2026-05-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja det är synd om barnen 🥺💔 eftersom jag själv är mamma och jobbar oftast med små barn / tonåringar och unga vuxna . Så blir jag oerhört ledsen och frustrerad.

Att man som förälder väljer bort det finaste man har . På vad dom lägger ut och säger så känns det inte som dom umgås med så ofta .

Precis hade varit smartast om dom bara sagt V till V istället för pappa .
Tror som du skulle N Och V gå i från varandra så lär ju N forsätta som hon alltid gjort då hon inte verka ha mognat sen när hon fick barn . Snarare tvärtom det kommer bli barnen som blir lidande plus pappan .
Då hon enbart bryr sig om sig själv .

Ja det rimmar väldigt illa då hon ena minuten som du sa skriver att hon jobbar 24/7 sen att jon minsann alltid är med barnen .
Inte nog med att hon spelar in musik så ska det plåtats till höger och vänster .

Märks på fotonen att allt anspelas på att vara så sexig som möjligt lika så danserna . Och snart startar nya projekt och nya bomber släpps 🥺🫣

Så när ska hon få tid med sina egna barn . Lika så V dags att sätta ner fotonen och börja umgås med fam när han inte kör hockey .
Han som N försöker överyga alla att allt är så himla bra . Men tyvärr går inte detta hem längre

Att lära sig sjunga, spela in en Helt Ny låt, plåta och sätta en Helt Ny koreografi som amatör sångare/dansare med utbildade låtskrivare/dansare är inte gjort över en kafferast.

Att barnen är sekundära för N just nu är ren verklighet och ska erkännas att jag blir smått provocerad av N:s konstanta försvarstal och ord om hur mycket tid hon spenderar med sina egna barn. Då ska N alltså haft med lilla C & stora C (när hon inte är på förskola) till sångstudion varje gång hon övat/träffat A i studion eller?

Vi har alla kunnat se att lilla C följt med N till studion tillsammans med mormor J.
Att ta med sig en drygt 4 månaders bebis till en sångstudio kräver 100% anpassning för barnet. Och hur har N anpassat studion till lilla C:s fördel?

En musik/sångstudio är absolut inte den mest optimala miljön för ett så litet barn och definitivt inte om:
*Det är långa sessions (som N själv säger, "dag som natt")
*Hög musik som spelas ofta och upprepande ggr., vilket krävs vid inspelning.
*Flera olika personer som kommer och går (bakteriehärd)
* Stark belysning/yttre stimuli

Nu vet jag inte exakt var An...e har sin studio men den typen av miljö är överlag ofta varm, stressig och rökig/dammig. Precis som i en frisörsalong......🙈

Ja, det är mycket anspelning på sex och att vara sexig/hot inför den allmänna massan och det är inte första gången N kliver upp framför kameran i ett fullfjädrat raffset. Må så vara rent bildligt, men var finns känslan och ansvaret i att att vara en äkta god förebild inför sin ack så unga följarskara?

N:s framtoning och det konstlade överdrivna sättet hon agerar på vittnar bara om omognad och osäkerhet vilket i sin tur förs över på de som väljer att se N som sin förebild..

N raljerar i sin egen podd och indirekt jämför sig själv med "Sara Larsson" samtidigt som hon just nu får beröm av producenten för att hon är en modig slitvarg till person, men till vilket pris om man ser till de små barnens och hela familjens välmående?

Det handlar inte om att ej förverkliga sina långt smidda drömmar, utan snarare om hur man väljer att vara i prioriteringar, tajming, empati, mognad och självbejakande.

Me Myself and I.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-19 kl. 11:32.
Citera
2026-05-19, 14:49
Medlem
Känns som att det är väldigt längesen man såg nåt foto/vudeo på stora C och N?!
Undrar också vad Vs föräldrar tycker om allt detta? Personligen, hade min son träffat någon som N, hade jag nog varit lite orolig faktiskt.
Citera
2026-05-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Känns som att det är väldigt längesen man såg nåt foto/vudeo på stora C och N?!
Undrar också vad Vs föräldrar tycker om allt detta? Personligen, hade min son träffat någon som N, hade jag nog varit lite orolig faktiskt.

Ja, jag hade inte direkt tyckt det varit världens bästa kvinna att gifta sig med på en kvart. Men de kanske var glada att han verkade stadga sig för iaf en liten stund?
Citera
2026-05-19, 20:13
Medlem
Nicci bor inte i Karlstad bla för hon inte känner någon där enligt intervjun med Martin Björk🤯🤯
Citera
2026-05-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Nicci bor inte i Karlstad bla för hon inte känner någon där enligt intervjun med Martin Björk🤯🤯

Säger hon det? Ibland undrar man ju en extra gång om det står rätt till i huvudet hos den människan.
Citera
2026-05-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Säger hon det? Ibland undrar man ju en extra gång om det står rätt till i huvudet hos den människan.

Ja & hon höll på att säga att hon "usch verkligen inte skrev pga han är en hockeyspelare"
Citera
2026-05-19, 21:40
Medlem
Citat:
Hela interjuven känns överdriven och inte äkta över huvudtaget.

Hela interjuven börjar med att dom små pratar lite om att N kom 15 min sent förra gången . Och att hon åkte en mindre bil som är hennes föräldrar och att hon bytt ner sin bil till en familjebil skoda.

Sen frågar Martin om N fortfarande anser ser sig som en Milf vilket N svarar på att det tycker hon !! Martin frågar då om det är viktigt för henne " Ja det tycker jag "
Sen säger Martin du kanske inte behöver höra det från andra vilket N svarar " Nä huvudsaken min man tycker det "
Martin frågar igen gör han det ? N svarar då " tro mig han gör det han klagar inte om man säger så "

Åter igen Varför är utseendet så himla viktigt och varför måste alla tycka hon är sexig för !

Sedan kommer dom in på podden och nu helt plötsligt sitter N och säger att hon vill ej höra sin mamma prata om sex !
Då Martin kontrar och säger men din mamma vill gärna prata om det varpå N svarar " Nä hon vill ej prata om det i detalj 🫣🙄

Varför sitter denna människa öppet och ljuger gång på gång ..
var den sämsta ursäkten N kunde komma på varför dom bor kvar i Stockholm och Ekerö var för hon är plast bunden pga sin stora dotter dels för att hon känner alla på BVC och C har sin förskola här
Och hon känner ingen därborta. För det första så kan man byta både förskola och BVC så det köper jag inte .
Inte heller att hon ej vill vara någon hocky fru . Klara inte av fler lögner så stängde av .
Och för att Martin satt och dregla över Ns urringning som N gärna visa upp då hon tar bort håret flera ggr 🤦‍♀️
Senast redigerad av Famlove 2026-05-19 kl. 22:09.
Citera
2026-05-19, 21:48
Medlem
Ha ha ha N har inte tid för vänner för hon tar hand om hus & barn 🙄 Hon som får hur mkt hjälp som helst 🤣🤣🤣
Citera
2026-05-20, 00:13
Medlem
Citat:
Det var den sämsta bortförklaringar jag hört 😂
Citera
2026-05-20, 00:28
Medlem
Jag är så fruktansvärt trött på alla dessa intervjuar med alla sk influencers 🤮
Reagerade på hennes urringning redan hos frisören, tycker det märktes tydligt hur hon vid ett tillfälle lutade sig framåt och "tryckte ihop" så klyftan verkligen syntes 😅
Läste på TT på IFs sida, under ena inlägget "När dom måste blocka dig för att deras förhållande ska fungera ✨ slay queen 👸🏽"

Citat:

Hela interjuven börjar med att dom små pratar lite om att N kom 15 min sent förra gången . Och att hon åkte en mindre bil som är hennes föräldrar och att hon bytt ner sin bil till en familjebil skoda.

Sen frågar Martin om N fortfarande anser ser sig som en Milf vilket N svarar på att det tycker hon !! Martin frågar då om det är viktigt för henne " Ja det tycker jag "
Sen säger Martin du kanske inte behöver höra det från andra vilket N svarar " Nä huvudsaken min man tycker det "
Martin frågar igen gör han det ? N svarar då " tro mig han gör det han klagar inte om man säger så "

Åter igen Varför är utseendet så himla viktigt och varför måste alla tycka hon är sexig för !

Sedan kommer dom in på podden och nu helt plötsligt sitter N och säger att hon vill ej höra sin mamma prata om sex !
Då Martin kontrar och säger men din mamma vill gärna prata om det varpå N svarar " Nä hon vill ej prata om det i detalj 🫣🙄

var den sämsta ursäkten N kunde komma på varför dom bor kvar i Stockholm och Ekerö var för hon är plast bunden pga sin stora dotter dels för att hon känner alla på BVC och C har sin förskola här
Och hon känner ingen därborta. För det första så kan man byta både förskola och BVC så det köper jag inte .
Inte heller att hon ej vill vara någon hocky fru . Klara inte av fler lögner så stängde av .
Och för att Martin satt och dregla över Ns urringning som N gärna visa upp då hon tar bort håret flera ggr 🤦‍♀️
Citera
2026-05-20, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Jag är så fruktansvärt trött på alla dessa intervjuar med alla sk influencers 🤮
Reagerade på hennes urringning redan hos frisören, tycker det märktes tydligt hur hon vid ett tillfälle lutade sig framåt och "tryckte ihop" så klyftan verkligen syntes 😅
Läste på TT på IFs sida, under ena inlägget "När dom måste blocka dig för att deras förhållande ska fungera ✨ slay queen 👸🏽"

Håller med....😅
Är Väldigt mycket fokus på sk. Influencers och reality deltagare i skvaller-intervjuer/skvallerpoddar........

N drar sig inte det minsta för att helt ogenerat öppna sina blusknappar och vältra sig i "Pick me" bilder.🫣
Minns när N stod i köket i bara bikini och nästan doppade de då nyopererade sillisarna i stekpannan mitt framför kameralinsen.🙈

Vet inte, men får uppfattningen om att IF är en fin seriös och självständig ung tjej med lite skinn på näsan.
Om det nu är så att V varit där och "tuggat" i sig en bit av kakan som en gift man och blivande pappa så får han också leva med vilka konsekvenser det kan ge rent känslomässigt.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-20 kl. 08:58.
Citera
2026-05-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ja & hon höll på att säga att hon "usch verkligen inte skrev pga han är en hockeyspelare"

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Ha ha ha N har inte tid för vänner för hon tar hand om hus & barn 🙄 Hon som får hur mkt hjälp som helst 🤣🤣🤣

Är inte förvånad över titeln på N:s låt "Ligga inatt".
Är heller inte förvånad över att V & N köpt hus på Ekerö så att hon fortfarande är nära "mamma'.

MB ställer N lite mot väggen emellanåt & återigen kommer denna mening om A upp, att A inte hört av sig till N och att de inte trodde att A skulle komma in i bilden som biologisk pappa till stora C?!?

Trodde N hade mognat en smula som tvåbarnsmamma men, ursäkta hon dansar nu tyvärr mer än någonsin uppe i det blå och må erkänna att det fortfarande saknas en gnutta ödmjukhet med äkthet där vid lag.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-20 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in