2026-05-26, 16:55
Medlem
Haha jag föll såklart för gelato33 och janer2ks hype kring zkittles och hämtade den med.

God damn! Fan, nu är vi bortskämda i södern!
Citera
2026-05-26, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Haha jag föll såklart för gelato33 och janer2ks hype kring zkittles och hämtade den med.

Ja asså har inte hämtat en bättre dry från gatan, kan likna detta med typ family farmz 120u g vendor hade för 1.5 år sen, dyr platta men det märks definitivt. Vill typ testa king claws från samma då den är billigare men såg liknande ut. Klarar mig fint på nån 0.06 Gröning och 0.06 av skittles I dry herben
Citera
2026-05-26, 18:32
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Har sett några olika labbrapporter på fake Piatella, tror det ska finnas en på danishents på reddit, gå tillbaka runt en månad.

Här är en annan: https://www.organicled.org/post/fake-piattella-laboratory-report

Ps Zkittles 73-120u 2026 season Dry Sift är fin! Samma klass som Watermelon Z 73u, Zkittles kanske är snäppet bättre eller så är den bara lite mer kurerad, Watermelon Z tog längre tid att kurera iallafall.
Organicled är en riktig oskön snubbe akta er för han och hans teorier, har möt han en gång ångrade det mötet, såna som han är farliga för branchen, han golar och kör personliga vendetta mot vanligt folk som bara vill chilla och göra bra deals, hört han slatt huvudet efter en cykel olycka och blev skum som fan där efter, han är inte omtyckt i dk cannabis kretsar alls..

Fick in en Workerdry okänt namn men en blå lilla motorcykel på stämplar bilden, sjuk bra....! 40dkr den var bättre än watermelon Z, fick åka ut en bit utanför Köpenhamns city kärna typ 20 min med bussen, helt klart värt..!
Citera
2026-05-27, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Organicled är en riktig oskön snubbe akta er för han och hans teorier, har möt han en gång ångrade det mötet, såna som han är farliga för branchen, han golar och kör personliga vendetta mot vanligt folk som bara vill chilla och göra bra deals, hört han slatt huvudet efter en cykel olycka och blev skum som fan där efter, han är inte omtyckt i dk cannabis kretsar alls..

Fick in en Workerdry okänt namn men en blå lilla motorcykel på stämplar bilden, sjuk bra....! 40dkr den var bättre än watermelon Z, fick åka ut en bit utanför Köpenhamns city kärna typ 20 min med bussen, helt klart värt..!

Ok, tack för varningen. Ingen aning vem det är ens.

Har sett videon på den worker med mc på, ser riktigt fin ut för priset. Tänkte köpa en bit av den faktiskt och en bit dyrare...blir nog nån av Casa Royal Shark Line.
Citera
2026-05-27, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Har du testat king of claws? Håller hårt om de lilla skittles jag har kvar haha

Tyvärr. Har inte köpt något på ett par veckor, hade uppehåll men nu röker jag några bloss då och då om det bjuds på. Ska åka till DK till i helgen så köper väl två 10g av olika sorter eller något.
Citera
2026-05-27, 13:59
Medlem
Nu har den falska piatellan dykt upp i malmö, varnar er för den. lemon cherry gelato. 9k plattan. 100 % fake bullshit, köp INTE detta.
Senast redigerad av hardkårr 2026-05-27 kl. 14:55.
Citera
2026-05-27, 19:41
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr

Tur att du är medveten om det i alla fall i 08 verkar det mestadels florera skit, mycket lamousse.. Hörde något om att stora mängder beslagtagits men inget jag vågar yttra mig för mycket om. Kan vara kran-snack

.. Testade även något gräs i brist på bra bruning, det kändes INTE som gräs. Vart helt förlamad, ont i huvudet och mådde illa så fort jag rörde mig. Fel tråd kanske, men vad kan det ha varit..? Aldrig hänt förut när jag rökt (Har kickat i snart 20 år)
Citera
2026-05-28, 20:32
Medlem
Den goda "staticen" har kommit in i gbg igen, den som va den första som kallades för "static" om ni fattar vad jag menar, det är ju inte äkta static men den är stark iaf och inget fake spajcat skit.
Citera
2026-05-29, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Tur att du är medveten om det i alla fall i 08 verkar det mestadels florera skit, mycket lamousse.. Hörde något om att stora mängder beslagtagits men inget jag vågar yttra mig för mycket om. Kan vara kran-snack

.. Testade även något gräs i brist på bra bruning, det kändes INTE som gräs. Vart helt förlamad, ont i huvudet och mådde illa så fort jag rörde mig. Fel tråd kanske, men vad kan det ha varit..? Aldrig hänt förut när jag rökt (Har kickat i snart 20 år)

Samma här, dedär me gräset. Köpte också nån gräs som såg ok ut, luktade inte skumt men fan vad bränd i huvudet jag blev... I typ 6 timmar också. Blev inte illamående eller så, men kände mig typ likt dig, helt förlamad, mest i huvudet men kroppen vart också skit seg.
Citera
2026-05-30, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion

Såg i en Skåne grupp på Signal nån annons från en 08 kran och han hade riktigt dry sift från farms, kommer inte ihåg vilken farm det var men det var inte samma som cirkulerar i Skåne/DK. Såg fire ut men lade inte mer än det på minnet eftersom det var i 08 men leta vidare det finns alltid bra dry sift i 08 enligt min erfarenhet. Har dålig koll på darknet nu efter archetyp stängdes men då var det ett par st som hade dry från farms (tex blue magic patron) på dead drop i 08 så kolla på dom aktuella markets och se om du hittar nån med DD.

Såg samtidigt en annan 08 säljare som sålde la moouse för 100kr/g och platta för 5500kr, Norge priser.
Citera
2026-05-31, 11:44
Medlem
Någon som har testat ”static rain” men en bild på en apa som röker ?
Citera
2026-06-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Den goda "staticen" har kommit in i gbg igen, den som va den första som kallades för "static" om ni fattar vad jag menar, det är ju inte äkta static men den är stark iaf och inget fake spajcat skit.

skoja bara den är trash btw, riktigt svag, ser ut som staticen i färgen typ men det är lamoussevarianten, vet inte ens hur jag ska förklara skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in