Citat:
Ursprungligen postat av
Incorporeal
Hon har nog inaktiverat sin Instagram, likaså Patrik. Inga följare försvinner och hon försvinner inte heller som följare av andra. Det går att söka på henne, jag får upp ”användaren hittades inte”, ser hennes profilbild men ingen beskrivning.
Det står automatiskt att profilen är privat när man inaktiverar sitt konto.
Är väldigt nyfiken på vad som hänt. Stackars barn säger jag bara. Började ana oråd redan när grillningen på Puttes födelsedag inte blev av, det brukar vara höjdpunkten under sommaren för dom. Grilla flintastek på gräsmattan utanför..
Huh, jag kunde söka på henne och se hennes användare så som jag beskrev den fram tills för en timma sen, nu är Jackie's profil precis som du skriver helt borta så hon har nog valt att helt inaktivera den, ja. Det blir intressant att se hur länge den ofrivilliga instagram-detoxen varar för Jackie. Hon lär väl klättra på väggarna bara efter någon dag, och det är inte konstigt med tanke på hur ensam hon är. Hon har ju inga vänner och knappt riktig kontakt med någon förutom sina följare. Ingen annan att prata av sig med eller fråga saker. Instagram var ju hennes fönster till omvärlden. Nu är hon ännu mer ensam och isolerad hemma med den svagbegåvade sambon. Jag spår att hon av desperation kommer läsa här ganska mycket, ensam och uttråkad och stressad över sin situation och vad folk nu ska tro om henne. Väldigt sorgligt alltsammans.