2026-06-04, 18:57
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Såg fint skrivet av dig, vägra ge den perversa byfånen några visningar.

Nu är den perversa byfånen nöjd. Runkbögen har hittat ett ny person att förtala, och hon är dessutom kvinna. Fan, vad jag hatar äggskallen.

Ny och ny, jag tror han dömdes för förtal mot henne i den tidigare domen.
Citera
2026-06-04, 19:00
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ännu ett fett sommarlov för hans barn.
"Vi har varit på mallorca, vad har ni gjort?"

Vi lärde oss av pappa att man ska ha en strumpa I röven, för det är ingen skillnad från tjejer som gör upp tamponger i muffen.

Man kan tro att Baronens stackars barn får höra ett och annat om deras perversa far i skolan. Men enligt runkbögen själv finns det ingen anledning till oro. Tvärtom verkar Baronen vara övertygad om att Trosas ungdomar ser honom som en cool farsa.

I Baronens perversa värld är han en lokal kändis i Trosa. Men medan Baronen föreställer sig att folk nickar imponerat när han passerar, är det nog mer att folk skrattar åt byfånen när han går på byn med sina karakteristiskt breda höfter.

"Titta, där går BajsBaronen med sina bögiga leopardmönstrade byxor! Är det inte han som alltid har en strumpa eller trumpinne uppkörd i röven?"

Stackars Baronens barn.
Citera
2026-06-04, 19:06
Medlem
Förutom chrippa och cpmicke så har han väl bara gått på kvinnor.... Han har så tur att han bor långt bort från civilisationen. Och kan gömma sig bakom sin familj. Han är som en kaxig 12 åring som aldrig åkt på stryk.
Citera
2026-06-04, 19:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Inte nog med att baronen har förjävla fula skor, men varför alltid ha dom inomhus?
I en video kommenterade rask att ingen i hans familj hade foppa tofflor.
Om det är för jobbigt eller svårt att ta av och på sig skorna är ju foppa tofflor den perfekta lösningen på rasks problem.
Citera
2026-06-04, 19:15
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
I en video kommenterade rask att ingen i hans familj hade foppa tofflor.
Om det är för jobbigt eller svårt att ta av och på sig skorna är ju foppa tofflor den perfekta lösningen på rasks problem.

På många gruppboenden används kordborreskor, kanske vore något för familjen Rask.
Citera
2026-06-04, 19:46
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
På många gruppboenden används kordborreskor, kanske vore något för familjen Rask.
Såna skor kanske är för dyra eller för komplicerade för rask?
Citera
2026-06-04, 19:57
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Såg fint skrivet av dig, vägra ge den perversa byfånen några visningar.

Nu är den perversa byfånen nöjd. Runkbögen har hittat ett ny person att förtala, och hon är dessutom kvinna. Fan, vad jag hatar äggskallen.
Det är inte ens en ny person, utan en av de som Rasken blev dömd för att ha begått en massa brott emot runt 2020 (om jag inte har fel på åren)
Citera
2026-06-04, 19:59
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Förutom chrippa och cpmicke så har han väl bara gått på kvinnor.... Han har så tur att han bor långt bort från civilisationen. Och kan gömma sig bakom sin familj. Han är som en kaxig 12 åring som aldrig åkt på stryk.

Han bor inte direkt i en by i Norrlands inland utan 45 minuters resväg (med bil) från Sveriges huvudstad.

Klart att någon som verkligen hade velat det hade gjort det, men då någon med kriminellt kapital som han inte hade vågat anmäla, för annars hade det blivit offerkofte-videor i fem år. Nu är det ju dock aldrig kriminella han törs kritisera utan bara kvinnor och handikappade. Hoppas någon av dessa har en skum brorsa…
Citera
2026-06-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Därom tvista di lärde... Baronens vägar äro outgrundliga. Jag hoppas, hoppas han blir dömd för förtal igen.
Han jobbar åtminstone på det så mycket han orkar och hinner.
Citera
2026-06-04, 22:16
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ny och ny, jag tror han dömdes för förtal mot henne i den tidigare domen.

Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Det är inte ens en ny person, utan en av de som Rasken blev dömd för att ha begått en massa brott emot runt 2020 (om jag inte har fel på åren)

Jag vet. Men det är väl första gången flintskalliga runkbögen förtalar dottern i familjen? Hoppas att den äcklige fan åker dit för förtal igen. Då kan den perversa byfånen sitta i rätten med sina breda höfter, skinande flint och strumpa uppkörd mellan skinkorna, övergiven av Jockiboi och feta grisen Anjo.
Citera
2026-06-04, 22:20
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Jag vet. Men det är väl första gången flintskalliga runkbögen förtalar dottern i familjen? Hoppas att den äcklige fan åker dit för förtal igen. Då kan den perversa byfånen sitta i rätten med sina breda höfter, skinande flint och strumpa uppkörd mellan skinkorna, övergiven av Jockiboi och feta grisen Anjo.
Han pratar ju vidare om Marika i senaste videon med. Han berättar även att han tycker att det är super konstigt att familjen han utsatt inte vill vara tjenis när han ser dem nere på lokala Ica't.
Citera
2026-06-05, 00:21
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Han pratar ju vidare om Marika i senaste videon med. Han berättar även att han tycker att det är super konstigt att familjen han utsatt inte vill vara tjenis när han ser dem nere på lokala Ica't.
Vad konstigt att inte brottsoffer vill ha en relation med sina förövare.

Han bevisar ju bara vilket vider han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in