2026-05-15, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Måste vara jobbigt att vara Leo Carbonara. Att ständigt behöva hävda sig iklädd en gubbkofta från H&M.

Tror Leo Carbonara att det är någon slags merit att ha suttit 20 år på kåken? Det är knappt någon som vet vem han är men han påstår att han är en Legend i Sverige.

Så jävla pinsam snubbe. Han har tur att Nick är så lugn av sig för han hade sänkt Leo på två sekunder.

Det där att grabba tag i möblemanget känns som en fängelseskada, men du ... Nick kanske har ninjaskills vad gäller att träffa exakt rätt, men en otränad slagskämpe i tungviktsklassen är ändå ingen att slåss med för småpojkar som Nick, tips från coachen.
Citera
2026-05-15, 15:22
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jo visst, jag berättar bara vad jag själv har sett. Så du kan välja att tro att jag ljuger om det får dig att känna det bättre. Det är så vänstersnusket fungerar när det är något som sker som man inte vill ska ske. Då slår man bara bort det och så "finns det inte". Superbra!

Bara tar ett exempelklipp (första som dök upp vid sökning) och man ser ett antal israel-flaggor. Ska sägas att jag tycker att man brukar se fler faktiskt:
https://www.youtube.com/shorts/pbuR7-qUvfU

Jo, du ser ju hur hårt hasbara-propagandan sitter, om man bara ser på sionisttrollen här på flashback tex. Det är ju därför Leo är så ursinnigt förbannad på husblatten Alinia, för att 1. han förnekar ett folkmord(sånt rör i regel upp känslor MEN man får faktiskt göra det i en demokrati((yttrandefrihet)) 2. Problemet är att Alinia dessutom hänger sig åt rasistiska stereotyper(vilket relativt många misshandelsdomar bygger på för det också väcker starka känslor, såklart man då FÖRSTÅR DET, men det är oacceptabelt) 3. PLUS då i allt detta, hänger han ut och mobbar en stackars psykisk sjuk farbror(psykotisk, autistisk eller schizofren och kommer undan med det).

EDIT: (Allt är en show. Leo trollar just nu youtube på ett väldigt smart kalkylerat sätt)

EDIT2: Du vet fortfarande inte hur många % av svensk-Iranier som står på israels sida genom en flagga på youtube, tror du underskattar iraniers intellekt här.
Senast redigerad av Akacia2050 2026-05-15 kl. 15:32.
Citera
2026-05-15, 15:57
Medlem
Voloteas avatar
Oerhört pinsamt att titta på
Citera
2026-05-15, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Efter att ha tagit del av ett par händelser under den senaste tiden börjar jag personligen mer och mer ifrågasätta vissa saker som påstås om just Leo "Kinesen" Carmona. T.e.x att han skulle vara självaste "hjärnan" bakom det stora Arlandarånet 2002 (möjligen i själva verket bara med som en i gänget). Hans beteende på sistone verkar ju inte, enligt mitt tycke i alla fall, påvisa varken ett särskilt högt intellekt eller någon större impulskontroll. I stället för en högintelligent och kontrollerad medelålders man på 60 år så beter sig Carmona som en tonåring med ett enormt självhävdelsebehov och en extremt dålig impulskontroll.

Och slutligen rent praktiskt så tror jag knappast att en lönnfet 60-åring skrämmer en ganska vältränad Nick Alinia som dessutom inte är främmande för att ta en strid när det behövs. Som när han brottade ner en vänsterextremist på 1:a maj som försökte mucka gräl med honom och som upprepade gånger försökte ta hans telefon.

Att han skulle varit hjärnan bakom rånet stämmer absolut inte, han och hans barndomskamrat Volkan va med som springisar och bytet dom fick tog Volkan beslag på och förde ut till Turkiet; då lackade Leo ur och fixade mordet på Volkan genom att lura honom till Helsingfors där Janne Rannien med hjälp av två andra dödade Volkan
Senast redigerad av hemorojdbiff 2026-05-15 kl. 16:06. Anledning: Felstav
Citera
2026-05-15, 16:43
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Det verkar ändå vara en speciell gruppering:

Ser USA-flaggor också och en bilder på Reza Pahlavi:

Reza Pahlavi, född 31 oktober 1960 i Teheran, dåvarande Kejsardömet Iran, är äldste son till Irans störtade shah, Mohammad Reza Pahlavi. Han är utbildad stridspilot, statsvetare, före detta kronprins och sedan år 1979 tronpretendent av Iran.

(Från wikipedia, som hänvisar till stöd bland 32-40% av tillfrågade)

Så ser det ut i alla irandemonstrationer som jag har sett. Då menar jag de som demonstrerar för att de vill ha frihet. Du vet den rörelsen som är enormt stor. Du kanske minns för några månaders sen när filmer fortfarande sipprade ut från Iran? Då kunde man se stora protester i Iran där de bar på Israel-flaggan och USA-flaggan och bönade Israel om att bomba deras egna land.

Jag har faktiskt sett en lite mindre demonstration för flera månader sen i Stockholm där det var muslimska dårar som demonstrerade för den muslimska ockupations-diktaturen i Iran. I jämförelse så är de dock försvinnande liten grupp tack å lov.

Lejonparten av iranierna hatar islam och de offrar sina liv för att kriga mot den muslimska ockupationen av Iran. De mördas ju i många tiotusentals i Iran (om du följt nyheterna så vet du detta).
Citera
2026-05-15, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så ser det ut i alla irandemonstrationer som jag har sett. Då menar jag de som demonstrerar för att de vill ha frihet. Du vet den rörelsen som är enormt stor. Du kanske minns för några månaders sen när filmer fortfarande sipprade ut från Iran? Då kunde man se stora protester i Iran där de bar på Israel-flaggan och USA-flaggan och bönade Israel om att bomba deras egna land.

Jag har faktiskt sett en lite mindre demonstration för flera månader sen i Stockholm där det var muslimska dårar som demonstrerade för den muslimska ockupations-diktaturen i Iran. I jämförelse så är de dock försvinnande liten grupp tack å lov.

Lejonparten av iranierna hatar islam och de offrar sina liv för att kriga mot den muslimska ockupationen av Iran. De mördas ju i många tiotusentals i Iran (om du följt nyheterna så vet du detta).

Du och din jävla lejonpart. Ta och kläm en tiger på pungen vettja.

Vet inte, tror det ändå är vanligt att man inte är för Israel om man är iranier, utan att man för den skull är för islamistdiktatur.
Citera
2026-05-15, 16:50
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Niggers gonna nigg, det är sen gammalt.
Citera
2026-05-15, 16:54
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Jo, du ser ju hur hårt hasbara-propagandan sitter, om man bara ser på sionisttrollen här på flashback tex. Det är ju därför Leo är så ursinnigt förbannad på husblatten Alinia, för att 1. han förnekar ett folkmord(sånt rör i regel upp känslor MEN man får faktiskt göra det i en demokrati((yttrandefrihet)) 2. Problemet är att Alinia dessutom hänger sig åt rasistiska stereotyper(vilket relativt många misshandelsdomar bygger på för det också väcker starka känslor, såklart man då FÖRSTÅR DET, men det är oacceptabelt) 3. PLUS då i allt detta, hänger han ut och mobbar en stackars psykisk sjuk farbror(psykotisk, autistisk eller schizofren och kommer undan med det).

EDIT: (Allt är en show. Leo trollar just nu youtube på ett väldigt smart kalkylerat sätt)

EDIT2: Du vet fortfarande inte hur många % av svensk-Iranier som står på israels sida genom en flagga på youtube, tror du underskattar iraniers intellekt här.

Exakt var har Nick förnekat "ett folkmord"?

Jag vet inte exakt hur många iranier som står på Israels sida. Jag kan bara få uppfattningar om det jag ser och upplever.

Då är det extremt tydligt att lejonparten av det iranska folket står på Israels sida. Det iranska folket och Israel har samma fiende. I Iran så ockuperar muslimerna landat mot folkets vilja. Har du följt normal nyhetsrapportering senaste 20 åren så vet du att minst 100 000 iranier har mördats av den muslimska ockupationen i Iran. Så inte så konstigt om de stödjer Israel då.

Det är en bön efter Israels stöd. De mördas ju i ur å skur av muslimerna i Iran.

Jag har även talat med massvis av iranier som har dessa manifestationer och frågat dem om hur de ser på kopplingen med Israel. Jag får alltid samma svar. Alla stödjer Israel. De enda som har invändningar är de som tycker att man inte skulle haft Israels flagga i manifestationen. Men det är för att de tycker att man bara ska ha den riktiga iranska flaggan. Men de är väldigt få och de säger att de ändå stödjer Israel.

Det iranska folket vill ju bli fria från den muslimska ockupationen i Iran och sen bygga en vänskapsrelation med Israel. Det är två folk som lever i den muslimska gyttjan som båda vill ha fred och trygghet. Tillsammans så kan de bli starka mot islam.

Det skulle också stärka Israel i kampen att få slut på det pågående muslimska folkmordet på judarna.
Citera
2026-05-15, 16:56
Medlem
Det viktiga är komma ihåg är att orten backar Leo till hundra yäääni

Skämt åsido, vilka är dessa människor som skapar en s.k "following" kring Leopoldo? En 52-årig låg-begåvad ultra-aggressiv kriminell förlorare med attityd likt en hormonell 15 årig ortenblatte, har svårt att förstå hur det lockar..
Citera
2026-05-15, 16:57
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Inte ett dugg märkligt. Är ju exakt sån här skit Dialogiskt tjänar pengar på. Det han saknar i att kunna moderera en debatt och ställa bra intervjufrågor tar han igen på att bjuda in gäster som att det vore en freakshow.

Det är typ sant för det här avsnittet och möjligen nåt till (Alex Ceesay intervjun där han sitter helt flöddrad t.ex) men annars har det varit seriösa bra avsnitt tycker jag, av de jag sett.

Här var dock både deltagare (Leo) samt frågor helt wack.
"Vad är det mest adekvata"
"Är det rätt att rekrytera minderåriga barn till extremistiska religiösa grupper" etc. Helt skumma frågor. Men Victor måste blivit så skärrad att det inte funkade i huvudet på han.
Citera
2026-05-15, 16:59
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Det där att grabba tag i möblemanget känns som en fängelseskada, men du ... Nick kanske har ninjaskills vad gäller att träffa exakt rätt, men en otränad slagskämpe i tungviktsklassen är ändå ingen att slåss med för småpojkar som Nick, tips från coachen.
Nick tränar kampsport, så han hade nog kunnat ta ner Carbonara på jorden igen.
Citera
2026-05-15, 17:02
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Du och din jävla lejonpart. Ta och kläm en tiger på pungen vettja.

Vet inte, tror det ändå är vanligt att man inte är för Israel om man är iranier, utan att man för den skull är för islamistdiktatur.

Du får tro vad du vill. Min uppfattning är i alla fall att lejonparten av det iranska folket sympatiserar mer eller mindre med Israel.

Förmodligen mycket för att de har en gemensam fiende. Muslimer ockuperar Iran och mördar tiotusentals iranier bara för att de vill leva i frihet och trygghet. Judar i Israel är sen urminnes tider utsatta för ett folkmord av muslimerna.

Att muslimer alltid ska döda, våldta, råna, tortera och utrota folkgrupper var de än befinner sig. Samtidigt som Vänsterpartiet och Socialdemokraterna här i Sverige samarbetar med dem. Helt sjukt. Håller du inte med?

Du ser ju hur tokig den där kinesfan är i studion. Det räcker med att Nick kliver in i studion så plockar kinesfan upp ett tillhygge och ska mörda honom. Mitt framför kameror å allt. Han har noll konsekvens-tänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in