, Gunilla Persson och Maria Montezami.
Citera
Igår, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Ja UK är absolut bäst!!!!. Notera att det inte är någon kändis eller influencer med. I US var det några. Svenska skulle vara bättre med vanliga personer enligt mig.
Även UK har haft en säsong med kändisar och ytterligare en kommer i höst Jag har bara sett några avsnitt av kändisversionen men tyckte den var jättekul och även den bättre än svenska.
Citera
Igår, 10:28
Medlem
Patrik vann inte pga skicklighet utan pga att de trogna var ovanligt korkade denna säsong.
Citera
Igår, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Även UK har haft en säsong med kändisar och ytterligare en kommer i höst Jag har bara sett några avsnitt av kändisversionen men tyckte den var jättekul och även den bättre än svenska.

Jag ser så mycket serier så de förra säsongerna är glömda🫣
Citera
Igår, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotore
Nya säsongen redan inspelad ochnkommer sändas i höst
Tror Jcocker menar att han inte tänkt titta på den.
Citera
Igår, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Fan, jag hänger inte med. Vet inte vad jag ska skylla på. Men hur kunde hon veta det? Dom hade väl ingen möjlighet att prata om det under det förloppet?

Fattar inte vad du menar. De har väl hur mycket tid som helst att prata med varann den dagen? Och då har väl kanske Johan sagt till Anka att han kommer rösta på henne.
Citera
Igår, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Johan och Ankan går till historien om se absolut dummaste deltagarna någonsin.
Ankan var väl med på tåget, men Johan sumpade det i sista given och blåste henne.

Otroligt förvirrad människa.
Citera
Igår, 16:39
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Fattar inte vad du menar. De har väl hur mycket tid som helst att prata med varann den dagen? Och då har väl kanske Johan sagt till Anka att han kommer rösta på henne.

Kollade om precis. Jag hade blandat ihop det helt och hållet. Det var Johans kommentar om Monas röst som jag inte fattade. Hur kunde han veta innan hon röstade på honom att hon skulle göra det?

Det är säkert nåt enkelt jävla svar på det också. Känns som att jag behöver hjälp med att knyta skorna snart…
Citera
Igår, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Kollade om precis. Jag hade blandat ihop det helt och hållet. Det var Johans kommentar om Monas röst som jag inte fattade. Hur kunde han veta innan hon röstade på honom att hon skulle göra det?

Det är säkert nåt enkelt jävla svar på det också. Känns som att jag behöver hjälp med att knyta skorna snart…

När sa Johan att han visste att Mona skulle rösta på honom? Han verkade ju ganska förvånad när det skedde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in