2026-05-20, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollan1
Finska kontantkort behöver inte registeras.
och en annan sak farbror blå jagar inte sexköpare på samma vis som i Sverige det är med andra ord ganska chill att köpa sällskap i Suomi .
Det är inte olagligt att köpa sex i Finland så det är hur chill som helst.
Citera
2026-05-20, 19:23
Medlem
Finns det någon färska rekommendation
Om djup kladdig BJ ?
Citera
2026-05-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne008
Finns det någon färska rekommendation
Om djup kladdig BJ ?

Lory på ST!
Citera
2026-05-20, 20:53
Medlem
Kan du berätta lite hur hon ser ut Sexyelsa ålder svenska?
Incall outcall

Citat:
Ursprungligen postat av 2817
Lägg dina pengar på SexyElsa istället .
Porrigare och säkrare .
Citera
2026-05-20, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Mer eller mindre varje eskort över 30 drar av några år Bra för business antar jag!
Min bild är att i stort sett alla är 5-10 äldre än vad de säger på hemsidan. Sure, några undantag finns.
Min bild är också att många är över 35 även om vi tror att de är under 30.
Det är jag glad för, att många ser yngre ut. Det är positivt för att de lägger mycket tid på sin fysik och utseende, men också för att de är mer mogna, självständiga och vet vad de gör. Känns bra att veta att de inte är utnyttjade.
Citera
2026-05-21, 21:20
Medlem
Nån som vet vart ”Anya” tog vägen, en ung svensk tjej? Vet att hon omnämndes här för några år sedan. Tror hon annonserade på RS.
Citera
2026-05-22, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Jag har fikat med henne 2 gånger. Grym sex, fick köra på båda hålen och spruta vart man ville. Hon är vild och älskar att bli sönder knullad. Enkelt att boka och kör på.
Ser hon bra ut?
Citera
2026-05-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Undrar också. Dom kan ju be företaget om vem det är kopplat till, frågan är bara om dom pallar.

Dom fall jag sett så brukar dom ju bara screenshotta samtalen och nöja sig med det.
Ja, de pallar. Inte jättejobbigt att kontakta ett företag och fråga vem som använder ett visst nummer. Så inte nog med att man kommer bli hittad av bylingen, ens företag kommer också undra varför polisen vill veta vem som använder ett visst nummer. Och jag vet ju att om jag hade det jobbet så att det är jag som meddelar polisen att numret används av Kalle Karlsson, skulle jag ju inte kunna hålla tätt om detta inför mina närmaste kolleger.
Citera
2026-05-22, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ser hon bra ut?

Hon ser normalt ut, om man gillar stora naturella bröst och en fett jävla röv då ska du träffa henne. Hon älskar hard sex och hon tål.
Citera
2026-05-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rappiolla
Min bild är att i stort sett alla är 5-10 äldre än vad de säger på hemsidan. Sure, några undantag finns.
Min bild är också att många är över 35 även om vi tror att de är under 30.
Det är jag glad för, att många ser yngre ut. Det är positivt för att de lägger mycket tid på sin fysik och utseende, men också för att de är mer mogna, självständiga och vet vad de gör. Känns bra att veta att de inte är utnyttjade.

Dessutom så verkar många lida av diverse psykiska åkommor. Det är inget som stör er som är kunder så att säga? Ni märker ingenting? Jag tänker på hur pålitliga de är som säker ljuger om det mesta ..
Citera
2026-05-22, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe-Sthlm
Dessutom så verkar många lida av diverse psykiska åkommor. Det är inget som stör er som är kunder så att säga? Ni märker ingenting? Jag tänker på hur pålitliga de är som säker ljuger om det mesta ..

Klart dem inte mår psykiskt bra, de måste ju stå ut med diverse drägg.. t ex så måste de ljuga om sin ålder för att fortfarande tilltala vissa drägg.
Citera
2026-05-23, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ja, de pallar. Inte jättejobbigt att kontakta ett företag och fråga vem som använder ett visst nummer. Så inte nog med att man kommer bli hittad av bylingen, ens företag kommer också undra varför polisen vill veta vem som använder ett visst nummer. Och jag vet ju att om jag hade det jobbet så att det är jag som meddelar polisen att numret används av Kalle Karlsson, skulle jag ju inte kunna hålla tätt om detta inför mina närmaste kolleger.

Är det något du sett i en fup eller gissar bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in