2026-05-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det är inte ovanligt att när svenskar eller norrmän träffas på en strippklubb utomlands och talar samma språk och det dricks alkohol att man är mer öppen och snackar med araber.

Nähe, känns som det händer mer i Tyskland eller Tjeckien
Citera
2026-05-13, 00:44
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Det är inte ovanligt att när svenskar eller norrmän träffas på en strippklubb utomlands och talar samma språk och det dricks alkohol att man är mer öppen och snackar med araber.

Det att de behövde inte misshandla honom tyder på en norrman..., 4 svartmuskiga araber med kniv skrämde offret. En annan arab/gängman hade gjort större motstånd och de hade stuckit kniven i honom, dessutom en gängman hade inte gjort polisanmälan efter en sådan incident.
Norrmannen som kom till Gdansk måste tänkt att äntligen slipper han multi-kulti men icke
Tror inte han hade gjort motstånd ensam, araber är bara kaxiga när dom är i grupp eller annat överläge.
Citera
2026-05-13, 01:15
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Tror inte han hade gjort motstånd ensam, araber är bara kaxiga när dom är i grupp eller annat överläge.
OK, men en kriminell arab hade inte gjort polisanmälan eftersom då kommer han kollas upp av den polska polisen och det vill han inte. Istället hade han ringt sina kusiner och kompisar och försökt hämnas. Han hade nog inte heller åkt till Polen utan sina polare. Titta bara hur många dessa kriminella araber var.
Senast redigerad av rex144 2026-05-13 kl. 01:19.
Citera
2026-05-13, 01:49
Medlem
israelisinnocents avatar
Sjuk att gå beväpnad på semestern

Tagit med i incheckat bagage eller köpt på plats?
Citera
2026-05-13, 04:30
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Det att de behövde inte misshandla honom tyder på en norrman..., 4 svartmuskiga araber med kniv skrämde offret. En annan arab/gängman hade gjort större motstånd och de hade stuckit kniven i honom, dessutom en gängman hade inte gjort polisanmälan efter en sådan incident.
Norrmannen som kom till Gdansk måste tänkt att äntligen slipper han multi-kulti men icke

Vem tar med sig kniv på strippklubb? Lite udda i min värld.
Citera
2026-05-13, 04:31
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Det där var inte något svar på min fråga.

Den som läst på om brottsstatistik vet att även om bara 4% är inkräktande svartskallar i ett vitt land så kan det mycket väl räcka för att majoriteten av fängelsedömda för våldsbrott kan vara svartskallar.
Allt kan hända! Men sannolikheten för att vissa saker skall hända är minimal. Polen har en extremt liten andel utomeuropéer jämfört med Sverige.

Jag skulle säga de där "svenskarna" kommer få det svårt i polskt fängelse. Hoppas bara UD inte hämtar "hem" dem, låt de sitta!
Citera
2026-05-13, 04:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Vem tar med sig kniv på strippklubb? Lite udda i min värld.
De som alltid bär kniv gör det. Känt flera som alltid bar kniv. Skulle inte tro de skulle lagt den från sig bara för de gått på strippklubb. Då har jag ändå inte umgåtts i ren kriminell miljö, men lite halvruffig kan man säga.
Citera
2026-05-13, 04:45
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Allt kan hända! Men sannolikheten för att vissa saker skall hända är minimal. Polen har en extremt liten andel utomeuropéer jämfört med Sverige.

Jag skulle säga de där "svenskarna" kommer få det svårt i polskt fängelse. Hoppas bara UD inte hämtar "hem" dem, låt de sitta!
Vi är helt överens om att de där "svenska" blattarna mycket väl kan få det svårt i ett polskt fängelse.

Jag hoppas också att de aldrig mer släpps in över gränsen till Sverige.

Det jag frågade om var något annat.
Citera
2026-05-13, 06:09
Medlem
Om Tidös byråkrater fiskar efter att få hem dessa snubbar från polskt fängelse förlorar de definitivt valet.
Citera
2026-05-13, 06:28
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Om SD lyckas att förändra public service kunde det här blir underlaget för en schysst dokumentär, "Fyra bruchor och en norrbagge i Gdansk".
Citera
2026-05-13, 06:34
Medlem
Duvlorts avatar
Hade de mot all förmodan fått komma tillbaka till Sverige, så är ju de starka kandidater till tonårsutvisningar till sina hemländer. (Oavsett deras ålder och medborgarskap)
Citera
2026-05-13, 06:39
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag tycker att regeringen skall återkalla deras medborgarskap direkt när den nya kommande lagen tillåter det. Vilket garanterar att de inte kommer hit efter avtjänat straff.

Ingen vill ha dem här. Absolut ingen.

Nån som vet vilken svensk stad de kommer ifrån?
Ja, Tidö har ju inga problem med att utvisa skötsamma invandrare som följer alla regler så när det kommer till de här exemplaren borde de ju kastas ut snabbare man hinner säga Jalla eller walla.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2026-05-13 kl. 06:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in