2026-05-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Lyssnade på deras podd nu och de har ju helt rätt. Klart det är ”ett långsamt farväl” PW har helt klart genomskådat vad C är för en figur.

Ja, det är ju så uppenbart!

Jag undrar om CB förstått det och därav kärleksbombning och "på ytan"-humorn?

Ser fram emot W&W-poddavsnittet idag!
Citera
2026-05-15, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, det är ju så uppenbart!

Jag undrar om CB förstått det och därav kärleksbombning och "på ytan"-humorn?

Ser fram emot W&W-poddavsnittet idag!

Jag visste det!!!

Nu går CB all in och charmar ( = kärleksbombar) PW med stort engagemang i hennes barn och barnbarn. Med hull och hår!

Enligt forskning håller det max 90 dagar om det är narcbeteende vi pratar om.

Tro mig, i augusti krackelerar det... Igen
Citera
2026-05-16, 08:32
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jag visste det!!!

Nu går CB all in och charmar ( = kärleksbombar) PW med stort engagemang i hennes barn och barnbarn. Med hull och hår!

Enligt forskning håller det max 90 dagar om det är narcbeteende vi pratar om.

Tro mig, i augusti krackelerar det... Igen

Det kommer inte hålla. Det är bara ett spel.
Citera
2026-05-16, 15:52
Medlem
Hur tål PW så mycket alkohol? Hon har alltid ett glas vin i handen. Nåt som ska firas hela tiden. Och så SKÅL!
Citera
2026-05-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Hur tål PW så mycket alkohol? Hon har alltid ett glas vin i handen. Nåt som ska firas hela tiden. Och så SKÅL!

Risken är att svaret är genom långvarig träning, om du dricker ofta så ökar toleransen.
Citera
2026-05-16, 21:48
Medlem
Citat:
Hon är säkert alkis per definition och har nog lådor av eget hemma så lätt att trilla dit....men verkar funka bra ändå. Jobbar mer än de flesta.
Citera
2026-05-17, 01:31
Medlem
Varför delar hav ens hennes inlägg där han inte ens är med eller taggad ? Har gubben spårat helt ?
Citera
2026-05-17, 01:49
Medlem
Citat:
ADHD- medicin?
Citera
2026-05-17, 02:07
Medlem
Kravallstakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon är säkert alkis per definition och har nog lådor av eget hemma så lätt att trilla dit....men verkar funka bra ändå. Jobbar mer än de flesta.
"jobbar" hon har ju aldrig jobbat enligt mig. däremot är hon sysselsatt mer än de flesta.
Citera
2026-05-17, 10:42
Medlem
"Sysselsättning" är ett paraplybegrepp, dvs det är innehållet som du fyller din dag med. Där ingår bl a "arbete/ jobb" som kort och gott går ut på att du ska tjäna pengar som finansierar ditt liv. Så för PWs del får man väl ändå säga att hon arbetar, om man tänker på den inkomst hon inbringar. Hon glider ju inte direkt omkring och lever på sin man.
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallstaket
"jobbar" hon har ju aldrig jobbat enligt mig. däremot är hon sysselsatt mer än de flesta.
Citera
2026-05-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallstaket
Fränt ändå att tjäna så många miljoner utan att jobba! Det vill jag också göra.
Citera
2026-05-18, 07:55
Bannlyst
Har någon frågat Pernilla varför hon inte lägger upp bilder på Christian på insta?

Hon har lagt upp filmer på den nya poolen och skriverVi är så glada över beslutet att skaffa pool. Nu lääängtar jag till sommaren med varma dagar och bad med familj, vänner och framförallt barnbarn. Tror ni Christian kommer få vara med "familjen" då?

Hon ska tydligen ut och spela i sommar med live band, kommer hon fly Christian i Juli Augusti, samma period hon har allsång?

Vissa veckor med Allsång är det spelning, varför vara hemma då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in