2026-06-04, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen lyckas ständigt hitta nya sätt att höja ribban för äckligt beteende. Den perversa byfånen har tydligen utvecklat en egen "lösning" för sommarvärmen, en strumpa placerad mellan skinkorna för att suga upp rövsvett.

Jag har alltid undrat varför Baronen säger något i stil med ”Svettiga jävla arsle, jäst mellan skinkorna” osv till Axel. Det är en så märklig sak att säga. FF >>>> Strumpan presenteras i rasks egen röv. Every accusation is a confession.
Citera
2026-06-04, 10:34
Medlem
moralhoras avatar
Är det bara jag som inte fattar hur man svettas så mycket mellan skinkorna att det blir ett genuint problem? Det är ju inte som att han motionerar och rör sig mycket...
Citera
2026-06-04, 10:38
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Baronen lyckas ständigt hitta nya sätt att höja ribban för äckligt beteende. Den perversa byfånen har tydligen utvecklat en egen "lösning" för sommarvärmen, en strumpa placerad mellan skinkorna för att suga upp rövsvett.

Baronen presenterade sin idé som om idioten just uppfunnit elektriciteten och viftade glatt med sin blöta och brunfläckiga strumpa framför kameran. Samma strumpa som det flintskalliga äcklet precis haft i röven. Man undrar hur mycket värme som egentligen genereras när Baronens monumentala höfterna sätts i rörelse. Kanske krävs det särskild utrustning i form av en strumpa i arslet.

Ja det va riktigt fräscht.
Citera
2026-06-04, 11:08
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Jag har alltid undrat varför Baronen säger något i stil med ”Svettiga jävla arsle, jäst mellan skinkorna” osv till Axel. Det är en så märklig sak att säga. FF >>>> Strumpan presenteras i rasks egen röv. Every accusation is a confession.

Jag tror att du kan vara något på spåren. Den perversa byfånen lyckas ständigt styra in varje diskussion på vad folk eventuellt har för hygienproblem mellan skinkorna. Baronen pratar om ämnet med en sådan entusiasm att man börjar undra om runkbögen har ytterligare en fetisch, vid sidan av att köra upp trumpinnar i röven.
Citera
2026-06-04, 15:35
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tror att du kan vara något på spåren. Den perversa byfånen lyckas ständigt styra in varje diskussion på vad folk eventuellt har för hygienproblem mellan skinkorna. Baronen pratar om ämnet med en sådan entusiasm att man börjar undra om runkbögen har ytterligare en fetisch, vid sidan av att köra upp trumpinnar i röven.

Rövsvets baronen.
Citera
2026-06-04, 17:30
Medlem
Krakatoas avatar
1,5H ny förtalsvideo ute. Jag väntar tills Skilleras ser den 😁 "Hon vägrar gå vidare". Klart som fan att hon gör när inte Förtalsbaronen bättrar sig. Sitter fortfarande och pratar om att hennes morsa trycker i sig en bib om dan.
Citera
2026-06-04, 17:39
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
1,5H ny förtalsvideo ute. Jag väntar tills Skilleras ser den 😁 "Hon vägrar gå vidare". Klart som fan att hon gör när inte Förtalsbaronen bättrar sig. Sitter fortfarande och pratar om att hennes morsa trycker i sig en bib om dan.

Såg fint skrivet av dig, vägra ge den perversa byfånen några visningar.

Nu är den perversa byfånen nöjd. Runkbögen har hittat ett ny person att förtala, och hon är dessutom kvinna. Fan, vad jag hatar äggskallen.
Senast redigerad av Damien- 2026-06-04 kl. 17:48.
Citera
2026-06-04, 17:41
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Rövsvets baronen.

Den perversa byfånen i Trosa har fått (ännu) ett öknamn. Vad trodde idioten skulle hända om han basunerar ut att han springer runt med en illaluktande strumpa i arslet?!
Citera
2026-06-04, 17:51
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Den perversa byfånen i Trosa har fått (ännu) ett öknamn. Vad trodde idioten skulle hända om han basunerar ut att han springer runt med en illaluktande strumpa i arslet?!

Ännu ett fett sommarlov för hans barn.
"Vi har varit på mallorca, vad har ni gjort?"

Vi lärde oss av pappa att man ska ha en strumpa I röven, för det är ingen skillnad från tjejer som gör upp tamponger i muffen.
Citera
2026-06-04, 18:19
Medlem
Shavys avatar
Inte nog med att baronen har förjävla fula skor, men varför alltid ha dom inomhus?
Citera
2026-06-04, 18:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Försöker han bygga på sitt skuldberg eller tror han att han kommer att gå plus med den här videon i slutändan?
Citera
2026-06-04, 18:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Försöker han bygga på sitt skuldberg eller tror han att han kommer att gå plus med den här videon i slutändan?

Därom tvista di lärde... Baronens vägar äro outgrundliga. Jag hoppas, hoppas han blir dömd för förtal igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in