2026-05-21, 12:47
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
6-9 månader för ett ta fram ett vaccin? Under den så kallade pandemin var vaccinet klappat och klart mer eller mindre detsamma. Inga 6-9 månader där. ytterligare ett bevis på att allt var iscensatt.
Citera
2026-05-21, 13:14
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
6-9 månader för ett ta fram ett vaccin? Under den så kallade pandemin var vaccinet klappat och klart mer eller mindre detsamma. Inga 6-9 månader där. ytterligare ett bevis på att allt var iscensatt.

Nej, man började jobba med vaccinen sent 2019 och tidigt 2020. Första godkända doserna gavs december 2020. Och allmänna vaccinationer först 2021-
Citera
2026-05-21, 13:26
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Nej, man började jobba med vaccinen sent 2019 och tidigt 2020. Första godkända doserna gavs december 2020. Och allmänna vaccinationer först 2021-

Ok det påbörjades kanske 2019, men att det var ett stort utbrott redan då tror jag vad jag vill om.
Citera
2026-05-21, 14:25
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Förhållandevis fort ändå.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1466873

Risken att bli sängliggande i ebola i sverige måste vara en på miljonen. Löser sig.
Citera
2026-05-21, 21:26
Medlem
JustTrollings avatar
Afrikaner attackerar och bränner ner ett fältsjukhus för att få tag på kroppar från avlidna i ebola. Så dom kan smitta sig själva med viruset.

Vi får se om vi får någon ökad spridning...

På plats: ”De tänder eld på sjukhustälten för ebolasmittade”

– De arga demonstranterna håller på att tända eld på sjukhustälten för ebolasmittade, för att de vill ta tillbaka kropparna med våld, berättar Luc Malembe för kameran.
Polis fick gå in och skydda sjukvårdsarbetarna, och i videon från platsen hörs att vapen avfyras.

Enligt uppgifter ska sex patienter ha flytt från sjukhuset under tumultet.
Ebola-viruset smittar som allra mest efter att en person avlidit...
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/pa-plats-de-tander-eld-pa-sjukhustalten-for-ebolasmittade
Citera
2026-05-21, 22:57
Medlem
israelisinnocents avatar
Varför får den aldrig fäste utanför afrika?
Eller ja den får ju knappt fäste i afrika
Citera
2026-05-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Risken att bli sängliggande i ebola i sverige måste vara en på miljonen. Löser sig.

Det lät verkligen inte bra med tio drabbade av Ebola i Sverige.
Citera
2026-05-22, 00:38
Medlem
Jag har varit sjukt förkyld de senaste 2 veckorna. Nu är jag i en fas där bihålorna trycker ihop sig. Köpte nässpray idag.

Känns som jag har ebola vad fan händer. Afrikaner undviker jag så mycket det går för dom släpper in skiten i landet!
Citera
2026-05-22, 10:05
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det lät verkligen inte bra med tio drabbade av Ebola i Sverige.

Du kommer aldrig få ebola så länge du inte flyttar utomlands och börjar ligga med orangutanger.
Citera
2026-05-22, 10:31
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironmanfist
Jag har varit sjukt förkyld de senaste 2 veckorna. Nu är jag i en fas där bihålorna trycker ihop sig. Köpte nässpray idag.

Känns som jag har ebola vad fan händer. Afrikaner undviker jag så mycket det går för dom släpper in skiten i landet!

Hade det varit Ebola så hade du redan varit död.
Citera
2026-05-22, 10:53
Medlem
tror det ska till en särskild form av negriod efterblivenhet, som att kela med ebolakadaver på begravningar, för att det ska kunna sprida sig.
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Varför får den aldrig fäste utanför afrika?
Eller ja den får ju knappt fäste i afrika
Citera
2026-05-22, 11:46
Medlem
Strossels avatar
Döp om skiten till Afrikapesten, är ju exakt som kaninpesten på gotland, när de blir för många slår den till och reducerar beståndet till normal nivå.
Moder naturs sätt att begräns befolkningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in