2026-05-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onlythbeest
Fan va alla skriker hora så fort en tjej har kul i sängen !Ge upp er jävla moralpredikan och låt en och var leva sitt liv! Du vet inget om henne eller hennes barn! Väx upp o sköt dig själv ! God helg sup o svälj !

Ett av hennes barn här!!
Jag kan meddela att alla 13 barn vet vad hon gör och mår otroligt dåligt över detta! Inga minderåriga får bo kvar hos henne. På senare tid har konton skapats som påstår sig vara ett av mina syskon och skickar många bilder och videos till oss barn. Vi vill inget annat än att folk ska sluta koppla oss med henne då vi aldrig någonsin har stöttat hennes beslut att sälja sig
Citera
2026-05-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanen34
Ett av hennes barn här!!
Jag kan meddela att alla 13 barn vet vad hon gör och mår otroligt dåligt över detta! Inga minderåriga får bo kvar hos henne. På senare tid har konton skapats som påstår sig vara ett av mina syskon och skickar många bilder och videos till oss barn. Vi vill inget annat än att folk ska sluta koppla oss med henne då vi aldrig någonsin har stöttat hennes beslut att sälja sig
Hur ska jag veta att du är du?
Citera
2026-05-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onlythbeest
Hur ska jag veta att du är du?
Haha hur vill du att jag ska bevisa? Jag känner inte att jag behöver övertyga någon om vem jag är egentligen, vill bara att folk ska förstå att ALLA hennes barn påverkas negativt av det hon gör. Kan meddela att soc har varit inblandade i många år, dom två yngsta har inte bott hemma på ett bra jävla tag. Hon filmar en del hemma där ett tillfälle var öppet i vardagsrummet där ett av syskonen såg tydligt vad som skedde
Senast redigerad av Svanen34 2026-05-02 kl. 16:54.
Citera
2026-05-02, 20:23
Medlem
Citat:
Haha hur vill du att jag ska bevisa? Jag känner inte att jag behöver övertyga någon om vem jag är egentligen, vill bara att folk ska förstå att ALLA hennes barn påverkas negativt av det hon gör. Kan meddela att soc har varit inblandade i många år, dom två yngsta har inte bott hemma på ett bra jävla tag. Hon filmar en del hemma där ett tillfälle var öppet i vardagsrummet där ett av syskonen såg tydligt vad som skedde
Ja om det stämmer är det inte bra ! Ta hand om er syskon!
Citera
2026-05-04, 17:58
Medlem
En 16 årig dotter är fosterbarn i Dalarna.
Citera
2026-05-07, 14:35
Medlem
bomhulls avatar
Beklagar att det har gått så långt i hennes destruktiva beteende. Hon behöver professionell hjälp för att få stopp på det hela.
Önskar allt gott till alla barnen som jag hoppas är väl omhändertagna och får det stöd som behövs.
Det måste vara ett rent helvete att ha en förälder som har hamnat så snett.
Citera
2026-05-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ett av hennes barn här!!

Kom ihåg att det är inte ert fel och inte er skam att bära. Det är fruktansvärt tragiskt och jag önskar er alla barn/vuxna barn allt bra i livet. Hoppas ni syskon tar hand om varandra och inte tappar kontakten.
Citera
2026-05-07, 18:12
Medlem
James-bs avatar
Något som är sjukt är flerbarnstillägg. Ta bort det så föder folk garanterat mindre barn
Citera
2026-05-07, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-b
Något som är sjukt är flerbarnstillägg. Ta bort det så föder folk garanterat mindre barn
Nä!
Citera
2026-05-08, 13:55
Medlem
Nu håller hon på att spelar in med Miss Landoria och Siri Bernhardsson, hon som är vän med Linda Skugge.
Citera
2026-05-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Nu håller hon på att spelar in med Miss Landoria och Siri Bernhardsson, hon som är vän med Linda Skugge.
De har även med en transa från Göteborg som brukade hänga på kik för ett par år sen. Valkyriafitness_blog heter hen på instagram. Alla dessa är skadat gods som söker sig till varandra. Men mest att förlora har stackars Mirka, hur kunde hon hamna i den här skiten
Citera
2026-05-08, 20:48
Medlem
Satan vad man måste få knulla om man har 13 barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in