2026-06-04, 14:41
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
kan ha varit något han sökt för att se hur jävla illa det kan vara.

Det lär ju inte hända. Ingen vill av nyfikenhet kolla på sån skit för att se hur det ser ut. Gör du det?
Citera
2026-06-04, 14:48
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag backar honom inte.
Jag tycker han svärtar ned SD och vänstermedia gör allt vad de kan för att svärta ned alla SDare.
Hur exakt gör vänstermedia det?
Citera
2026-06-04, 14:59
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enbolot
Visst kan det vara så, men som offenlig person bör Rubbestad tänka sig för både en och två gånger innan han kollar på dylika perversiteter på datorer vars IP adress kan knytas till honom. Å andra sidan är mord och våldtäkter inte jämförbara med filmer där vuxna utsätter barn för sexuella övergrepp, det finns en röd linje och den går där. Ingen normal person letar upp övergrepp på barn av ren nyfikenhet då de vet att det räknas som ett allvarligt brott.
Det visar att han är farlig för barn när han tar såna risker med så mycket att förlora, att han inte kan styra sitt beteende. Han styrs av tvång och borde vara inlåst för vård.
Citera
2026-06-04, 15:02
Medlem
det är totalt över nu för Tidö, det räcker nog med 1-2% enheter som går från SD över detta till att rösta S eller AFS så förlorar dom majoritet. detta var dödsstöten för SD som majoritet över M
även väl förtjänt. vi ska inte ha en inre krets SDare som spelar målvakt åt en sån sjuk person.
SD enda val är att alla i ledningen avgår för att ge nytt hopp i nya representanter.
Citera
2026-06-04, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Inte om man knullar barn. Nu vet vi inte om Rubbestad ens har knullat barn, till skillnad från sossen som jag länkade till.

Låter som trams från ett sossetroll.

Du vet att vi kan se din posthistorik väl? Du loggar bara in på flashback när det är något som handlar om SD.

Stämmer kanske. Har varit medlem i 20 år. Sunt att hata fascister. SD består bara av kriminella. Utgår från att du älskar pedofili och annan brottslighet. Kommer alltid försöka bekämpa det.
Citera
2026-06-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han och frun hänger en del på Diversia (f.d Darkside). Vet att det har förekommit både gangbangs och swingers fester.

https://www.mitti.se/nyheter/rubbestad-staller-inte-upp-for-omval-6.27.14351.8263bd7eb1

Här ser ni i flamingon som pryder väggen i bakgrunden.
Vet du vad han heter på Diversia?
Citera
2026-06-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Varför tror du att jag försvarar Rubbestad? Vad händer om jag fördömer Rubbestad (trots att jag inte förstår varför jag ska fördöma någonting)?

Får jag en sossemugg och en bulle då? Varför tjänar jag på det?

Klassiskt svar av en SD-krigare på nätet.

Du fattar inte varför detta ska fördömas?
Citera
2026-06-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumPulse
det är totalt över nu för Tidö, det räcker nog med 1-2% enheter som går från SD över detta till att rösta S eller AFS så förlorar dom majoritet. detta var dödsstöten för SD som majoritet över M
även väl förtjänt. vi ska inte ha en inre krets SDare som spelar målvakt åt en sån sjuk person.
SD enda val är att alla i ledningen avgår för att ge nytt hopp i nya representanter.
För eller emot pedofili? SD älskar ju de som förgriper sig på barn och de som stöttar dem ekonomiskt. Hur man tänker när man röstar i September.
Citera
2026-06-04, 15:20
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ja, det var det jag menade.
Mja - skandaler av denna typ brukar inte få så stora konsekvenser i opinionen. Väljarna tänker mer på sin plånbok.
Citera
2026-06-04, 15:21
Medlem
Intressant nog är Holland den största brukaren/spridaren av bp per capita.
Citera
2026-06-04, 15:22
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Facebooken har jag inte sett, bilderna på Diversia är dock extremt explicita och man ser tydligt vem det är.

Citat:
Ursprungligen postat av Krusidull69
Vet du vad han heter på Diversia?
Med tanke på att det inte kommit några bevis alls på detta, så kan vi nog fastslå att de inte existerar. Attention whore detected.
Citera
2026-06-04, 15:23
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Mja - skandaler av denna typ brukar inte få så stora konsekvenser i opinionen. Väljarna tänker mer på sin plånbok.

Det är vad jag tror också, och det är lång tid kvar till valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in