2026-05-17, 19:22
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Dags för en trucker igen. Frun kämpar med cancer så får hon den här bajsmackan i knät.
Blir nog jobbigt för honom detta.

Att frun har cancer känns ju som en ganska dålig ursäkt för att hamna på Dumpen.

"Jag tog bort min hund i förrgår! Det känns jävligt tungt! Det var därför jag började ragga småtjejer!"
Citera
2026-05-17, 19:22
Medlem
Protonic75s avatar
Vem fan är det som filmar i konfrontationerna, förra gången var det upplösning typ 24X24 och nu är det filmat i typ marknivå.
Citera
2026-05-17, 19:31
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Att frun har cancer känns ju som en ganska dålig ursäkt för att hamna på Dumpen.

"Jag tog bort min hund i förrgår! Det känns jävligt tungt! Det var därför jag började ragga småtjejer!"

Nä verkligen inte, han skulle dessutom ha en dagsedel för att han försöker vara otrogen mot sin fru.
En riktig karl tar hand om sin fru när det är nöd inte går bakom ryggen på henne. Men eftersom han inte är någon karl och dessutom är pedofil bör han försvinna ur hennes liv.

779
Citera
2026-05-17, 19:54
Medlem
#779 Alltså satan vilket jävla mörker. Jag hoppas vid Gud att de faktiskt avstod från att informera frugan innan hon gick bort. Ser inget mervärde alls i det.
Citera
2026-05-17, 20:10
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
#779 Alltså satan vilket jävla mörker. Jag hoppas vid Gud att de faktiskt avstod från att informera frugan innan hon gick bort. Ser inget mervärde alls i det.

Är hon avliden alltså?
Citera
2026-05-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Är hon avliden alltså?

Enligt folk på Gräv ska hon ha kilat vidare på Valborg.
Citera
2026-05-17, 20:48
Medlem
Vad handlade nyckelkvittenser, fastighetsbolag, 113 000,- i skuld etc om, egentligen? Nog för att det var en cover story men gick det att förstå vad han försökte skylla på?
Citera
2026-05-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Har du belägg för han är medlem där, eller "tror" du det bara?

Han skriver det på sin Facebook
778

För er som är okunniga om FUB; FUB som han är medlem i är alltså en förening för Intellektuellt Funktionsnedsatta.
Citera
2026-05-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han skriver det på sin Facebook
778

För er som är okunniga om FUB; FUB som han är medlem i är alltså en förening för Intellektuellt Funktionsnedsatta.

Ok. Då har han någon annan form av funktionsnedsättning, utöver autism. Men han är tillräckligt "smart" för att leta upp barnporr och spara på externa diskar, enligt han själv. Så ofarlig är han fan inte. Och dessutom diagnostiserad med pedofili, enligt honom själv.

Är väl andra gäddan som erkänner han är peddo? Klas var väl först? (Klas, onumrerad).
Citera
2026-05-17, 22:24
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Vad handlade nyckelkvittenser, fastighetsbolag, 113 000,- i skuld etc om, egentligen? Nog för att det var en cover story men gick det att förstå vad han försökte skylla på?

Jag tror någon med dåliga intentioner lurat honom på pengar och utnyttjat honom som målvakt. Fanns ju en byggfirma tidigare reggad på honom som enligt beskrivning bla byggde bostäder ser han ut som någon som skulle vara kapabel till en sån position, han sitter ju för fan och sorterar skruvar på samhall i ett av hans videoklipp. Han har blivit rövknullad helt enkelt för att han inte förstår bättre.

778
Citera
2026-05-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Enligt FB har han varit "Bovärd" före han fick sjukersättning. Vete fan vad en sån gör, det låter oseriösare än "Fastighetsskötare" och på FB la han upp bilder på hyreshus när han var bovärd och skrev saker som "Varning, bo inte här, fullt av mögel", så han var inte den lojalaste medarbetaren men svårt att fatta vad som hänt pga hans krattiga stavning och röriga huvud...

778
Citera
2026-05-17, 22:26
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Enligt folk på Gräv ska hon ha kilat vidare på Valborg.

Vad tråkigt, och vilken tragedi för barnen att både bli av med sin mamma samt farsan uthängd på Dumpen med pedofil loggar och all skam det innebär

779
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in