2026-05-07, 00:03
Medlem
vichy6s avatar
Är Boien i balans?
Citera
Medlem
KungPungPats avatar
Fick en video rekomenderat, där Jockiboi sitter och hävdar att hans biologiska far som var med i tv4 dokumentär, slog mamman och stack, när Jockiboi var ett stackars barn:

https://youtu.be/R9ftHOJeQw4?si=uUj1nrirLotusyn2
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag tycker Jocke är skitmysig, av det jag sett på alla sociala medier. Verkar äntligen, just nu, må bra, ha en familj och vänner som älskar honom, de har det skitmysigt och roligt. Karriären tuffar på ..
Jag har inget behov av att älta gammalt skit. Tiden är linjär.

Jag diskuterar väl också Jocke? Eller måste man var en hatisk retard för att få skriva i den här tråden?
Vad säger mods?

Pedofili hör inte till gammal skit som man kan lägga bakom sig. Det är en livslång störning.
Citera
2026-05-07, 00:04
Medlem
vichy6s avatar
Reparation runt ögonen? Skulle kräva tillbaka degen.
Citera
2026-05-07, 00:30
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Vad är det då du anklagar oss för?

Du säger att Jockes morsa torterar honom.

Eller hur han satt i sms till linnea och ville att hon skulle förlåta honom bara för nån vecka sedan. Riktigt magstarkt sms
Citera
2026-05-07, 01:26
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
, han var ju ingen Don Juan om man säger så.. han vågade ju knappt snacka med brudarna.

Ta tillbaka det där om Don Juan!
https://ibb.co/9HwVtBVZ
Citera
2026-05-07, 02:04
Avstängd
Det är dags att vi en gång för alla slår fast att Jockiboi blåljuger i boken och att hans papper inte stödjer hans berättelse, soc-papperna går emot den och det är något han vetat om hela tiden.

När Jocke går ut med att boken kommer att ges ut sitter han och klappar på sina papper och säger att han har läst allt, flera gånger.

Då frågar jag mig varför han skriver i boken att han aldrig hade utbrott i fosterhemmet och insinuerar att det bara varit hans mamma som sett utbrotten i föräldrahemmet och pratat med soc om dessa.

Sanningen är ju att bup, mamman, bonuspappan, mormor, fostermor, fosterfar, lärare - alla har sett Joakim få utbrott och Joakim fick lov att lämna fosterhemmet på grund av att han var aggressiv och blev då placerad på ett hem för funktionsnedsatta barn och ungdomar som var ”aggressiva och utagerande”.

Ur Monster:

Citat:
Trots det skulle socialtjänsten med tiden förstå att det inte var mig utan mamma det var fel på. Tyvärr tog det alldeles för lång tid innan det hände. Mina fosterföräldrar däremot förstod mycket snabbare hur det låg till. Hemma hos dem fick jag nämligen inga raseriutbrott alls (som mamma påstått att jag brukade få).

Monsterböi.
Citera
2026-05-07, 02:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
På vilket sätt tycker du att den är baserad på lögner?
Jag har ingen åsikt om det, då jag inte upplevt allt eller varit en del av familjen. "Familjen".
Men vad vet jag. Har lyssnat på uppläsning av alla papper på Voyd.
T o m BGB tycker att J haft en otroligt traumatisk barndom som han inte önskar nåt barn att ha.
Och jag tycker att det är ett sjukt beteende av vuxna människor att spendera sin tid med att förminska någons känslor, en människa de inte känner och inte borde behöva bry sig om öht.
Men, har man all tid i världen att lägga på hat osv, men hur mår folk egentligen?
När känner du dig redo att släppa Jockes påhittade barndomstrauman?

Hur menar du nu? Du vet inte vad Jocke känner. Ska man verkligen fråga förövaren vad han känner? Fråga dig istället vad Jockes syskon känner som inte kunde lita på sitt storasyskon, som toddlers blev dom utsatta för mordförsök av Jocke som var gammal nog att veta bättre. Fråga den flickan i fosterhemmet han återkommande gav dig på, fråga den pojken han gruppmisshandlade så till den grad att pojken fick fyskiska men för livet, fråga kvinnan han hotade att skära halsen av, fråga ägarna till huset han brände upp och fråga mamman hur rädd hon var för Joakim.
Senast redigerad av Pallal 2026-05-07 kl. 02:29.
Citera
2026-05-07, 06:19
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är Boien i balans?
Ljugiboi gungar mer otakt än bakom djbordet. exploderar han om 3..2..1..??? Jobbigt om det inte finns någon tv-soffa att gråta ut i....
Citera
2026-05-07, 06:55
Avstängd
ruskinarmss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=cmgx18p2YpQ

Det är ju inte klokt detta med "partybussar". Hur kan det ens vara lagligt?
Dom där oseriösa bolagen utnyttjar ett kryphål i lagen. Om bussen inte redan är utrustad med säkerhetsbälte så gäller inte bälteskravet.
Vi har alltså rullande festvåningar ute på vägarna med dansande och fulla människor. Vem som helst fattar ju vad som händer vid en kraftig inbromsning eller, i värsta fall, en krock.
Det blir köttfärs.

Vad jag förstår har bussen i detta fall kört ända från Norrköping till helveteshålet Motala. Den har alltså gått som landsvägsbuss. Totalt livsfarligt.
En bedagad och bedrucken dam i klippet skryter om att hon minsann fått stannat två gånger för att bajsa längs vägen.

Jag kan förstå om ungdomar i studentåldern intet ont anande hyr dessa bussar. Men vuxna människor i 40-årsåldern ....? Helt ofattbart.

Vid landsvägsbunden kollektivtrafik ska man givetvis sitta ner med bälte.
Att en familjekanal på Youtube marknadsför "partybussar" är vansinne.
Citera
2026-05-07, 06:59
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
https://www.youtube.com/watch?v=cmgx18p2YpQ

Det är ju inte klokt detta med "partybussar". Hur kan det ens vara lagligt?
Dom där oseriösa bolagen utnyttjar ett kryphål i lagen. Om bussen inte redan är utrustad med säkerhetsbälte så gäller inte bälteskravet.
Vi har alltså rullande festvåningar ute på vägarna med dansande och fulla människor. Vem som helst fattar ju vad som händer vid en kraftig inbromsning eller, i värsta fall, en krock.
Det blir köttfärs.

Vad jag förstår har bussen i detta fall kört ända från Norrköping till helveteshålet Motala. Den har alltså gått som landsvägsbuss. Totalt livsfarligt.
En bedagad och bedrucken dam i klippet skryter om att hon minsann fått stannat två gånger för att bajsa längs vägen.

Jag kan förstå om ungdomar i studentåldern intet ont anande hyr dessa bussar. Men vuxna människor i 40-årsåldern ....? Helt ofattbart.

Vid landsvägsbunden kollektivtrafik ska man givetvis sitta ner med bälte.
Att en familjekanal på Youtube marknadsför "partybussar" är vansinne.
Det var nog den värsta ålderskrisen jag skådat i modern tid.... och ja helt livsfarligt och en hyfsat korkad grej att lägga upp för allmän beskådan....
Citera
2026-05-07, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Gammal goding från allas våran JO-KI-BOOO-OJ
Dvärgen framträder med sin låt på TV4 Nyhetsmorgon.

Eller ah, han står insjunken vid ett djbord och vaggar.
Fruktansvärt cringe.

https://youtu.be/yAmwdolHvIA

Refrängen ”My whole life was a fucking lie" stämmer ju bra faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in