Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Du får tro vad du vill. Min uppfattning är i alla fall att lejonparten av det iranska folket sympatiserar mer eller mindre med Israel.
Förmodligen mycket för att de har en gemensam fiende. Muslimer ockuperar Iran och mördar tiotusentals iranier bara för att de vill leva i frihet och trygghet. Judar i Israel är sen urminnes tider utsatta för ett folkmord av muslimerna.
Att muslimer alltid ska döda, våldta, råna, tortera och utrota folkgrupper var de än befinner sig. Samtidigt som Vänsterpartiet och Socialdemokraterna här i Sverige samarbetar med dem. Helt sjukt. Håller du inte med?
Du ser ju hur tokig den där kinesfan är i studion. Det räcker med att Nick kliver in i studion så plockar kinesfan upp ett tillhygge och ska mörda honom. Mitt framför kameror å allt. Han har noll konsekvens-tänk.
Ja, Carmona är helgalen. Men din uppfattning är bara vad du tror, du har hängt upp dig på mitt ordval.
Du vet inte, och jag råkar vara ärlig med att jag inte heller vet. Du får gärna vara den som har rätt, det är ok med mig, men tror det inte bara är iranska styret som hatar Israel.