2026-05-15, 17:03
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Nick tränar kampsport, så han hade nog kunnat ta ner Carbonara på jorden igen.
Hur fan vet du vad en E-kändis gör på fritiden? Suger du hans lilla pille också eller? Hahaha vem fan är med i Nick Tomtelinias lille fanclub? Den andra nollan är sämst han med men kom igen nu, det måste väl ändå finnas någon mer värdig offentlig person som kan vara din idol?
Citera
2026-05-15, 17:04
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Hur fan vet du vad en E-kändis gör på fritiden? Suger du hans lilla pille också eller? Hahaha vem fan är med i Nick Tomtelinias lille fanclub? Den andra nollan är sämst han med men kom igen nu, det måste väl ändå finnas någon mer värdig offentlig person som kan vara din idol?
Hört talas om sociala medier? Din idiot.
Citera
2026-05-15, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Exakt var har Nick förnekat "ett folkmord"?

Det är väl mest att han inte tycker det ska kallas så, vad jag vet.

Tror inte han förnekar Israels slakt av civila gazabor ändå?

https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide
Citera
2026-05-15, 17:13
Avslutad
Citat:
Du får tro vad du vill. Min uppfattning är i alla fall att lejonparten av det iranska folket sympatiserar mer eller mindre med Israel.

Förmodligen mycket för att de har en gemensam fiende. Muslimer ockuperar Iran och mördar tiotusentals iranier bara för att de vill leva i frihet och trygghet. Judar i Israel är sen urminnes tider utsatta för ett folkmord av muslimerna.

Att muslimer alltid ska döda, våldta, råna, tortera och utrota folkgrupper var de än befinner sig. Samtidigt som Vänsterpartiet och Socialdemokraterna här i Sverige samarbetar med dem. Helt sjukt. Håller du inte med?

Du ser ju hur tokig den där kinesfan är i studion. Det räcker med att Nick kliver in i studion så plockar kinesfan upp ett tillhygge och ska mörda honom. Mitt framför kameror å allt. Han har noll konsekvens-tänk.

Ja, Carmona är helgalen. Men din uppfattning är bara vad du tror, du har hängt upp dig på mitt ordval.

Du vet inte, och jag råkar vara ärlig med att jag inte heller vet. Du får gärna vara den som har rätt, det är ok med mig, men tror det inte bara är iranska styret som hatar Israel.
Citera
2026-05-15, 17:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Det är väl mest att han inte tycker det ska kallas så, vad jag vet.

Tror inte han förnekar Israels slakt av civila gazabor ändå?

https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide

Fast nu var påståendet att han förnekar det. Om det inte stämmer så blir det ett väldigt fult förtal. Därför frågar jag var och när han förnekar det.

Eller menar du att Nick förnekar det i den länken till Wiki?
Citera
2026-05-15, 17:14
Medlem
Karmans avatar
Fy fn vad sjukt. Vad var det för tomte som börjande veva och skrika direkt. Snacka om att förlora debatten!
Citera
2026-05-15, 17:18
Avslutad
Citat:
Fast nu var påståendet att han förnekar det. Om det inte stämmer så blir det ett väldigt fult förtal. Därför frågar jag var och när han förnekar det.

Eller menar du att Nick förnekar det i den länken till Wiki?

Nej?

Hejdå.
Citera
2026-05-15, 17:30
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Exakt var har Nick förnekat "ett folkmord"?

Jag vet inte exakt hur många iranier som står på Israels sida. Jag kan bara få uppfattningar om det jag ser och upplever.

Då är det extremt tydligt att lejonparten av det iranska folket står på Israels sida. Det iranska folket och Israel har samma fiende. I Iran så ockuperar muslimerna landat mot folkets vilja. Har du följt normal nyhetsrapportering senaste 20 åren så vet du att minst 100 000 iranier har mördats av den muslimska ockupationen i Iran. Så inte så konstigt om de stödjer Israel då.

Det är en bön efter Israels stöd. De mördas ju i ur å skur av muslimerna i Iran.

Jag har även talat med massvis av iranier som har dessa manifestationer och frågat dem om hur de ser på kopplingen med Israel. Jag får alltid samma svar. Alla stödjer Israel. De enda som har invändningar är de som tycker att man inte skulle haft Israels flagga i manifestationen. Men det är för att de tycker att man bara ska ha den riktiga iranska flaggan. Men de är väldigt få och de säger att de ändå stödjer Israel.

Det iranska folket vill ju bli fria från den muslimska ockupationen i Iran och sen bygga en vänskapsrelation med Israel. Det är två folk som lever i den muslimska gyttjan som båda vill ha fred och trygghet. Tillsammans så kan de bli starka mot islam.

Det skulle också stärka Israel i kampen att få slut på det pågående muslimska folkmordet på judarna.

Att det skulle pågå ett folkmord mot judar är ungefär som att det skulle pågått folkmord mot tyskar under D-Dagen. Sen pågick det såklart ett folkmord mot tyskar av de allierade efter kriget, men i detta fall så blir det nog mer att de judar som inte tillhört landet innan sionisterna började kolonisera faktiskt får emigrera, många av de verkliga judarna i Israel och USA är anti-sionister. Föresten är alla jämförelser med just nazi-Tyskland och Israel relevanta. Ideologiskt och historiskt.
Citera
2026-05-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simon-hitlerson
Det som Leo sa under sändningen kan få allvarliga konsekvenser. Det förekom flera uttalanden som var hotfulla, bland annat dödshot riktade mot Nick.Med tanke på innehållet i livesändningen är det sannolikt att Nick kommer att anmäla honom för olaga hot och eventuellt bedömas som grovt olaga hot.Hoppas dom utvisar Leo till Palestina,han är ju trots allt muslim.

Tveksam till att Nick skulle skämma ut sig genom att anmäla som nån jävla fjolla.
Citera
2026-05-15, 17:59
Medlem
Jag får en stroke av att lyssna på Kinesen…

Jag kan inte höra klart och jag hoppas jag aldrig får höra honom mer.

Jag tycker dock dialogiskt ofta är väldigt intressant och kul.
Citera
2026-05-15, 18:24
Medlem
Schournalistens avatar
När Carmona skulle söka större frihet hos förvaltningsrätten så framhöll han sin stora förmåga att behärska sig: https://jumpshare.com/share/QYNDDuAYclcBz1rGJHu3
Citera
2026-05-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benasque
Tveksam till att Nick skulle skämma ut sig genom att anmäla som nån jävla fjolla.
Han anmäler ju folk hela tiden😂 det är ju hela hans grej att han försöker tysta folk genom anmälningar och stämningar. Gillar inte Leo alls och han var den som skämde ut sig, men det du säger är skrattretande. Nick är en fjolla som anmäler folk för att dom fiser i samma rum som han befinner sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in