2026-05-04, 22:27
Medlem
Sluutenbergens avatar
Dagens klädstil i Sverige är tyvärr noll erotisk och ej inspirerande, vilket verkar vara temat för hela västerlandet. Så i vilken tidsera och plats hade ni uppfattat kvinnorna som mest iögonfallande? Jag såg nyss en film från Egypten och faraonernas tid där kvinnorna var mycket mer attraktiva än dagens. Tycker även många kvinnor i Mortal Kombat spel-serien är väldigt attraktiva. Så om ni fick resa till en drömvärld hur skulle kvinnorna där se ut?
Citera
2026-05-04, 22:40
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Dagens klädstil i Sverige är tyvärr noll erotisk och ej inspirerande, vilket verkar vara temat för hela västerlandet. Så i vilken tidsera och plats hade ni uppfattat kvinnorna som mest iögonfallande? Jag såg nyss en film från Egypten och faraonernas tid där kvinnorna var mycket mer attraktiva än dagens. Tycker även många kvinnor i Mortal Kombat spel-serien är väldigt attraktiva. Så om ni fick resa till en drömvärld hur skulle kvinnorna där se ut?

Så du tycker att kvinnomodet för 2 000 år sedan i Mellanöstern, liksom klädseln i ett datorspel är upphetsande.
Attraktivt...

Tror helt ärligt att du har placerat din trådstart något fel...
Citera
2026-05-04, 22:45
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Högklackade skor.
Kort klänning,
Långt hår.
Brösten markerade.
Citera
2026-05-04, 22:48
Moderator
Ancistruss avatar
Kanske inte upphetsande, men de vackraste damkläderna var nog de från 1700-talets hovliv. De var nog inte så bekväma eller praktiska, men åtminstone ofta väldigt vackra tycker jag.
Citera
2026-05-04, 22:50
Medlem
dude2ks avatar
Mellanöstern? Att klä sig som en svart sopsäck är väl knappast snyggt..

Catsuit/leggings är elegant!
Citera
2026-05-04, 22:51
Medlem
pn222jws avatar
Nätstrumpor är speciella.
Citera
2026-05-04, 23:08
Medlem
Sedan när är faraonernas Egypten för 2000 år sedan?

Jag tycker att kvinnor klädde sig erotisk på 1870-talet, särskilt i Paris.

Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Så du tycker att kvinnomodet för 2 000 år sedan i Mellanöstern, liksom klädseln i ett datorspel är upphetsande.
Attraktivt...

Tror helt ärligt att du har placerat din trådstart något fel...
Citera
2026-05-04, 23:28
Medlem
Fantens avatar
Jag är ju ett fan av en milt sexualiserad kontorsoutfit. Typ som här, många bra varianter. Slutty, men classy-slutty - inte trashy-slutty.
Citera
2026-05-05, 00:08
Medlem
RudyardKiplings avatar
50 och 60-talet. En kort eller halvkort klänning/kjol med högklackat är riktigt attraktivt. Det handlar ju också om fysisk form på kvinnan.
Citera
2026-05-05, 01:33
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Kanske inte upphetsande, men de vackraste damkläderna var nog de från 1700-talets hovliv. De var nog inte så bekväma eller praktiska, men åtminstone ofta väldigt vackra tycker jag.
Det var inte klänningar som alla hade tid eller råd med om man säger så.
En mycket underhållande kortfilm fanns på SVTplay men verkar tyvärr vara på paus f n.
https://www.svtplay.se/video/89VBw56/historisk-striptease

Jag har nog rätt vanlig smak och uppskattar en ståtlig kvinna i polisuniform, tullar eller parkeringsvakt om det kniper.
Citera
2026-05-05, 01:42
Medlem
Majsmannen2s avatar
Jag nöjer mig med verkligheten vi lever i och skulle säga att det beror mycket på den som bär plagget.

Men jag gillar när en hel del lämnas till fantasin samtidigt som hon gärna får lämna dörren lite på glänt för att bjuda in till fantasin. Så sexigt men fortfarande med hedern i behåll.
Citera
2026-05-05, 04:08
Medlem
kalkryggars avatar
Det har väl aldrig varit bättre än idag när tjejer skuttar omkring i tajta kroppsformade leggings. Med material som formar kroppen bättre än vad den faktiskt ser ut.

Men någon slags dröm har väl alltid varit de där kläderna som vissa tjejer har i såna där framtida filmer/serier där de bor på något rymdskepp eller rymdbas.

Där talar vi också tajta konstmaterial som slimmar rumpa, bullefitta och kropp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in