2026-05-19, 20:56
Medlem
jonterls avatar
Det är totalt oacceptabelt från alla hörn och kanter.
Senast i helgen drog snuten ut min polare från sin Uber påväg hem för han såg "påverkad ut", de skulle bara ta hans piss sen inget mer. Inga brottsoffer, inget knark borta från gatorna. Bara en stackars grabb som nyss börjat arbetsträningen och nu är livrädd för konsekvenserna som en prick i registret kommer med.

Nej, 32% av min lön varje månad ska inte gå till sånt pajasgöra för lata grisar bara för de inte är kompetenta nog att lösa riktiga brott där det finns brottsoffer.

Mångt fler poliser, sänkta krav för att bli polis, men det här är vad de sysslar med?
En gång fick jag hem 4st poliser som gick igenom mitt hus i 3 timmar, för någon hade "orosanmält mig". Jag är över 30, jobbat heltid sen jag var 19 och är helt ostraffad. De hittade nada och fick ut av det nada. Folk fattar inte vad för jävla meningslös pinnjakt polisen sysslar med, för vanlig media tar inte upp det och då är de flesta i befolkningen helt okunniga för de bryr sig inte och blir kåta av att känna sig bättre än knarkare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in