2026-05-22, 08:11
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Stämmer det att Jocke satt som vuxen och pratade med barn om att dom skulle röka för honom?
Är det bara flickor Joakim är ute efter eller pojkar också?

Det är alltså denna snuskgubbe som TV4 tycker att pöbeln ska sitta och titta på i 12 timmar medans han gifter sig med spackelhögen han redan är gift med?
Ofattbart!

Du menar detta klipp
https://streamable.com/6eobr6?src=player-page-share
Citera
2026-05-22, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsje
Har Jocke blivit av med alla sina jobb än ? Ni experter här inne verkar tycka att det är game over. Men jag har varken läst eller hört nåt om sånt.
Vänsterextremisterna krigar på i denna tråd.

Tror inte det, han jobbar nog på mer än någonsin. Men han mår varken sämre eller bättre heller. Han mår kroniskt dåligt och är till och med hatad av sin egna mamma och familj.

Så totalt misslyckad är han, men det har du nog läst och hört?
Citera
2026-05-22, 08:21
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är du säker på att det var exakt så han sa?
Nä, skrev tidigare att jag nog citerat lite fel. Du kan få hjälpa mig?
Citera
2026-05-22, 08:24
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tror inte det, han jobbar nog på mer än någonsin. Men han mår varken sämre eller bättre heller. Han mår kroniskt dåligt och är till och med hatad av sin egna mamma och familj.

Så totalt misslyckad är han, men det har du nog läst och hört?
Jobbar med att skriva till folk i DM som uttryckt en negativ åsikt om Jockiboi någonstans på nätet.
Citera
2026-05-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Du menar detta klipp

Denna videon vill alltså TV4 förknippas med? De kommer att vara kanalen som gick från NOLL tolerans mot sexköp och prostitution till, det beror på VEM det är. Fy fan! Kommer be alla jag känner att bojkotta TV4 och uppmana alla offer som varit tysta att träda fram. Nu får det fan vara nog. Allt illa Jockiböööi gjort alla… Det är kört med alla lögner nu. Vi som ser sanningen kommer aldrig ge upp förrän vi vunnit.
Citera
2026-05-22, 08:40
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Denna videon vill alltså TV4 förknippas med? De kommer att vara kanalen som gick från NOLL tolerans mot sexköp och prostitution till, det beror på VEM det är. Fy fan! Kommer be alla jag känner att bojkotta TV4 och uppmana alla offer som varit tysta att träda fram. Nu får det fan vara nog. Allt illa Jockiböööi gjort alla… Det är kört med alla lögner nu. Vi som ser sanningen kommer aldrig ge upp förrän vi vunnit.

Där var han gift dessutom
Men det var väl bara på skämt det med
Citera
2026-05-22, 08:47
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Fick videon på pm
Tack som fan
Har skickat den till både aftonbladet och expressen
En vän skulle lägga den på dumpens fb sida när han hade tid

Game over jockiboi dvärg jävel

Citat:
Har den hamnat på Dumpens facebook än? Har det blivit några reaktioner i kommentarsfältet?
Citera
2026-05-22, 08:49
Medlem
Citat:

Ja. Kommer ni ihåg alla gånger Jockiboi gick ut i videos och sa att hans fru var sjuk? Det senaste och största var väl när hon fick Sepsis och han drog in all gammelmedia som gick och få tag på. Jag hoppas verkligen att det inte var en lögn.
https://youtu.be/_n4nC6duimQ
Citera
2026-05-22, 08:51
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Ja. Kommer ni ihåg alla gånger Jockiboi gick ut i videos och sa att hans fru var sjuk? Det senaste och största var väl när hon fick Sepsis och han drog in all gammelmedia som gick och få tag på. Jag hoppas verkligen att det inte var en lögn.
https://youtu.be/_n4nC6duimQ
Det var under tiden hon låg inne med sepsis som han firade studenten med en skolklass väl?
Citera
2026-05-22, 08:56
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Har den hamnat på Dumpens facebook än? Har det blivit några reaktioner i kommentarsfältet?

Vet ej har inte själv fb, bad en vän lägga ut den, ska höra med han när han kommer hem från jobbet
Citera
2026-05-22, 08:57
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag kollade nu och kunde i alla fall inte hitta den. Kan vanligt folk publicera där eller är det bara Patrik och Sara som kan lägga upp?

Jag är inte så bevandrad i det tekniska ..men detta kan väl inte vara AI? Det ser ut att vara en video från ganska nyligen. Han ser likadan ut som idag av vad man kan se. Herrejävlar. Jag trodde att han skulle cancelleras i år men inte innan sommaren! Det går fort utför nu!
Citera
2026-05-22, 08:57
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Vet ej har inte själv fb, bad en vän lägga ut den, ska höra med han när han kommer hem från jobbet
Inte jag heller, så kan inte kolla. Uppdatera gärna tråden om det när det läggs ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in