de som åkt ut nu den senaste tiden är väl de som får rösta, vet ingen där som lägger sin röst på jonas, det ger mig lite hopp.
Jag hatar Sonja och Jonas lika mycket och då önskar jag att någon av dem ska komma sist i en tävling och en av dem ska röstas ut av de övriga. Även den som vinner plankan kommer få rösta, tyvärr.
Jag hatar Sonja och Jonas lika mycket och då önskar jag att någon av dem ska komma sist i en tävling och en av dem ska röstas ut av de övriga. Även den som vinner plankan kommer få rösta, tyvärr.
jonas kommer vinna plankan ser allt annat som hopplöst nu
Är det någon som vet om ryktet att Aza jobbar som kypare på en pizzeria i Lindängen är sant? Och att hans fru ville skiljas så fort han kom hem för att hans barn skämdes så mycket?
Låter för roligt för att vara sant men kanske stämmer?
Låter för roligt för att vara sant. Dessutom är han och frun skrivna på samma adress fortfarande.
Ändå väldigt underhållande hur Jonas-hatarna är förfärade i tråden om hur inget kan stoppa honom.
Sett några av exitavsnitten och ändå roligt hur de också blir glada att se varandra utanför ön. Även om de kanske inte var bästisar där inne! Besvikelser över att åka ut vänder rätt snabbt när de får duscha och äta mat.
Tycker hela skiten känns mer uppstyrd än vanligt i år. Måste vara att produktionen behöver kvotera in en kvinnlig vinnare. Sätter mina hästar på regnbågsiki
Försöker läsa ikapp emellanåt men man inser snabbt att det enda som är markant sämre än den här säsongens Robinson är Flashback-tråden om den.
Man trodde att CrapM och GregerW kunde förstöra en tråd men nu saknar man fan dom....
Finns det någon spottstyver till chans att Carro går till final?
Tror det är ganska kört om inte de andra tycker Marie spelat ”för svagt”
Kan till och med tänka mig att Halil enligt tidigare mönster röstar på Sonja eftersom han vet att de övriga får resten av rösterna och tycker det är taskigt att för många röstar på Carro/Marie?