2026-05-18, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilaroug
Har någon frågat Pernilla varför hon inte lägger upp bilder på Christian på insta?

Hon har lagt upp filmer på den nya poolen och skriverVi är så glada över beslutet att skaffa pool. Nu lääängtar jag till sommaren med varma dagar och bad med familj, vänner och framförallt barnbarn. Tror ni Christian kommer få vara med "familjen" då?

Hon ska tydligen ut och spela i sommar med live band, kommer hon fly Christian i Juli Augusti, samma period hon har allsång?

Vissa veckor med Allsång är det spelning, varför vara hemma då?

Hon menar att hon inte ska behöva göra det, för att lugna "fans och okända".

Sedan tycker hon att det är töntigt att gifta par, som bor ihop, skickar hjärtan och kärlekshälsningar på sociala medier.

Jag kan förstå det. Han har uppenbart ett galet bekräftelsebehov vilket ju blir problematiskt när hon är så i fokus och i gasen hela tiden.

Hon har ju levt med andra män där hon garanterat satte dom först och så sket det sig, så där vill hon inte hamna igen: ensam om det inte håller.

Att hon är uppbokad i sommar är garanterat 100% flykt och ett sätt att behålla alla kontakter hon kan utanför hemmet...

Det sista PW vill är att sitta ensam i Villa Wahlgren med CB. Det är extremt uppenbart och det har han fattat så nu kör han på strategin: kärleksbomba, nedvärdera, ställa ultimatum och förkasta.

Allt för att behålla kontrollen.
Citera
2026-05-18, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Det kommer inte hålla. Det är bara ett spel.

Japp! Det må ha funnits något äkta i början men nu är det ett "samarbete" de två emellan. Väldigt tydligt!
Citera
2026-05-18, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Hon menar att hon inte ska behöva göra det, för att lugna "fans och okända".

Sedan tycker hon att det är töntigt att gifta par, som bor ihop, skickar hjärtan och kärlekshälsningar på sociala medier.

Jag kan förstå det. Han har uppenbart ett galet bekräftelsebehov vilket ju blir problematiskt när hon är så i fokus och i gasen hela tiden.

Hon har ju levt med andra män där hon garanterat satte dom först och så sket det sig, så där vill hon inte hamna igen: ensam om det inte håller.

Att hon är uppbokad i sommar är garanterat 100% flykt och ett sätt att behålla alla kontakter hon kan utanför hemmet...

Det sista PW vill är att sitta ensam i Villa Wahlgren med CB. Det är extremt uppenbart och det har han fattat så nu kör han på strategin: kärleksbomba, nedvärdera, ställa ultimatum och förkasta.

Allt för att behålla kontrollen.

Kollar man på Anna Book inta, lägger hon upp bilder på mannen hur de umgås socialt varje vecka

Detta gör aldrig Pernilla, de få gånger hon lägger upp Christian, är alltid andra närvarande

Varför får Christian aldrig vara med på hennes event, föreställningar

Ska de åka på semester måste andra vara med

Senaste gångerna har Christian inte fått följa med alls

Pernilla och Christians äktenskap fungerar inte, är trasigt

De kommer separera, skulle inte förvåna mig till nästa säsong så Pernilla kan mjölka mest av det
Citera
2026-05-18, 12:34
Medlem
Citat:
Kollar man på Anna Book inta, lägger hon upp bilder på mannen hur de umgås socialt varje vecka

Detta gör aldrig Pernilla, de få gånger hon lägger upp Christian, är alltid andra närvarande

Varför får Christian aldrig vara med på hennes event, föreställningar

Ska de åka på semester måste andra vara med

Senaste gångerna har Christian inte fått följa med alls

Pernilla och Christians äktenskap fungerar inte, är trasigt

De kommer separera, skulle inte förvåna mig till nästa säsong så Pernilla kan mjölka mest av det

Ja, jag säger inte att det är "rätt"!!

Jag tror inte heller att det håller.
Citera
2026-05-18, 13:30
Medlem
Citat:
Ja, jag säger inte att det är "rätt"!!

Jag tror inte heller att det håller.
Hon vill inte ha honom med. Tror hon skäms över honom. Hon har ställt ut honom i kylan på riktigt.När dom var hos Bergfeldt så hade dom nyss träffats och redan då gnällde hon över att han inte var mediatränad, som hon, samt att han var långrandig , tråkig mm. Hon bara rackade ner på honom så jag tror inte att hon har varit kär i honom alls. Hon borde ha varit kär och galen men icke sa nicke.Börjar man ett förhållande med att leta fel så är det fel! Hon är inte kär i honom men väl i kärleken.
Citera
2026-05-18, 15:12
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Hur tål PW så mycket alkohol? Hon har alltid ett glas vin i handen. Nåt som ska firas hela tiden. Och så SKÅL!
Det verkar vara så i influerar- och artistvärlden. Så fort de kommer ut ska det drickas. Alla Pernillas väninnor verkar dricka som svampar. Många influerare ses i princip heller aldrig utan ett glas i handen. Sedan går det nog av bara farten att de tar ett glas hemma också. Pernilla verkar bli ännu mer i gasen av alkohol. Inte aggressiv som vissa utan bara fnittrigare och gladare. Hon har definitivt en förkärlek för rosévin och rosébubbel, och det verkar alltid vara äkta champagne hon dricker. Hon missunnar sig i alla fall inget av livets goda. Men om hon hade ett vanligt nio till fem-jobb skulle det inte fungera. Men med långa semestrar i Spanien mellan varven är det nog lätt att dricka i princip från morgon till kväll.
Citera
2026-05-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten1227
Det verkar vara så i influerar- och artistvärlden. Så fort de kommer ut ska det drickas. Alla Pernillas väninnor verkar dricka som svampar. Många influerare ses i princip heller aldrig utan ett glas i handen. Sedan går det nog av bara farten att de tar ett glas hemma också. Pernilla verkar bli ännu mer i gasen av alkohol. Inte aggressiv som vissa utan bara fnittrigare och gladare. Hon har definitivt en förkärlek för rosévin och rosébubbel, och det verkar alltid vara äkta champagne hon dricker. Hon missunnar sig i alla fall inget av livets goda. Men om hon hade ett vanligt nio till fem-jobb skulle det inte fungera. Men med långa semestrar i Spanien mellan varven är det nog lätt att dricka i princip från morgon till kväll.
Ja, Pernilla blir verkligen fnittrig av alkohol.

När jag ändå skriver ett inlägg kan jag ju lägga till att jag inte tror att Pernilla och Christian kommer att skilja sig.
Citera
2026-05-18, 15:48
Bannlyst
Pernilla lagt upp bilder på sista föreställningen på pjäsen som gick åt helvete

Undrar om Christian fick gå på premiären eller avslutningen eller något alls?

Pernilla lever som hon vore singel, inte gift!
Citera
2026-05-18, 16:13
Medlem
Rätt sagt! Och tror inte hennes familj är speciellt glada i honom, förutom B då som t o m nämnde att han var snygg eller sexig, oavsett kommentar så är den verkligen inte ok. Det är hennes mors medelålders nuvarande man! För att inte nämna avsnitten i växthuset och hos B. Verkligen en ögonöppnare om Cs egotrippade personlighet men även om B, hur hon behandlar P. Fy fan alltså!
Citat:
Jo, jo, jo! Sansa dig själv...

Drev? Vem driver vad? DU behöver ta ett steg tillbaka. Ja, hon kanske gör som hon vill för varför i hela friden ska hon göra som "han vill"? Han vill ju ha 100% kontroll.

Han vill leva hennes lyxliv så då är det upp till honom att anpassa sig. Hade han velat leva ett svennebananliv är PW den sista att leva med.

Att på fullt allvar tro att CB (!) gått in i detta av "kärlek" är galet naivt. Har aldrig sett en större linslus... Han är så pinsam så det gör ont.

PWs uppfostran har ju def. hjälpt till när det gäller hennes beteende men vad kan CB skylla på? Det skriker wannabe om Hässelbygrabben.
Citera
2026-05-18, 16:20
Medlem
SVT visade i lördags filmen där Chtistina Scholin får smaka på negerkuk.

https://www.svtplay.se/video/KnDAD9L/vill-sa-garna-tro

Pressen sågade filmen men hyllade Nicklas Wahlgren som spelade hennes son.

https://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=4877#comments

Citat:
Den ende som fann nåd inför kritikerna var Niclas Wahlgren, 5 år. F

Citat:
Filmens enda verkliga tillgång heter Niclas Wahlgren, 5, ett litet charmtroll. Honom vill man så gärna tro på." (Jonas Sima i Expr)
Citera
2026-05-18, 16:37
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Pernilla lagt upp bilder på sista föreställningen på pjäsen som gick åt helvete

Undrar om Christian fick gå på premiären eller avslutningen eller något alls?

Pernilla lever som hon vore singel, inte gift!
På vilket sätt gick den åt helvete?
Citera
2026-05-18, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten1227
På vilket sätt gick den åt helvete?

Pjäsen heter så, ”Pjäsen som gick åt helvete”. Den var populär, gick för utsålda hus…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in