2026-06-03, 14:00
Medlem
Hon är supersnygg (förutom tatueringarna) Så hon behöver inte bete sig som en idiot för att visa sig sexig. Lite klass skadar inte.
Citera
2026-06-03, 15:15
Medlem
Skulle inte N & V flytta in i deras nyinköpta hus "om 3 veckor" som N tydligen sa i ett poddavsnitt för över en månad sedan så "mormor" får vila?
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-03 kl. 15:38.
Citera
2026-06-03, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Hon är supersnygg (förutom tatueringarna) Så hon behöver inte bete sig som en idiot för att visa sig sexig. Lite klass skadar inte.

Supersnygg? Såg henne utan smink i podden och hon är inte ens över average när hon visar sitt naturliga utseende
Citera
2026-06-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Supersnygg? Såg henne utan smink i podden och hon är inte ens över average när hon visar sitt naturliga utseende

Och jag tycker det är då hon är som vackrast.
Citera
2026-06-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Och jag tycker det är då hon är som vackrast.

Smaken är som baken
Citera
2026-06-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Det undrar jag också 🤔
Antagligen för att hon och V går igång på detta annars lägger man ej ut sånt !

Vet inte vad som får henne att tro att vi vill se det el varför hon inte behåller sånt privat .

Fick en olustig känsla när det gällde detta klipp , var så säkra hon kommer att använda detta emot V om det skulle bli en skilsmässa.
För det är så hon funkar !

Ang klippen på TT så känns allt så påklistrat och facke .
Man hör inte ens att det är N , och hon har ingen takt känsla alls .
Hela hennes outfit känns extremt konstigt då hon har en kort kjol och linne medans tjejerna har jeans och linne .

Påpekar folk detta blir man blockad, blir också pinsamt när hon och J har tokhyllat denna låt och gör så mycket reklam för den när det är en stor flopp...

Även fast N har sagt att hon ej är en sångerska, så tror jag någonstans att hon tror att hon ska bli en stor artist även om N sa det med en slags eroni att "zara Larsson släng dej i väggen för här kommer jag "
Så mena hon det .

Vem filmade, var det N själv eller mamma? 😅

Då är jag inte ensam om att tycka att det inte låter som hon, skönt!!! Och hennes sk dans är ju sååå dålig så man skäms i hennes ställe 🙈

Ja man får absolut inte ifrågasätta något för då blir man blockad som du säger... jag frågade varför man skaffar barn och gifter sig men inte vill bo ihop, då rök jag 😂
Citera
2026-06-03, 21:58
Medlem
Bilden som N lagt upp nu på instagram, åh herregud 🤣🤣🤣 Så pinsamt!!!

Är det bra med V nu igen? Han verkar ju varit med familjen nu några dagar iallafall.
Citera
2026-06-03, 22:13
Medlem
Morgondagens poddavsnitt ska handla om Christers olycka, vad tror ni, kommer han berätta om den själv eller ska nicci och svärmor ta över ?
Blir ingen talkshow på tv-licensen för dom iallafall
Citera
2026-06-03, 23:09
Medlem
Intressant att bara hennes namn som ogift är med i artistnamnet
Citera
2026-06-04, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn

Precis som Viktor Lodins
Citera
2026-06-04, 08:58
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Vem filmade, var det N själv eller mamma? 😅

Då är jag inte ensam om att tycka att det inte låter som hon, skönt!!! Och hennes sk dans är ju sååå dålig så man skäms i hennes ställe 🙈

Ja man får absolut inte ifrågasätta något för då blir man blockad som du säger... jag frågade varför man skaffar barn och gifter sig men inte vill bo ihop, då rök jag 😂

Troligtvis mormor Jeanette som filmade för både Chiara och Chailey ska väl lära sig tidigt om sex.
Jag tycker inte att man gör så framför barnen och jag är uppvuxen med föräldrar som håller handen och pussas men det blir en snedvriden bild att klämma fram och bak som Viktor gjorde.
Ingen kommer att bli förvånad om Chiara börjar så på förskolan, många av våra fosterbarn från översexuella hem trodde att det var naturligt.

Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn

Även parfymen var också bara hennes namn, tycker att det är konstigt.
Citera
2026-06-04, 10:47
Medlem
Det är svårt klart en traumatisk händelse de varit med om med fallet och HLR m.m. Men först har jag för mig att de sa att han ramlat i en trappa och slagit huvudet i stengolvet. Sen så låter Viktor sin höggravida fru åka i chock och panik själv med Chiara i bilen till Stockholm. Hur dum får man vara? Om man fallit ihop för man är sjuk är det ingen olycka. Jag vet inte riktigt. Och Jeanette säger att han är ute och springer i skogen och han kallbadar med bastu. Hur de valt att inte prata om det efteråt är konstigt också? Jag vet inte…
Det absolut mest idiotiska är att utsätta Nicci och hennes barn för en sån onödig risk. Sjukhusmiljö, köra i chock…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in