2026-06-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Att de kåta häxorna skulle göra sig av med honom är uteslutet, däremot finns det alltid en chans att han åker ut genom att komma sist.
de som åkt ut nu den senaste tiden är väl de som får rösta, vet ingen där som lägger sin röst på jonas, det ger mig lite hopp.
Citera
2026-06-01, 19:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
de som åkt ut nu den senaste tiden är väl de som får rösta, vet ingen där som lägger sin röst på jonas, det ger mig lite hopp.

Jag hatar Sonja och Jonas lika mycket och då önskar jag att någon av dem ska komma sist i en tävling och en av dem ska röstas ut av de övriga. Även den som vinner plankan kommer få rösta, tyvärr.
Citera
2026-06-01, 19:56
Medlem
Citat:
Jag hatar Sonja och Jonas lika mycket och då önskar jag att någon av dem ska komma sist i en tävling och en av dem ska röstas ut av de övriga. Även den som vinner plankan kommer få rösta, tyvärr.
jonas kommer vinna plankan ser allt annat som hopplöst nu
Citera
2026-06-01, 19:59
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
jonas kommer vinna plankan ser allt annat som hopplöst nu

Det är nästan alltid en kvinna som vinner plankan.
Citera
2026-06-01, 20:00
Medlem
Citat:
Det är nästan alltid en kvinna som vinner plankan.
njua du det håller jag inte med om
Citera
2026-06-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Är det någon som vet om ryktet att Aza jobbar som kypare på en pizzeria i Lindängen är sant? Och att hans fru ville skiljas så fort han kom hem för att hans barn skämdes så mycket?

Låter för roligt för att vara sant men kanske stämmer?
Låter för roligt för att vara sant. Dessutom är han och frun skrivna på samma adress fortfarande.
Citera
2026-06-01, 21:13
Medlem
Abelssuns avatar
Då är det väl klart att Jonas eller bullfittan vinner tyvärr.
Citera
2026-06-01, 21:13
Medlem

Sett några av exitavsnitten och ändå roligt hur de också blir glada att se varandra utanför ön. Även om de kanske inte var bästisar där inne! Besvikelser över att åka ut vänder rätt snabbt när de får duscha och äta mat.
Citera
2026-06-01, 21:14
Medlem
Försöker läsa ikapp emellanåt men man inser snabbt att det enda som är markant sämre än den här säsongens Robinson är Flashback-tråden om den.

Man trodde att CrapM och GregerW kunde förstöra en tråd men nu saknar man fan dom....

Citera
2026-06-01, 21:30
Medlem
Tycker hela skiten känns mer uppstyrd än vanligt i år. Måste vara att produktionen behöver kvotera in en kvinnlig vinnare. Sätter mina hästar på regnbågsiki
Citera
2026-06-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Försöker läsa ikapp emellanåt men man inser snabbt att det enda som är markant sämre än den här säsongens Robinson är Flashback-tråden om den.

Man trodde att CrapM och GregerW kunde förstöra en tråd men nu saknar man fan dom....

Citera
2026-06-01, 21:43
Medlem
Bertillas avatar
Denna omgång är ett skämt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in