2026-05-16, 08:59
Medlem
Som rubriken lyder. Har träffat en tjej som är totalt sextokig, det går inte att mätta henne trots sex 5 gånger om dagen. Hon älskar att bli fistad och tar gärna en dubbelfist när hon är extra kåt.

När jag är på jobbet kan hon ringa och be mig komma hem för att hon är kåt. Kan förstås inte lämna jobbet för det.

Trots att vi båda är kåtbockar så har vi inte ägt någon dildo. Känner att jag gärna skulle hitta en i storleken motsvarande en "fist" eller mer. Ja, jag har googlat och letat och jag har hittat alternativ men är sugen på att höra om någon har erfarenhet av något liknande och kan tipsa
Citera
2026-05-16, 09:17
Medlem
triptykens avatar
Kan inte du och den här tjejen ta en tur tillsammans till säg en sex butik och göra det till en helgpryl tillsammans? På så sätt är det inte att du köper grisen i säcken och får chansa, utan med henne med får ni med er nåt hem som faktiskt kommer användas.
Citera
2026-05-16, 09:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Tjejen älskar att bli fistad, tips på dildo som fyller upp henne på samma sätt

Måste du gå och köpa nåt då, har du inget i vardagen som kan fungera, typ någon PET-flaska (finns ju i olika storlekar)?

Hur känns det för övrigt att stoppa dit kotten då efter du dubbelfistat, eller blir det kanske tvåan då (bara antar att det är murran du fistar)?
Citera
2026-05-16, 10:10
Medlem
Jag minns ett hotell utomlands som jag och en hona var på. Där hade dom en stor säng med svarvade trästolpar i varje hörn. I stridens hetta så märkte jag att dom gick att ta loss och användes således under flera sessioner för tänjlekar.
Så mitt tips är att skaffa en säng med svarvade hörnpelare i lämplig storlek som ni kan ta loss och njuta av när det hettar till.
Citera
2026-05-16, 10:39
Medlem
Många lustiga svar som inte fattar att man kan ha riktigt mycket "hård sex" kombinerad med vanlig sex. Gissar att ni inte upplevt något liknande. Kom med tips enligt ämnet tack.
Citera
2026-05-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Vad kan du göra för henne efter dildon tror du? Hon kommer ju vara stor som ”Blå hallen” efter en omgång. Inte så skön med andra ord.
Snälla nån, jag har fistat henne och det är större än de flesta dildos och vi har haft "vanlig sex så det sprutar om henne efter det. Jag ser hennes njutning som prio och jag får mer än väl min del tillgodosedd.
Citera
2026-05-16, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Kan inte du och den här tjejen ta en tur tillsammans till säg en sex butik och göra det till en helgpryl tillsammans? På så sätt är det inte att du köper grisen i säcken och får chansa, utan med henne med får ni med er nåt hem som faktiskt kommer användas.
Tack för ett vettigt svar bland alla idiotkommentarer. Vi bor långt ifrån sådana butiker men vi kommer leta tillsammans på olika webshoppar. Det är därför jag tänkte se om någon hade något att rekommendera
Citera
2026-05-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Måste du gå och köpa nåt då, har du inget i vardagen som kan fungera, typ någon PET-flaska (finns ju i olika storlekar)?

Hur känns det för övrigt att stoppa dit kotten då efter du dubbelfistat, eller blir det kanske tvåan då (bara antar att det är murran du fistar)?
Direkt efter att man kört hårt med fistingen så är det ju lite uttänjt där men vi brukar köra vanligt sex först och avsluta med att verkligen köra hårt. Och ja, bara fittan som fistas
Citera
2026-05-16, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Tipsa henne med en sida där olika varianter av knipövningar rekommenderas och förklaras så kanske du hade haft något ut av hennes fitta också, känns inte ens som dina 11 tum räcker till där.
Tro mig, hon är tight men även den som är tight går att töja när hon är kåt nog. Har nog fistat iaf 15 kvinnor och ingen av dessa har trott att de skulle kunna klara det men det går med tålamod och försiktighet. Ingen har ångrat att de testat

Har haft sex med långt över 300 kvinnor. Det här med att man inte skulle räcka till stämmer inte. Man gör vad man kan för att optimera njutningen ihop. Det kanske ni oskulder kan förstå med tiden.
Senast redigerad av Dorthor 2026-05-16 kl. 11:37.
Citera
2026-05-16, 11:51
Medlem
Baptistes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Känner att jag gärna skulle hitta en i storleken motsvarande en "fist" eller mer. Ja, jag har googlat och letat och jag har hittat alternativ men är sugen på att höra om någon har erfarenhet av något liknande och kan tipsa

Kom att tänka på denna historian:

Kvinnan I dildoaffären: -Vad kostar den gröna?
-149:-
-Den svarta då?
-298:-
-Å den I silver?
Då ropar expediten in mot lagret: -Åke, säljer du din termos?

Har du månne någon gammal termos ni skulle kunna testa?
Citera
2026-05-16, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baptiste
Kom att tänka på denna historian:

Kvinnan I dildoaffären: -Vad kostar den gröna?
-149:-
-Den svarta då?
-298:-
-Å den I silver?
Då ropar expediten in mot lagret: -Åke, säljer du din termos?

Har du månne någon gammal termos ni skulle kunna testa?
får nog kolla men tack för skrattet
Citera
2026-05-16, 13:04
Medlem
BalduinGrollers avatar
Det finns fistingdildos.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto