Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Var det inte snack om att svt skulle flytta dit då?
Var en SD-politiker som föreslog det.
Mycket bra förslag.
Finns ingen jävla anledning till att SVT och SR ska ligga så centralt och på Östermalm.
Riv skiten och bygg bostäder istället.