Debatten hann inte ens börja innan Leo Carmona (grundare av rapgruppen Kartellen) blev aggressiv och skulle kasta ett BORD på Nick Alinia. Han blev dock stoppad av programledaren Victor som blev rasande.
Debatten hann inte ens börja innan Leo Carmona (grundare av rapgruppen Kartellen) blev aggressiv och skulle kasta ett BORD på Nick Alinia. Han blev dock stoppad av programledaren Victor som blev rasande.
Efter att ha tagit del av ett par händelser under den senaste tiden börjar jag personligen mer och mer ifrågasätta vissa saker som påstås om just Leo "Kinesen" Carmona. T.e.x att han skulle vara självaste "hjärnan" bakom det stora Arlandarånet 2002 (möjligen i själva verket bara med som en i gänget). Hans beteende på sistone verkar ju inte, enligt mitt tycke i alla fall, påvisa varken ett särskilt högt intellekt eller någon större impulskontroll. I stället för en högintelligent och kontrollerad medelålders man på 60 år så beter sig Carmona som en tonåring med ett enormt självhävdelsebehov och en extremt dålig impulskontroll.
Och slutligen rent praktiskt så tror jag knappast att en lönnfet 60-åring skrämmer en ganska vältränad Nick Alinia som dessutom inte är främmande för att ta en strid när det behövs. Som när han brottade ner en vänsterextremist på 1:a maj som försökte mucka gräl med honom och som upprepade gånger försökte ta hans telefon.
Senast redigerad av Celeron 2026-05-14 kl. 22:55.