2026-05-15, 00:01
Medlem
Flashshits avatar
Eftersom hon helt öppet, från hästens egen mun, berättat att hon har gått och köpt en "youni"-massage (eller hur det nu stavas) och fått sitt livs starkaste orgasm, så förstår jag inte varför hon inte åtalas för sexköp i jämställdhetens Sverige?
Det är väl öppet mål för den där adopterade kepspolisen från Jönköping vad han nu heter, han som sitter i varje tv-soffa och pratar om hur stor och duktig han är, som räddar traffickingoffer från alla onda människor? Varför plockar han inte denna så lågt hängande frukt?
Citera
2026-05-15, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyret777
Bianca har ej mer sex än andra. Hon har fel på sitt underliv. Och vem vill sätta på henne.. 🤮🤮
Exakt! Speciellt när hon glömt en tampong inne i 9 dagar 🤮🤮🤮. Vem vet va fan som växer där inne 🪰🦟🕷
Citera
2026-05-15, 11:02
Medlem
Dags för till Como (Italien) igen med Donya och Saba.
Citera
2026-05-15, 11:06
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag har nu sett på Wahlgrens värld och Bianca försökte hela tiden provocera fram bråk mellan Pernilla och Chrisian men det lyckades hon inte med. På slutet var Pernilla och Christian hur bra vänner som helst. Men vad Bianca tjafsade!
Pernilla sa också något om att Bianca är en drama queen som älskar att provocera fram bråk, och att det var likadant när hon var ihop med Philippe av och till under många år. Pernilla sa att hon fick medla i många av deras gräl, och att Bianca ständigt provocerade fram gräl mellan henne och Pernilla under uppväxten. Så det är uppenbart att Bianca får en kick av att provocera fram gräl. Sedan verkar hon ha en tendens att sucka och stöna över hur korkade de är som bråkar. Jag tycker också att det är patetiskt att någon som är 30+ hela tiden tjatar om hur försummad hon blev under uppväxten och att det är därför hon är som hon är i dag. Hon borde kunna lägga barndomen bakom sig och glädjas åt allt hon har uppnått som vuxen.
Citera
2026-05-15, 13:01
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Fast hon berättade i nått avsnitt att han hade OCD,tvångstankar.
Ja, det är ju det Bianca hela tiden återvänder till i sin kritik av Pernilla...att de växte upp i kaos, med en mamma som ville väl men inte riktigt förmådde.
Citera
2026-05-16, 01:06
Medlem
Jag tycker att Biancas mun ser så löjlig ut, med den där fåniga putande överläppen.
Citera
2026-05-17, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Eftersom hon helt öppet, från hästens egen mun, berättat att hon har gått och köpt en "youni"-massage (eller hur det nu stavas) och fått sitt livs starkaste orgasm, så förstår jag inte varför hon inte åtalas för sexköp i jämställdhetens Sverige?
Det är väl öppet mål för den där adopterade kepspolisen från Jönköping vad han nu heter, han som sitter i varje tv-soffa och pratar om hur stor och duktig han är, som räddar traffickingoffer från alla onda människor? Varför plockar han inte denna så lågt hängande frukt?

Svenskar lagar är till för männen, inte kvinnorna.
Citera
2026-05-18, 12:28
Medlem
Såg hennes nya reklam för underkläder precis. Mums!!
Citera
2026-05-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag tycker att Biancas mun ser så löjlig ut, med den där fåniga putande överläppen.

Ja, och varför hon valt att slipa ner sina tänder till den grad att hon ser ut som en delfin när hon ler är en gåta...
Citera
2026-05-18, 19:27
Medlem
Sättet Bianca äter på i sin senaste video på YouTube är brutalt och faktiskt lite fascinerande! Hon måste ha i särklass världens bästa ämnesomsättning och otrolig aptit… sjukt
Citera
2026-05-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Sättet Bianca äter på i sin senaste video på YouTube är brutalt och faktiskt lite fascinerande! Hon måste ha i särklass världens bästa ämnesomsättning och otrolig aptit… sjukt

Det skyfflas in som om hon vore besatt sen skyfflas det förmodligen ut lika fort tyvärr.
Citera
2026-05-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88
Ja, och varför hon valt att slipa ner sina tänder till den grad att hon ser ut som en delfin när hon ler är en gåta...
En delfin har finare käft än hennes fula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in