2026-05-15, 21:17
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Varför kallas Leo Carmona för kinesen?

OT: jävligt pinsamt av kinesen att ge sig på Alinia så där lol.
Pro tip kolla hans utseende.
Citera
2026-05-15, 21:19
Medlem
Leo har hjärta i alla fall för de lidande i världen 😔
Citera
2026-05-15, 21:28
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
För att han liknar en kines.

Han har tappat det....

Tycker han ser mer sydamerikansk ut. 🤔 Kineser har mycket köttigare näsor, buskigare ögonbryn, mer kisande ögon osv. Sydamerikaner däremot har ”finare” drag som liknar vissa européers bara att de har mörkare färger och mindre ögonlock.
Citera
2026-05-15, 21:30
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Pro tip kolla hans utseende.

Ser sydamerikansk ut? Kineser har ett mycket mer primatliknande utseende.
Citera
2026-05-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Leo har hjärta i alla fall för de lidande i världen 😔

Han har hjärta för sitt eget ego. Att synas. En jävla brottsling som suttit inne 17 år för anstiftan till mord. Varför i helvete ges han utrymme? Nu har han fått utrymme. Debatt med Hanif Bali. Det var rejält pinsamt. Och nu med Nick Alinia. Det var fan utomjordiskt. Killen står bara och svamlar och kan inte svara rakt på en enda fråga. Vad är det han ska debattera? Han svamlar bara. Pinsam jävla människa.
Citera
2026-05-15, 21:31
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Tycker han ser mer sydamerikansk ut. 🤔 Kineser har mycket köttigare näsor, buskigare ögonbryn, mer kisande ögon osv. Sydamerikaner däremot har ”finare” drag som liknar vissa européers bara att de har mörkare färger och mindre ögonlock.

Han är nog indian ättling.
Citera
2026-05-15, 21:32
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Har nu tittat på hela och är genuint helt vilse, vad i helvete? Kan någon förklara de psykologiska mekanismer som får en gubbe på sextio bast att bete sig som en fjortonåring? Jag menar inte att förlöjliga honom eller att ventilera min irritation utan jag är genuint helt paff? Alltså ett liv av drogmissbruk ja men det måste väl finnas djupare psykologiska förklaringar för detta?

IQ-mässigt kan han inte ligga på högre än runt 70? Alltså igen inte för att förlöjliga honom utan jag försöker genuint förstå och smälta vad jag nyss sett?

Leo har suttit inne i fängelse så stor del av sitt totala liv och har missbrukat så mycket att han psykiskt stannat i ålder. Han är fortfarande den bråkiga tonåring och stökiga pojk han var för 45 år sen. Det är väl lite så missbruk av substanser fungerar och formar ens hjärna.

De flesta andra människor utvecklas och går vidare i livet. Till andra intressen, till att bilda familj, göra karriär, köpa ett hus. Inget av det har "kinesen" fått uppleva. Han är fortfarande 15 år i sin hjärna.
Citera
2026-05-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Har nu tittat på hela och är genuint helt vilse, vad i helvete? Kan någon förklara de psykologiska mekanismer som får en gubbe på sextio bast att bete sig som en fjortonåring? Jag menar inte att förlöjliga honom eller att ventilera min irritation utan jag är genuint helt paff? Alltså ett liv av drogmissbruk ja men det måste väl finnas djupare psykologiska förklaringar för detta?

IQ-mässigt kan han inte ligga på högre än runt 70? Alltså igen inte för att förlöjliga honom utan jag försöker genuint förstå och smälta vad jag nyss sett?

Han har vistats i kriminella sammanhang hela sitt liv och suttit inne stora delar av sitt vuxna liv. Han har dels aldrig haft förmågan att bete sig civiliserat och dels vistats i ett sammanhang där han aldrig behövt fogas till att lära sig civiliserat uppförande.

Kinesen är helt enkelt en ouppfostrad snorunge i en gubbkropp.
Citera
2026-05-15, 21:51
Medlem
Symptms avatar
Leo är helt blåst, på riktigt
Citera
2026-05-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kinesen agerar exakt som själva definitionen av vänsterbliven. Extremt oseriös, omogen och respektlös.

Var det inte kinesen som satt å gosade med någon från NMR för ett tag sen och nästan verkade vara kär i nazisten från NMR?

Det här var ju det sjukaste jag sett. Frågan är om han verkligen skulle publicerat detta.

Det enda kinesen har rätt i är att det pågår ett folkmord. Muslimerna har drivit ett folkmord mot judarna hur länge som helst.

Funderar på det här när han går ut och lovats AFS en massa områden. Vad menar han?
Citera
2026-05-15, 22:06
Medlem
AfS + kinesen och orten?
Citera
2026-05-15, 22:07
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Varför kallas han kinesen? Han är väl inte kines, eller? ...kanske redan tagits upp i tråden...

För övrigt tror jag han spelade över med flit till stor del i den debatten, bara för den skulle bli viral och omtalad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in