2026-05-01, 05:37
Medlem
PyjamasXLs avatar
Hej, jag tänder på kvinnor med vissa gemensamma preferenser, t.ex utséende. Jag tänder inte, eller inte alls på kvinnor av viss natur. Är jag en elak rasist som borde testa mer och återkomma senare, eller är det okay att urskilja mellan mänskliga raser?
Citera
2026-05-01, 06:14
Medlem
Att du är rasist har du redan konstaterat.

(FB) Varför är det så onskefullt att var rasist?

Att du tänder på en specifik ars är inte rasism, då du väljer efter utseende - som alla människor gör. Är du bara kåt på asiater från Thailand, så är det en fetisch.
Citera
2026-05-01, 08:11
Medlem
Anybodykillers avatar
Det får mig att tänka på ett begrepp jag första gången läste om här på flashback (av alla ställen) "raceplay".
Citera
2026-05-01, 09:46
Medlem
Var väl någon svenska som sa att hon inte tände på utlänningar och genast blev uthängd som rasist, var väl förra året om jag inte minns fel.
Citera
2026-05-01, 11:14
Avstängd
Connykrims avatar
Skulle aldrig kunna knulla en neger iaf. Hade aldrig kunnat få upp den - rasist? Nej
Citera
2026-05-01, 11:29
Medlem
Full-Retards avatar
Det är ok att vara rasist så länge du inte berättar om det. Som med majoriteten av svenska kvinnor som aldrig skulle kunna tänka sig att bli ihop med en asiat exempelvis. De är grava rasister och det visar sig t.ex. i fallet Tobias H även om han själv har någon form av störning.

Tror jag ska slänga iväg ett mail till Tobias H och påminna honom att han borde göra efterforskningar om strukturell vithetsnormsrasism hos svenska kvinnor.

Citera
2026-05-01, 11:42
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Det är ok att vara rasist så länge du inte berättar om det. Som med majoriteten av svenska kvinnor som aldrig skulle kunna tänka sig att bli ihop med en asiat exempelvis. De är grava rasister och det visar sig t.ex. i fallet Tobias H även om han själv har någon form av störning.

Tror jag ska slänga iväg ett mail till Tobias H och påminna honom att han borde göra efterforskningar om strukturell vithetsnormsrasism hos svenska kvinnor.

Skitsnack. Svenska kvinnor röstar vänster och är för mångkulturalism. De skulle inte ha några problem att bli ihop med en invandrare. Det säger dom själva öppet i vissa sammanhang, exempelvis gatuintervjuer.
Citera
2026-05-01, 11:43
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Skitsnack. Svenska kvinnor röstar vänster och är för mångkulturalism. De skulle inte ha några problem att bli ihop med en invandrare. Det säger dom själva öppet i vissa sammanhang, exempelvis gatuintervjuer.

Ja en del går hela vägen, många ligger runt men när det väl kommer till kritan så vill de ha en etnisk arier som om de själva vore Eva Braun.
Citera
2026-05-01, 20:46
Medlem
Jazkers avatar
Du borde testa olika raser innan du bestämmer dig.

Men lite som det gamla skämtet om skillnaden mellan negresser och tofflor? De är sköna att sätta på, men man visar sig inte ute på stan med dem.
Citera
2026-05-01, 21:05
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Du borde testa olika raser innan du bestämmer dig.

Men lite som det gamla skämtet om skillnaden mellan negresser och tofflor? De är sköna att sätta på, men man visar sig inte ute på stan med dem.

Nej, klarar man inte det då ska man nog ta sig en funderare på om det här med kvinnor är nåt för en alls. Det finns väl ganska bra knulldockor numera vad jag förstår.
Citera
2026-05-03, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hej, jag tänder på kvinnor med vissa gemensamma preferenser, t.ex utséende. Jag tänder inte, eller inte alls på kvinnor av viss natur. Är jag en elak rasist som borde testa mer och återkomma senare, eller är det okay att urskilja mellan mänskliga raser?

Du ät inte rasist. Du har preferenser för vissa utseenden. Helt ok. Njut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in