1. Vadå "kanske"? Det är, och var, och har alltid varit Rasks frus mobilnummer, registrerat på henne. Kopplat till hennes Swish. Det är bevisat. Var Axel hittar sina felaktiga uppgifter är ingen annans problem än Axels och är således irrelevant.
2. Vadå "möjligt"? Det
är en AI-manipulerad bild, det är bortom tvivel bevisat. Var Axel har fått tag i bilden eller om han skapat den själv spelar ingen roll, det är bara löjliga bortförklaringar.
3. Eftersom du inte bemöter det jag skrev så upprepar jag:
"Axel försökte få Rasks fru att bli arg på Rask genom att skriva att det fanns fler bilder på vad som hände "efter det" på bilden (som föreställde Rask tillsammans med nån AI-genererad tjej iklädd en t-shirt som inte finns)."
4. Du bemöter inte det jag skrev:
"Det var Rasks fru som tog emot, och besvarade, Axels SMS. Rask har bevisat att det var till hennes mobilnummer SMS:en skickades. Rask har bevisat att hans fru skickade frågor till Rask om vem detta var som skickade skräpet till henne, och Rask svarade henne att han inte visste."
5. Nej, Rasks fru tog reda på att det var Axel Öhman som SMS:ade de obehagliga meddelandena till henne. Det är bevisat och framgår tydligt i konversationerna mellan Rasks fru och Rask som Rask har visat. Rask har dessutom i en tidigare video sagt att samma nummer har SMS'at till Daniel. Det ena motsäger inte det andra.
6. Du bemöter återigen inte det jag skrev:
Rasks fru var irriterad över att Axel hade hennes mobilnummer. Bevisat genom att hon skrev det till Rask.
Rasks fru SMS till Rask och skriver att hon är "mer sur" för att Axel har hennes mobilnummer:
https://imgur.com/a/CohwZQl
7. Du bemöter inte det jag skrev, så jag upprepar:'
7. Rask diskuterade bilden och Axels vidriga SMS med Motvikt, Simon och Daniel i en gruppchatt i februari 2026. Bevisat. Det var då Rask direkt påtalade problemen med bilden - att den var AI-genererad.
8-11. Kompletterar det jag redan har skrivit med en förtydligande bild där Rasks fru visar upp hela konversationen mellan henne och Axel fram tills hon blockerade Axel:
https://imgur.com/a/CohwZQl
Axel ljuger om saken på sin Youtube, Medviktarna ljuger om saken på sin Youtube.
Medviktarna ljuger på Instagram där de skriver:
Hörde att CFAR sitter och fabulerar i vanlig ordning.
Han har alltså fått ett par sms i februari som han svarar på direkt. Sedan väntar han tills han får slut på content i april och låtsas nu att smsen har gått till hans fru. Och att det är riktade trakasserier, vilket han såklart kan säga så länge han låter bli att läsa upp de delar som är direkt riktade till den "jävla baronjäveln".
I samma video låtsas han att hans dotter har kallats för "ett horbarn" när det i själva verket var Rask som kallades för ett horbarn. Eftersom han är ett.
Hur som helst, både Baronens och baronessans nummer finns i ganska nya dokument från Trobo. Att han inte står på sitt eget abonnemang ligger väl helt i linje med den arbetslösa byfånens allmäna omynderi?
Det är DEFINITIVT han som mottagit och svarat på sms, och det är definitivt han som är ett horbarn. Allt är som vanligt med andra ord.
Uppenbara lögner i medviktarnas Instagram-inlägg:
1. "
Han har alltså fått ett par sms" - Nej, lögn, Rasks fru fick SMS:en.
2. "
och låtsas nu att smsen har gått till hans fru" - Nej, lögn SMS:en gick till hans fru. Det är bevisat.
3. "
så länge han låter bli att läsa upp de delar som är direkt riktade till den "jävla baronjäveln"." - Lögn, ingenting i de SMS Rasks fru fick innan hon blockerade Axel är riktade till "jävla baronjäveln", så Rask kan inte "läsa upp" någonting han inte har sett.
4. "
låtsas han att hans dotter har kallats för "ett horbarn" " - Nej, lögn, Rask låtsas inte - det är oerhört svårt att tolka Axel, i den kontext det sägs, som att det handlar om någon annan än Rasks dotter.
5. "
Att han inte står på sitt eget abonnemang" - Lögn, Rask har ett kontantkort medan numret Axel SMS:ade sina obehagliga SMS till är Rasks frus abonnemang, det är registrerat på henne samt är dessutom Swishkopplat.
6. "
Det är DEFINITIVT han som mottagit och svarat på sms" - Lögner, det är Rasks fru som har mottagit Axels SMS, och det är Rasks fru som har besvarat dem. Det är bevisat.
Om Medviktarna siktar på att bli tagna på allvar, så vore det bra om de slutade att ständigt ljuga om Rask. Menar de att någon ska ta deras "dokumentär" om Rask på allvar när de lyckas klämma in
minst 6 lögner om Rask i ett så kort inlägg? De måste skämta.