Citat:
Ursprungligen postat av
HVIT.
Släpps Sön 00:01. Har TV4 "Plus"
Ja nu är ett pat sycken trådare med PLUS som ser på "sin" tablå över avsnitten att det ör Söndag 00:01. Check ✔️ på Finalavsnittet m.a.o.
Idag av vad jag har sett (på andra SoMe: Insta och Fejjan) av skvaller tyder det nu på att uppställningen nog verkar blir enkönad i Finalen. Om nu detta skvaller stämmer kan vi nog lista ut redan nu Vem som vinner. Det är ju i varje fall 3st avsnittsdagar inkl. Finalen kvar nu: Ons,Tors och Sönd. Trist i så fall hade hoppats på en annan deltagare. Och Nej: Vare sig Ola eller Jonas 🫤
Folk och fä är hysteriska och gör ALLT för att få berätta i förväg (prenumeranter med TV4 PLUS tror jag?!) dvs. om att vara först med att avslöja Senaste Nytt så fort de ser en Reel som TV4 själva brukar förse tittarna med. Både på deras egna Robinson-sida och som reklam för att höja intresset och tittarsiffrorna ☹️
- - -
Egentligen är det komiskt att de (inte alla givetvis) som betalar en prenumeration för att se alla avsnitt en hel vecka före alka andra - sträckkollar samtliga avsnittenoch direkt efter det börjar "dela med sig" i SoMe till de som inte prenumerar. Öppet!🤭
1. De betalar en prenumration. Ser allt ca 1 före alla andra, varje vecka i ca 2,5 månader = En Bonus 👍
2. Fort som attan springer de sedan runt på alla inlägg och reels de kan hitta och berättar (spoilar) vad de fått veta till de som INTE prenumererar = Bonusen är puts väck/förbrukad inom några timmar 😳
3. Dessa personer får utstå rätt grova/elaka svarsinlägg och hat från andra personer på dessa sidor för sina spoilingar. = De är väldigt Impopulära 😅
TV4 själva = Spoilar ofta i sina Reels för att få fler tittare. Ja det får de kanske men är lika Impopulära som övriga spoilare ...
Här i tråden tycker jag iaf att Vi till slut fått en "viss" och bra ordning numera på detta. Självbehärskning och till slut respekt för reglerna och mot andra trådare utan Plus samt idogt tjat om Spoilerfunktionrn - hjälpte till tror jag.
Även om det tog lite tid så: Bravo där 👏👏👏😂👍