Citat:
Ursprungligen postat av
Grisus-Kristus
Hur är det med dom riktiga framgångsrika?
Married with children eller två och en halv men?
Dom var väl roliga?
Våra värsta år hade live publik, och i fåtal fall lade på skratt.
Ett avsnitt var helt live och direktsänt, resten var inte som jag förstod det.
Det var första säsongen tror jag, och Johnny be good om jag minns rätt.