Citat:
Ursprungligen postat av
VivaLaMusica
OK så allt det här för att han lever som någon slags kommunist i sin ålder?
Pansexuella regnbågsfamiljer med öppna polyförhållanden och what not?
Hade han varit normal i skallen hade han dragit till Korea, hittat något trevligt sött butiksbiträde i lämplig ålder sagt att jag jobbar på universtet i Sverige och knullat och få barn med på helt normalt sätt.
Istället gör han allt assbackwards med folk som ser ut som hej kom och hjälp mig och blir porrberoende alkoholist.
Nä men han är f-n dum i huvudet på allvar. Bli normal Tobias.
Porrberoende alkoholist - Ja tänka sig vilket karriärval ?
En incel alltså ?

Vilken total j-vla härdsmälta det måste vara.
Han får åka till Thailand istället som varje annan svensk,
födelsetalen är mkt låga nu i Sydkorea.
HAHA - Han kommer nu att få känna på svensk rättspraxis att han måste
också få betala underhåll till exsambon...
Eventuellt också för det där donationsbarnet ?
Ifall han på något sätt i sin vilsna vänsterhjärna tagit på sig faderskapet ?
Jag ger mig fanken på att
Advokatsamfundets fd VD Ramberg har nu blivit inblandad i Tobias Hübinettes rättshaveri, och antagligen konstruerar hens försvar. Vi lär inte höra mer i det fallet, utan Tobias kommer att göra upp i godo utanför rättssalen.
Aschberg, EXPO och Ramberg pyntar in lite slantar så att BO håller sig nöjda ?
Knas-Vänstern sitter på mycket pengar, och de kan fortfarande dra nytta av denna
lustiga käppkines
Knas-Vänstern skyddar alltid de sina heter det
Minns ni Oisin Cantwell som varit på och kladdat på brudarna på Aftonbladets redaktion, I tysthet så
skickade AB Oisin på torken, ja säkert var det värsta lyxtorken...
Med hummerfrukostar varje dag - Nä inte fan var det någon tork utan det var säkert bara de
finaste sorterna där... Chivas Regal som whiskey...