2026-06-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fourthwifeofharry8
https://postimg.cc/nCZGfKFB

Just nu står det Mom to be. Men nej, inget "Ozzy".

Fan vad konstigt. Önskar jag tagit en skärmdump men kl. 10 stod det inte "Mom to be" längre och ingenting annat om Ozzy heller. Ni får helt enkelt tro mig.
Citera
2026-06-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Huh, jag kunde söka på henne och se hennes användare så som jag beskrev den fram tills för en timma sen, nu är Jackie's profil precis som du skriver helt borta så hon har nog valt att helt inaktivera den, ja. Det blir intressant att se hur länge den ofrivilliga instagram-detoxen varar för Jackie. Hon lär väl klättra på väggarna bara efter någon dag, och det är inte konstigt med tanke på hur ensam hon är. Hon har ju inga vänner och knappt riktig kontakt med någon förutom sina följare. Ingen annan att prata av sig med eller fråga saker. Instagram var ju hennes fönster till omvärlden. Nu är hon ännu mer ensam och isolerad hemma med den svagbegåvade sambon. Jag spår att hon av desperation kommer läsa här ganska mycket, ensam och uttråkad och stressad över sin situation och vad folk nu ska tro om henne. Väldigt sorgligt alltsammans.

Undrar om det kanske blir någon typ av fördröjning eller glitch när man inaktiverat?
Vet inte riktigt men många verkar få upp olika resultat efter sökning på henne.

Ja Flashback kommer nog vara hennes tillflykt nu. Jag har väldigt svårt att tro att hon kommer kunna hålla sig borta från Instagram också, kanske skapar något nytt spökkonto.
Det är otroligt sorgligt att ett litet, litet barn ska hamna mitt i deras shitstorm.
Citera
2026-06-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Huh, jag kunde söka på henne och se hennes användare så som jag beskrev den fram tills för en timma sen, nu är Jackie's profil precis som du skriver helt borta så hon har nog valt att helt inaktivera den, ja. Det blir intressant att se hur länge den ofrivilliga instagram-detoxen varar för Jackie. Hon lär väl klättra på väggarna bara efter någon dag, och det är inte konstigt med tanke på hur ensam hon är. Hon har ju inga vänner och knappt riktig kontakt med någon förutom sina följare. Ingen annan att prata av sig med eller fråga saker. Instagram var ju hennes fönster till omvärlden. Nu är hon ännu mer ensam och isolerad hemma med den svagbegåvade sambon. Jag spår att hon av desperation kommer läsa här ganska mycket, ensam och uttråkad och stressad över sin situation och vad folk nu ska tro om henne. Väldigt sorgligt alltsammans.

Det sorgliga är att hon fick barn. Vänner kan inte såna som J behålla pga hon blir arg om de inte tycker som hon. Folk måste hålla sig ifrån henne för att skona sig själv.
Citera
2026-06-03, 11:35
Medlem
fourthwifeofharry8s avatar
Bloggbevakning.se har nu gjort ett inlägg om Jackie:

https://i.postimg.cc/j5K6W4Pk/Screenshot-20260603-113409-Chrome.jpg
Citera
2026-06-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Undrar om det kanske blir någon typ av fördröjning eller glitch när man inaktiverat?
Vet inte riktigt men många verkar få upp olika resultat efter sökning på henne.

Ja Flashback kommer nog vara hennes tillflykt nu. Jag har väldigt svårt att tro att hon kommer kunna hålla sig borta från Instagram också, kanske skapar något nytt spökkonto.
Det är otroligt sorgligt att ett litet, litet barn ska hamna mitt i deras shitstorm.

Ja det verkar vara någon glitch. Googlar man "Jackie Ferm Instagram" kan man fortfarande se hennes profil så som jag beskrev den tidigare idag, om nu någon är intresserad. Jag önskar dem all lycka till. Jackie är en elak knäppskalle men det rår inte hennes son, bounsson eller lilla hund för så för deras skull hoppas jag den här situationen löser sig. Andemamman borde pynta för en enkel biljett till Dalarna så att de kan få komma bort från den där svettiga skokartongen till lägenhet. Jag tror hela familjen skulle må bättre av det, ha lite (relativt) normalt folk runt sig och inte bara varandra. Nu är ju förvisso Andemamman både skåpdum och en bedragerska, men rent realistiskt är hon det enda sällskap som står till buds.
Citera
2026-06-03, 12:03
Medlem
Hon kommer att komma tillbaka!
Det är jag säker på
"Allt ljus på mig" är hon.
Hon vill ha uppmärksamhet och klarar sig nog inte utan att bli fotad, se tillbaka på minnen, fota hunden och kyssa mannen inför kameran men inte koncentrera sig på det utan mer hur hon ser ut.
Allt ska publiceras annars finns hon inte!
Tycker allt är så sorgligt , hoppas det blir bra för barnet.
Citera
2026-06-03, 12:10
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fourthwifeofharry8
Bloggbevakning.se har nu gjort ett inlägg om Jackie:

https://i.postimg.cc/j5K6W4Pk/Screenshot-20260603-113409-Chrome.jpg

Precis det jag menade.
Citera
2026-06-03, 12:23
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Å andra sidan hade det varit bra om barnet hamnade i ngt stabilt hem. Men blir ju ett helvete m J då liksom när hon själv var i fosterhem o de fick inte va ifred för Svarten.

Ja är barnet omhändertaget så har det med all säkerhet kommit till ett stabilt hem. Det är säkert inte i närheten och föräldrarna vet inte var.

Sånt här akut omhändertagande med en sån liten har rigorösa säkerhetsbestämmelser och kanske om föräldrarna sköter sig så får de träffa pojken tidigast om några veckor på anonym plats.
Citera
2026-06-03, 12:45
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag har inget emot att bebisen omhändertas och placeras i ett tryggare hem, tvärt om, men jag hoppas att det inte skett under de omständigheter som ryktas om i tråden. Och jag hoppas verkligen att Patriks andra son, som ju i så fall kommer komma ihåg allt, sluppit var en del av eländet.
Skulle det gått till så som Sverre sagt och att uppgifterna om att det är Patriks vecka stämmer finns det ju inte en chans att ena barnet lämnats kvar. Det vore bättre om han bara en dag fick info av sin mamma att han inte ska dit mer.

Skulle det vara så som Sverre sagt, så hade den äldsta sonen direkt blivit lämnad till mamman.

Även om det inte ens är ett stort bråk, så informeras mamman till det första barnet alltid och automatiskt så fort polisen har varit i lägenheten.

Låt oss säga att den äldsta sonen inte ens var i lägenheten vid ett eventuellt bråk där polisen dyker upp, så kommer polisen och Soc kontakta mamman till äldsta barnet oavsett för att det är lag på att den ena föräldern ska kunna skydda sitt barn från en otrygg miljö.

Det är anledningen till ”vårdnadstvisten” Jackie har tjatat om tidigare. Jackie och P har bråkat så pass intensivt att polisen dykt upp gång på gång, vilket leder till att Ps första barns mamma fått en påringning av soc.

Ifall det nu har skett ett så pass häftigt bråk ännu en gång där polisen kommit till platsen, så är det 99% säkert att soc har antingen akutplacerat bebisen, eller akutplacerat Jackie eller Patrik med bebisen under fortsatt utredning.
Citera
2026-06-03, 13:15
Medlem
Någon postade ju vad knullkarlns ex skrivit dagen efter och det antyder väl på en person och att något hänt som ni säger.
Allt känns bara så drastiskt att ungen har blivit tagen osv
Funkar det så i Sverige idag?

Att paret dysfunktionell inte va lämpliga som föräldrar visste vi alla innan, att detta inte kommer hålla är nog majoriteten överens om.
Men nu är det som sagt bara en användares berättelse vi utgår från.

Tror ju inte mamma Jacky kommer hålla sitt tal till folket men känns ändå som andemamman eller exet hade skrivit något om just det hade hänt
Citera
2026-06-03, 13:51
Medlem
Sverre säger sig veta och ha sett saker men så fort hen får följdfrågor blir det tyst vilket gör hen till en opålitlig källa i mina ögon. Men något har hänt för annars skulle Jackie och Patrik aldrig inaktivera sina sociala medier. Exet är tillräckligt smart och normal för att inte outa omständigheterna och Andemamman har i det första initiala skedet ombetts hålla truten medan chocken kring vad som nu hänt lägger sig. I sinom tid kommer det säkert dyka upp ännu ett luddigt och svävande fb-inlägg angående någon svår och betungande aspekt av tillvaron, utan närmare detaljer medan dagens första stora kopp kaffe intas på verandan (kanske med en qr-kod till ännu en insamling, vem vet)
Citera
2026-06-03, 14:10
Medlem
Patriks son var där & blev hämtad från helvetet.
Ni får gärna misstro mig är inte ute efter en fan club.
Time Will tell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in