Citat:
Ursprungligen postat av
MuppetMinnieMe
Mår du bra i ditt glitterskimmer?
HBTQ är är det för det du påstår, har du ringt 1177 och försökt få hjälp för jag är orolig för dig.
Kring sagodrottningarna är det antingen förskollärare och/eller föräldrar som är med. Dom litar på på en dig som framstår somt ha troll? Eller ska du ta ifrån föräldrar deras rättigheter som föräldrar?
Som sagt knottissar har INGA problem med DraqQueens och dom vet inte ens vad bögar och flator är.
Precis som du säger; HBTQ är det som jag påstår. Tack för det erkännandet. Att erkänna problemet för sig själv är första steget i ett helande. “Jag heter NN och jag är alkoholist” brukar det låta inom AA, ditt erkännande av fakta är ett första steg. Jag är glad för din skull!
Min roll är som upplysare, ingenting annat. I min bok är föräldraansvaret fullständigt och okränkbart. Ingen, vare sig förskolefröknar, politiker, batikhäxor eller HBTQ-certifieringar skall påverka det.
Jag ringde 1177 och redogjorde för min oro för pedofiler i samhället. De gav beskedet att jag var fullt frisk, och att pedofili alltid skall motarbetas och polisanmälas. Tja, vad skall man säga? Låter ju väldig rimligt, eller hur?