2026-04-23, 22:04
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Suck…
Vi se saker på olika sätt. Om du anser att mitt inlägg är fel så låter jag dig gärna anse det. Det spelar ingen roll. ”Om hundra inlägg är ändå allt glömt.”

Eller så kan du berätta hur du ser på saken så jag kan förstå.
Citera
2026-04-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jag ar en äldre man bosatt i norra Skåne, men som nyligen besökte Malmö för att göra diverse inköp. Att det var mycket bilar visste jag redan
Innan jag stod på Malmös gator men en sak visste jag dả verkligen inte och det var att det i var
och varannan bil satt en kvinna bakom ratten.

De flesta kvinnorna såg ut
vara unga, men det fanns
sannerligen även de som fyllt både 60
och 70. Nu frågar jag alla dessa kvinnor: Har ni ingenting annat att göra än att köra runt i stan hela dagarna?
I knappast i någon av deras bilar såg jag skymten av barn.
Det som upprör mig mest är
att se alla dessa unga kvirnor som borde ha ett hem och famili att ta hand om. Vad säger
deras makar?
Min fru har förvisso inget körkort men hon är inte
heller typen av kvinna som sätter bilen före man och barn. Förr i tiden var det otänkbart med en kvinna bakom en ratt. Bilen var mannens egendom.
frun fick nöja sig med att vara passagerare, Men så var också allting bättre dả, Inget knark och knappast några skilsmässor. Nej, före 35 års ålder bör det vara otänkbart för en kvinna att ta körkort. Formodligen skulle antalet olyckar minska drastiskt
också. I alla fall skulle det bli bättre ordning här i samhället!

IS
Broby
Varför du såg kvinnor köra. Kanske för att de var och handlade mat, kläder, etc, medan mannen ser sport på tv med en bärs eller två?
Bilbarnstolar är inte alltid lätta att upptäcka.

Vid vilken ålder ska män få börja att köra? 50?
Citera
2026-04-23, 22:19
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jag ar en äldre man bosatt i norra Skåne, men som nyligen besökte Malmö för att göra diverse inköp. Att det var mycket bilar visste jag redan

Innan jag stod på Malmös gator men en sak visste jag dả verkligen inte och det var att det i var
och varannan bil satt en kvinna bakom ratten.

Det finns inga svenskar som tycker så. Även om du talar hyfsad svenska, så lyser din Islamistiska bakgrund igenom.

Fortsätt att snacka sådär, så blir du snart hemskickad till Öknen där du kommer ifrån.
Citera
2026-05-05, 19:24
Bannlyst
Jaha? De har väl ingen man och barn. Det klarar man sig bra utan
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem