2026-06-01, 04:24
  #973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
OK så allt det här för att han lever som någon slags kommunist i sin ålder?

Pansexuella regnbågsfamiljer med öppna polyförhållanden och what not?

Hade han varit normal i skallen hade han dragit till Korea, hittat något trevligt sött butiksbiträde i lämplig ålder sagt att jag jobbar på universtet i Sverige och knullat och få barn med på helt normalt sätt.

Istället gör han allt assbackwards med folk som ser ut som hej kom och hjälp mig och blir porrberoende alkoholist.

Nä men han är f-n dum i huvudet på allvar. Bli normal Tobias.

Porrberoende alkoholist - Ja tänka sig vilket karriärval ?
En incel alltså ?
Vilken total j-vla härdsmälta det måste vara.
Han får åka till Thailand istället som varje annan svensk,
födelsetalen är mkt låga nu i Sydkorea.

HAHA - Han kommer nu att få känna på svensk rättspraxis att han måste
också få betala underhåll till exsambon...
Eventuellt också för det där donationsbarnet ?
Ifall han på något sätt i sin vilsna vänsterhjärna tagit på sig faderskapet ?

Jag ger mig fanken på att Advokatsamfundets fd VD Ramberg har nu blivit inblandad i Tobias Hübinettes rättshaveri, och antagligen konstruerar hens försvar. Vi lär inte höra mer i det fallet, utan Tobias kommer att göra upp i godo utanför rättssalen.
Aschberg, EXPO och Ramberg pyntar in lite slantar så att BO håller sig nöjda ?
Knas-Vänstern sitter på mycket pengar, och de kan fortfarande dra nytta av denna
lustiga käppkines

Knas-Vänstern skyddar alltid de sina heter det
Minns ni Oisin Cantwell som varit på och kladdat på brudarna på Aftonbladets redaktion, I tysthet så
skickade AB Oisin på torken, ja säkert var det värsta lyxtorken...

Med hummerfrukostar varje dag - Nä inte fan var det någon tork utan det var säkert bara de
finaste sorterna där... Chivas Regal som whiskey...
__________________
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2026-06-01 kl. 04:28.
Citera
2026-06-02, 04:45
  #974
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Garanterat han låg bakom fryshuset.
Extremt obehaglig och ful figur

Mm, tyvärr så blir det nog ett milt straff då ofredande och hot inte brukar straffas särskilt hårt. Betydande risk dessvärre för att Hubinette antingen mördar f.d. sambon och hennes barn, eller begår nån typ av vansinnesdåd mot allmänheten. Han borde dömas till säkerhetsförvaring i.om. risken med att ha honom på fri fot då han tycks ytterst labil.
Citera
2026-06-04, 08:25
  #975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Porrberoende alkoholist - Ja tänka sig vilket karriärval ?
En incel alltså ?
Vilken total j-vla härdsmälta det måste vara.
Han får åka till Thailand istället som varje annan svensk,
födelsetalen är mkt låga nu i Sydkorea.

HAHA - Han kommer nu att få känna på svensk rättspraxis att han måste
också få betala underhåll till exsambon...
Eventuellt också för det där donationsbarnet ?
Ifall han på något sätt i sin vilsna vänsterhjärna tagit på sig faderskapet ?

Jag ger mig fanken på att Advokatsamfundets fd VD Ramberg har nu blivit inblandad i Tobias Hübinettes rättshaveri, och antagligen konstruerar hens försvar. Vi lär inte höra mer i det fallet, utan Tobias kommer att göra upp i godo utanför rättssalen.
Aschberg, EXPO och Ramberg pyntar in lite slantar så att BO håller sig nöjda ?
Knas-Vänstern sitter på mycket pengar, och de kan fortfarande dra nytta av denna
lustiga käppkines

Knas-Vänstern skyddar alltid de sina heter det
Minns ni Oisin Cantwell som varit på och kladdat på brudarna på Aftonbladets redaktion, I tysthet så
skickade AB Oisin på torken, ja säkert var det värsta lyxtorken...

Med hummerfrukostar varje dag - Nä inte fan var det någon tork utan det var säkert bara de
finaste sorterna där... Chivas Regal som whiskey...

Finns stämningsansökan och fup i tråden?
Citera
2026-06-05, 01:16
  #976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Finns stämningsansökan och fup i tråden?

Ja, tydligen, kolla i detta inlägget här,
FUP är en pdf på 76 sidor:

Citat:
Ursprungligen postat av Langknullaren
Det är dags att göra en sammanfattning.

Tobias Hübinette på SVT (2026-03-28), angående operan "Madama Butterfly":

SVT: ”Madama Butterfly” helt utan romantik i Sofia Jupithers uppsättning

Christian Petersons artiklar:

Christian Peterson: Upprepade våldtäktsförsök och självmordshot – nu åtalas Tobias Hübinette

Christian Peterson: Varför skyddar media en farlig vänsterextremist?

Fria Tider skrev om Tobias Hübinette 2014-02-08:

Fria Tider: "Jag är misstänkt för ett mord" – möt Expo-grundaren som blev regeringens expert på rasism
Redan året därpå, 2006, begick Hübinette nya brott. Den 19 juni hörde han av sig till sin före detta fru, hennes nya pojkvän och ytterligare en person genom ett hotfullt mejl, där han berättade att han var misstänkt för det så kallade Fryshusmordet.

"Ni vet alla att jag är misstänkt för ett mord på en 16-årig nazist för över tio år sedan; han fick ansiktet söndermosat, kroppen sönderslagen och handen avhuggen...", skrev Hübinette.

Dagen därpå släpade han ut sin före detta hustrus kläder på balkongen, satte eld på dem och lämnade lägenheten. Därefter anlade han en brand i hans exfrus nya pojkväns postfack och sprutade tändvätska över hans dörr.

Hübinette greps av polis och anhölls senare samma dag. Fyra dagar senare häktades han, på sannolika skäl misstänkt för mordbrand.
Även Samnytt har skrivit om Tobias Hübinette (2019-11-05):

Samnytt: Vetenskapsrådet beviljar brottsdömd vänsterextremist fyra miljoner i anslag för att forska om raser
Den för ett flertal våldsbrott dömde vänsterextremisten Tobias Hübinette berättar på sin egen webbplats att han beviljats 3,9 miljoner kronor i skattemedel från Vetenskapsrådet för att bedriva ett forskningsprojekt med fokus på att dela in människor i Sverige i raser.
Stämningsansökan: https://files.catbox.moe/cfoez8.pdf

FUP: https://files.catbox.moe/2601m0.pdf

Här står det lite mer om Tobias Hübinette: https://sv.metapedia.org/wiki/Tobias_H%C3%BCbinette
Mordet på Anders Gustafsson

Tobias Hübinette har av utredande poliser hörts om det olösta mordet på 16-årige Anders Gustafsson, det så kallade fryshusmordet nyårsnatten 1995. Bevisen har dock inte räckt för ett frihetsberövande. År 2008 i samband med åtalet för olaga hot framkom det att Tobias Hübinette skickat hotfulla mail till personer med anknytning till en fakultet vid Stockholms universitet. I mailet beskriver Tobias Hübinette mordet på Anders Gustafsson.

Direktlänk till FUP:
https://files.catbox.moe/2601m0.pdf

Tobias Hübinette har en egen Wordpress sida som han skriver på.
Det senaste är att Ulf Kristersson måste be alla adopterade om ursäkt:

https://tobiashubinette.wordpress.com/

Artikeln innebär underförstått att ursäkten ska innefatta pengar
till de adopterade.
Att Hübinette är kåt på pengar det vet vi ju, och det är väl mest det som
driver henom att få ut sina artiklar.

Men hur gör man med föräldralösa barn ?
- Då är ju enda alternativet att adoptera dem.
Så har det ju varit under hundratals år.
Det tänker nog inte Sensei Hübinette på ?

Anledningen till att just Sydkorea hade många övergivna barn som adopterades
bort var många. Bland annat att under WW2 då Japan hade ockuperat hela Korea.
Sedan Korea-kriget som slutade 1953, vilket var en direkt följd av att Josef Stalin
i Sovjetunionen hade dött.
Det var många kvinnor som blev med barn, och det fanns inte preventivmedel
där rent allmänt .
Inte heller aborter var möjliga att utföra, i vart fall inte i stor skala
på den tiden.

Wordpress-sidan är för övrigt full av artiklar om "hotet från Högern".
Ja Tobias Hübinette kanske får smaka på en "Rak Höger", vad det lider ?
__________________
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2026-06-05 kl. 01:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in