Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Jag tycker synd om Sebastian faktiskt, helt rätt att vilja avsluta experimentet. Amanda är ju inte riktigt frisk i huvudet, en riktig kvinna älskar när hennes man sexualiserar henne. Hon är så ful så hon borde vara tacksam över att det ens finns någon som tänder på henne.
Hur tänkte de när de matchade den vältränade Sofie med en överviktig kvinna?
Hur tänkte de när de matchade den maskulina Anna med den feminine Johan? Maskulin man med feminin kvinna fungerar ofta bra, men inte motsatsen.
Henrik och Jasmin ser ut att passa ihop, men lyssnar man på synkarna så verkar det ändå finnas saker som skaver. Hoppas att det här förhållandet håller.
Jag tycker också synd om Sebastian. Försvarar inte hans kommentarer men han förtjänar verkligen inte att bli uthängd på det sätt som Amanda och produktionen gjorde. Att Amanda inte har utseendet med sig försvarar dock inte att hålla på och gå över hennes gränser. Men hennes reaktion är ju extremt överdriven. Det var ju bara för henne att lämna programmet om nu Sebastian uppförde sig så hemskt. Så otroligt elakt att hänga ut en annan människa på det sättet hon gjorde. Det här kommer ju att förfölja Sebastian många år framöver.
Fattar inte att det finns män som fortfarande söker till programmet med tanke på hur illa man kan råka ut.
Sofie och Emilia är verkligen en dålig match. En vältränad, trygg person med utbildning och en otränad, otrygg person utan utbildning. Inget fel på Emilia, hon verkar gullig, men de passar ju inte ihop över huvud taget.
Man kan såklart inte matcha en maskulin kvinna med en feminin man om inte båda personerna uttryckt att de önskar en sån match. Jag tror inte John har nått emot en maskulin kvinna, men Anna är uppenbart obekväm med en feminin man.
Jasmin och Henrik kan nog funka om hon kan backa lite och låta honom ta lite plats i relationen också.