2026-05-04, 13:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hur går det med nådeansökan?

Borde inte gå igenom.
Ja det undrar jag också.
Hur har det gått med nådeansökan. Någon i hennes fanclub borde ju veta.
Citera
2026-05-04, 14:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
De försöker tiga ihjäl allt som är obehagligt för deras gullegrisar.

Eftersom inget annat framkommit så väntar hon förmodligen på att avtjäna sitt straff, vilket hon gått ut med att hon kommer göra utan gnäll. Förstår dock att hon också hellre vill slippa eftersom de andra klappträna kom lindrigt undan och slapp någon form av straff.
Citera
2026-05-04, 14:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Eftersom inget annat framkommit så väntar hon förmodligen på att avtjäna sitt straff, vilket hon gått ut med att hon kommer göra utan gnäll. Förstår dock att hon också hellre vill slippa eftersom de andra klappträna kom lindrigt undan och slapp någon form av straff.

Skillnad på att bli dömd och att bli frikänd.

Julia tvättade väl dubbelt så mycket som Linnea om jag minns rätt så det är inte konstigt att Julia blev dömd.
Citera
2026-05-04, 14:51
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Vågat att anta att folk är män bara för dom anser att Linnea är en tragisk och problematisk person.

Kvinnor kan inte prata skit om andra kvinnor, det är sen gammalt förstår du väl
Citera
2026-05-04, 15:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Skillnad på att bli dömd och att bli frikänd.

Julia tvättade väl dubbelt så mycket som Linnea om jag minns rätt så det är inte konstigt att Julia blev dömd.

Skönt att du anser att även Linnea tvättade pengar åt sin make. Skillnaden mellan dom är väl att Julia slutade för hon kom ifrån Kräftan medan Linnea fortsatte till dom blev stoppade av rättsväsendet. Oavsett så tvättade båda pengar och ingen som gör det bör komma undan straff. Inte ens Linnea.
Citera
2026-05-04, 15:14
Avstängd
Citat:
Skönt att du anser att även Linnea tvättade pengar åt sin make. Skillnaden mellan dom är väl att Julia slutade för hon kom ifrån Kräftan medan Linnea fortsatte till dom blev stoppade av rättsväsendet. Oavsett så tvättade båda pengar och ingen som gör det bör komma undan straff. Inte ens Linnea.

Linnea var ej medveten om att det förekom penningtvätt vilket Julia var.

Jag litar såklart mer på hovrätten än flashback.
Citera
2026-05-04, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dels har jag inte hävdat att jag vet det. Utan tvärtom - det går inte att förstå hur den människan tänker, misstanken är att hon inte tänker alls faktiskt.
Hur hon agerar och vad man kan tolka från det är däremot en annan femma.

Sen är inte jag som du. Jag tror inte att man kan känna fram fakta.

Du har flertalet gånger påtalat att Julia är svartsjuk och vill ha tillbaka Christofer, vilket hon inte sagt, alltså vet du hur hon tänker och känner.

Har aldrig påstått att jag känner någon fakta.
Citera
2026-05-04, 16:24
Medlem
Citat:
Linnea var ej medveten om att det förekom penningtvätt vilket Julia var.

Jag litar såklart mer på hovrätten än flashback.

Såklart var lilla frun medveten om det! Annars är hon ju ännu dummare än hon påvisar.
Citera
2026-05-04, 16:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Såklart var lilla frun medveten om det! Annars är hon ju ännu dummare än hon påvisar.

Visa fram bevis på uppsåt då.
Citera
2026-05-04, 16:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du har flertalet gånger påtalat att Julia är svartsjuk och vill ha tillbaka Christofer, vilket hon inte sagt, alltså vet du hur hon tänker och känner.

Har aldrig påstått att jag känner någon fakta.
Ja påtalat/uppmärksammat det eftersom det är det som hon uttryckt och uttrycker i ord och handling.

Huruvida hon fått nåd eller inte är en faktauppgift - inte en känsla.
Citera
2026-05-04, 16:45
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Skönt att även hennes fans anser att hon är korkad
Citera
2026-05-04, 17:09
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Jämfört med vilken plattform?
Jämför du med Youtube så tjänar du ingenting på snapchat om du inte har en stor följarbas. Snap är heller ingen passiv inkomst som Youtube t.ex är. Du måste hela tiden leverera, så i den meningen tjänar man inte extremt mycket på snapchat.

Haha, youtube = passiv inkomst. xD

Allt du behöver för Snapchat är en telefon, du behöver inte ens posta videor - om du är intressant nog.
Snapchats marknadsdesk är inte lika tråkig och seg som Google's eller Amazon(Twitch)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in