2026-05-15, 20:28
Medlem
AI-2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktenspelotobak
Kommer det komma ett svar under debatten?
Jag hänger uppenbart inte med riktigt i varken politiken eller sociala medier, men tycker det låter märkligt att "orten" skulle gå ihop med afs. Kan någon utveckla detta?

Nej, Nick ägnar hela debatten åt att fråga vad Leo menar med hans sinnesförvirrande påståenden men då svävar Leo bara ut i ännu en konstig teori. Detta var ingen debatt, det var mer som att lyssna på Leo under ett terapisamtal med psykakuten.
Citera
2026-05-15, 20:31
Medlem
Har nu tittat på hela och är genuint helt vilse, vad i helvete? Kan någon förklara de psykologiska mekanismer som får en gubbe på sextio bast att bete sig som en fjortonåring? Jag menar inte att förlöjliga honom eller att ventilera min irritation utan jag är genuint helt paff? Alltså ett liv av drogmissbruk ja men det måste väl finnas djupare psykologiska förklaringar för detta?

IQ-mässigt kan han inte ligga på högre än runt 70? Alltså igen inte för att förlöjliga honom utan jag försöker genuint förstå och smälta vad jag nyss sett?
Citera
2026-05-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Nej, Nick ägnar hela debatten åt att fråga vad Leo menar med hans sinnesförvirrande påståenden men då svävar Leo bara ut i ännu en konstig teori. Detta var ingen debatt, det var mer som att lyssna på Leo under ett terapisamtal med psykakuten.

Finns nog faktiskt inget bättre sätt att beskriva den här "debatten" på. Helt sinnes.
Citera
2026-05-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Varför kallas Leo Carmona för kinesen?

OT: jävligt pinsamt av kinesen att ge sig på Alinia så där lol.
För att han liknar en kines.

Han har tappat det....
Citera
2026-05-15, 20:35
Medlem
Den där ”debatten” fick mig verkligen att avsky den där jävla muppen. Vad är det för fel på honom?
Citera
2026-05-15, 20:39
Medlem
AI-2000s avatar
Dags för Nick att debattera Sebbe staxx? Slakta hela Kartellen medan han ändå är igång?

Sebbe staxx har ju hotat Åkesson många gånger och även poliser och "rasister".
Citera
2026-05-15, 20:51
Medlem
Nu har jag inte kollat på debatten och säger inte att hans motståndare var bra eller något men det är skrattretande när flashback simpar för folk som Nick. En ryggradslös person som som underkastar sig folket som hatar honom egentligen, men gärna utnyttjar för sin agenda
Hade Nick varit exakt likadan men röstat vänster(istället för att pretentiöst stötta högern och fjäska) så hade högerblivna hatat personen. vilka pretentiösa töntar. Finns inget mer osvenskt än att tvinga folk till att vara på ett visst sätt. Att få vara annorlunda är det mest svenska som finns.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-15 kl. 20:57.
Citera
2026-05-15, 20:56
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Vem skulle han ringa tänker du?
Sebbe?

Haha, lustigkurre. Förstår att du tänker att han är patetisk. Men han har kontakter
Citera
2026-05-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Nu har jag inte kollat på debatten och säger inte att hans motståndare var bra eller något men det är skrattretande när flashback simpar för folk som Nick. En ryggradslös person som som underkastar sig folket som hatar honom egentligen, men gärna utnyttjar för sin agenda.

Kolla 10 minuter på ”debatten”. Och inse att Leo är totalt jävla efterbliven.😂
Citera
2026-05-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Dags för Nick att debattera Sebbe staxx? Slakta hela Kartellen medan han ändå är igång?

Sebbe staxx har ju hotat Åkesson många gånger och även poliser och "rasister".

Sebbe skulle förhoppningsvis kunna uppföra sig åtminstone.
Citera
2026-05-15, 21:05
Medlem
Han hävdar att han har hela orten bakom sig. Vilka är det? Han ska ju skänka en massa områden till AFS hävdar han. Vilka orter är det nu som står bakom den här jävla byfånen?
Citera
2026-05-15, 21:09
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Har nu tittat på hela och är genuint helt vilse, vad i helvete? Kan någon förklara de psykologiska mekanismer som får en gubbe på sextio bast att bete sig som en fjortonåring? Jag menar inte att förlöjliga honom eller att ventilera min irritation utan jag är genuint helt paff? Alltså ett liv av drogmissbruk ja men det måste väl finnas djupare psykologiska förklaringar för detta?

IQ-mässigt kan han inte ligga på högre än runt 70? Alltså igen inte för att förlöjliga honom utan jag försöker genuint förstå och smälta vad jag nyss sett?
Begynnande demens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in