2026-04-28, 12:59
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
grungewhore har nog fått för sig att den glider in aningen lite lättare i en redan penetrerad homo än i en trång openetrerad hetro. Å andra sidan finns det väl ingen uppgift som talar för att GM var antingen det ena eller det andra utan bara en mördare.

Vilket den gör.

Bögar har generellt mer förslappad ändtarmsmuskulatur till följd av upprepad penetrering. Med olika medicinska tillstånd som följer det.
Ändtarmen har heller inte tagit bögeriet till sig under evolutionen, eftersom penis inte alls har där att göra.
Men det är bögars enda chans till penetrering oavsett om det uppskattas eller ej, ungefär som att de måste lära sig att gilla det/ha analsex för annars har de inte sex.

Bögsex, om något, är en social konstruktion.
Senast redigerad av -GG 2026-04-28 kl. 13:07.
Citera
2026-04-28, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Vilket skitsnack, såklart att det är värre för en kvinna att bli våldtagen än en heterosexuell man.

Det är jag jävligt skeptisk till, att bli våldtagen som man så blir du helt dominerad, det är nog det värsta du kan utsätta en man för, jag skulle hellre ta ett skott i pannan än att bli påtvingad en kuk i röven.

Jag tror inte jag personligen skulle kunna komma tillbaka till det normala efter att ha blivit våldtagen av en annan man.

Om det nu är det som har hänt i detta fallet så förstår jag varför han har mördat 50 åringen.
Citera
2026-04-28, 14:44
Medlem
Han behöver inte ha blivit knullad i röven, han kan ha blivit våldtagen i munnen
Citera
2026-04-28, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Men P-punkten på män sitter 5-8 cm upp i ändtarmen, menar du att han också är skapt att få kuk?

Menar du att Asiatiska män är skapta för att Inte kunna ge varandra njutning ?
Citera
2026-04-28, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Menar du att Asiatiska män är skapta för att Inte kunna ge varandra njutning ?

Jag menar ingenting, jag ställde en fråga!😉
Citera
2026-05-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaja69
Det är jag jävligt skeptisk till, att bli våldtagen som man så blir du helt dominerad, det är nog det värsta du kan utsätta en man för, jag skulle hellre ta ett skott i pannan än att bli påtvingad en kuk i röven.

Jag tror inte jag personligen skulle kunna komma tillbaka till det normala efter att ha blivit våldtagen av en annan man.

Om det nu är det som har hänt i detta fallet så förstår jag varför han har mördat 50 åringen.
Och det värsta man som kvinna blir utsatt för är att få en oönskad kuk i sig. Det finns absolut inget som säger att det skulle vara värre för en man att bli våldtagen än för en kvinna att blu detsamma.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in