Citat:
Ursprungligen postat av
Astrido
Märkligt att man tar med @dri@n k i ett tv-program.
Mest känd för kokain och misshandel. Det var lilla @dri@n som tillsammans med t0m kr0gh misshandlade en invandrare så svårt att denne blev rullstolsburen
Oj, det visste jag inte. Otäckt. Han är ju tillsammans med någon som heter Saga Scott, som såg väldigt bekant ut men jag var tvungen att googla. Tydligen tidigare dokusåpastjärna.
Men ja...? Han verkar kanske lite "särling" och jag gillade inte att se hans vrede kring hästarna, men fattade inte att blev han SÅ arg i stallet eller var det bara knasigt framställt/knasigt tittat av mig..? För ärligt så tycker jag att det är mer TUNGT än roligt att se programmet. Att det råder sådan BESVIKELSE när det inte går bra, så jag vet inte hur de som ägnar sig åt sporten finner driv att fortsätta, då endast EN kan vinna varje lopp...? Så jag har inte orkat se så noga. Tänkte dock nu försöka orka se avsnitt 4, men känner lite "Vill jag det?". För visst skall man våga syna sanningen men... Då kikade jag in här för att se om några skrivit något, typ "Oh, det är det bästa programmet!" men nu fick jag läsa det där då. Och blev ännu mer orolig för både hästar och damen Scott. Ja, jag tyckte det var KONSTIGT i programmet.
Att ena stunden presenteras hon som hästskötare, nästa stund är hon Adrians kära. Så jag blev smått "????" innan jag förstod att hon så att säga är "frun på gården" och inte "bara en hästskötare". Men nu önskar jag att hon stjäl alla hästar och rymmer, om det är så att han är en skithög.