2026-05-12, 16:35
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Haha, säger kommunist media..
De vill se alla män klädda i second hand samt palestinasjal. Hetaste modet från UFF container.

Värdelös livlös klädstil från UFF sämsta collection syns på säkerhetspolisens/Noa spanare - alla är trasiga fosterhemsbarn och folk från missbrukarhem och i praktiken kombiantion encuker,autister och missbrukare.

Dom kan gå omkring i sjuttiotalskläder från UFF o sprillans nya vita joggingskor deras soctant köpt åt dom så dom orkar gå omkring som karaktären FALO på stan o spana på oss medborgare
Citera
2026-05-12, 17:02
Medlem
Förr kunde män klä sig, även en vanlig arbetare var stiligt klädd i skjorta byxor slips och hatt, idag så klär sig folk lite hur de vill. Värst är mjukisbyxor eller för stora byxor som skulle passa en clown.

Tyckte själv om att gå i kostymbyxor skjorta och slips, men fan vad folk glor på en och jag bor i en liten stad, där finns det ingen som använder dessa kläder till vardags.
Hade jag bott i någon storstad så hade jag använt detta klädesplagg dagligen.
Citera
2026-05-12, 17:23
Medlem
Fantens avatar
Om män ska ge fan i att ha åsikter om hur kvinnor klär sig, ja då ska kvinnor ge fan i att ha åsikter om hur män klär sig.

Tror flickebarnen att vi klär oss för deras skull?
Citera
2026-05-12, 17:27
Medlem
Mikaelias avatar
Journalisten väljer att gnälla på hur just män klär sig och inte hur människor i Sverige klär sig. De flesta kvinnor ser likadana ut som deras hjärndöda influensers de följer slaviskt och vågar inte sticka ut alls.
Men givetvis finns det både män och kvinnor som kan det där med att köpa kläder som passar dem med en kreativ tuch. Dessutom är smaken olika från person till person så låt folk ha på sig vad fan de vill istället för att skriva en nedvärderande artikel om just män.
Citera
2026-05-12, 17:40
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Värdelös livlös klädstil från UFF sämsta collection syns på säkerhetspolisens/Noa spanare - alla är trasiga fosterhemsbarn och folk från missbrukarhem och i praktiken kombiantion encuker,autister och missbrukare.

Dom kan gå omkring i sjuttiotalskläder från UFF o sprillans nya vita joggingskor deras soctant köpt åt dom så dom orkar gå omkring som karaktären FALO på stan o spana på oss medborgare

Haha precis, civilpoliserna klär sig som pundare för att smälta in men det är ungefär så alla poliser klär sig till vardags.. som utslagna WT alkisar.
Alltid snabba skor tack vare spons från soctant!

De ville egentligen döpa den nya underrättelsetjänsten till UFF enligt rykten..
Senast redigerad av dude2k 2026-05-12 kl. 17:44.
Citera
2026-05-12, 17:46
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Haha precis, civilpoliserna klär sig som pundare för att smälta in men det är ungefär så alla poliser klär sig till vardags.. som utslagna WT alkisar.
Alltid snabba skor tack vare spons från soctant!

Civilklädda poliser är ofta just civilklädda poliser , just almänna spanorgs stora massa kommer från såna här ställen :

(FB) Nordhemskliniken har körkortsenhet - anledningen till alla dessa vansinnesförare?

Ett gäng pajasar o utmärkta driftkückus
Citera
2026-05-12, 18:04
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Civilklädda poliser är ofta just civilklädda poliser , just almänna spanorgs stora massa kommer från såna här ställen :

(FB) Nordhemskliniken har körkortsenhet - anledningen till alla dessa vansinnesförare?

Ett gäng pajasar o utmärkta driftkückus

Det där är ju bara för sjukt.. men blir knappast förvånad!
Instämmer. Ett väldigt speciellt släkte nuförtiden.. ett gäng miffon!
Citera
2026-05-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
”Den moderna mannen optimerar sin fysik, men lämnar stilen åt slumpen. Hur blev disciplin och dominans viktigare än begärlighet i garderoben? Är det bättre att vara ”ful men sann”?”

ECT har genomfört någon slags fältstudie i en särskilt trendkänslig del av Stockholm och resultatet är häpnadsväckande: tighta stretchjeans, kortärmad skjorta och tunn dunväst.

Generellt sätt klär sig män mycket illa.”
- Kristofer Andersson

Inget får sitta för bra. Skinny jeans och skjorta. Beige cardigan från Dressmann. Antingen lite för små eller lite för stora pikétröjor.”
- Marcus Hägglund

https://www.etc.se/kultur-noje/svenska-maens-klaeder-aldrig-varit-saemre

Män, förklara er! Varför går ni runt i stretchiga jeans även kallat ”jeggings”? Förr klädde ni er stiligt och snyggt så vad är det som har hänt egentligen?

Trodde det jeans modet vara dött sen gammalt.
Ja det kräver nog sin förklaring hur fan man tänker när man går runt och bögar i super tighta jeans. Satans fult och oskönt.
Citera
2026-05-12, 18:19
Medlem
Felpost
Citera
2026-05-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
En kommunisttidning med en kommunistfeminist som gör sig lustig över mäns sätt att klä sig. Det är nivån på ETC. Samhallsjournalistik.

Kristins egen man (enligt Instagram) ser ut som en stereotyp hägerstens-hipster, med 2014 års hållning på sotarmössan inomhus och nån minimalistisk tröja. Man ser direkt att hans intressen är smashed burgers, hantverksöl och longboard. Som en slags karbonkopia på det extremt gentrifierade och monokulturella område de bor i medan de drömmer om mångkultur på semestern (jag gissar de åker tåg till Berlin tre gånger om året).

De vill väl att alla män ska klä sig i vinröd 1800-tals kostym likt Lenin
Citera
2026-05-12, 18:21
Medlem
ManySuchCasess avatar
Tillräckligt gammal för att klä mig efter bekvämlighet och skiter i vad nån etc kärring tycker
Citera
2026-05-12, 18:42
Medlem
Hon kan hålla käften och dra åt helvete

Jag tar på mig vad fan jag vill och det finns ingenting hon eller nåt jävla stolpskott kan göra åt saken.

Fuck you.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in