Citat:
Ursprungligen postat av
Akacia2050
Jo, du ser ju hur hårt hasbara-propagandan sitter, om man bara ser på sionisttrollen här på flashback tex. Det är ju därför Leo är så ursinnigt förbannad på husblatten Alinia, för att 1. han förnekar ett folkmord(sånt rör i regel upp känslor MEN man får faktiskt göra det i en demokrati((yttrandefrihet)) 2. Problemet är att Alinia dessutom hänger sig åt rasistiska stereotyper(vilket relativt många misshandelsdomar bygger på för det också väcker starka känslor, såklart man då FÖRSTÅR DET, men det är oacceptabelt) 3. PLUS då i allt detta, hänger han ut och mobbar en stackars psykisk sjuk farbror(psykotisk, autistisk eller schizofren och kommer undan med det).
EDIT: (Allt är en show. Leo trollar just nu youtube på ett väldigt smart kalkylerat sätt)
EDIT2: Du vet fortfarande inte hur många % av svensk-Iranier som står på israels sida genom en flagga på youtube, tror du underskattar iraniers intellekt här.
Exakt var har Nick förnekat "ett folkmord"?
Jag vet inte exakt hur många iranier som står på Israels sida. Jag kan bara få uppfattningar om det jag ser och upplever.
Då är det extremt tydligt att lejonparten av det iranska folket står på Israels sida. Det iranska folket och Israel har samma fiende. I Iran så ockuperar muslimerna landat mot folkets vilja. Har du följt normal nyhetsrapportering senaste 20 åren så vet du att minst 100 000 iranier har mördats av den muslimska ockupationen i Iran. Så inte så konstigt om de stödjer Israel då.
Det är en bön efter Israels stöd. De mördas ju i ur å skur av muslimerna i Iran.
Jag har även talat med massvis av iranier som har dessa manifestationer och frågat dem om hur de ser på kopplingen med Israel. Jag får alltid samma svar. Alla stödjer Israel. De enda som har invändningar är de som tycker att man inte skulle haft Israels flagga i manifestationen. Men det är för att de tycker att man bara ska ha den riktiga iranska flaggan. Men de är väldigt få och de säger att de ändå stödjer Israel.
Det iranska folket vill ju bli fria från den muslimska ockupationen i Iran och sen bygga en vänskapsrelation med Israel. Det är två folk som lever i den muslimska gyttjan som båda vill ha fred och trygghet. Tillsammans så kan de bli starka mot islam.
Det skulle också stärka Israel i kampen att få slut på det pågående muslimska folkmordet på judarna.