Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Jag håller med dig helt.
1. Frågar folk (inte mig) om källa. De två skickar länkar och får följande svar:
"Det där är Chatgpt där du skrivit en ledande fråga"
" Man kan hitta vad som helst bara man vill"
2. Har du någon källa på ditt påstående?
"Jag kan säkert hitta något om jag som du ställer en ledande fråga" Levererar inget dock.
3. Ledande fråga är lösa påstående som inte bekräftas någonstans utan slängs bara ut.
4. Det beror på vad du menar med allmänt känt , för att två inlägg senare skriva "det är allmänt känt att..."
5. Utländsk forskning går inte att applicera på svenska förhållanden. Que??
6. Metaforer likställs med fokusförflyttningar , antagligen för att vederbörande inte förstår metaforer.
7. Levererar ingenting med substans utan allt bygger på lösa antaganden för att passa in i agendan.
Om ovanstående inte är korkat och oseriöst så är jag Jesus.
Du har klippt in något som är två år gammalt och taget ur sitt sammanhang . Riktigt fulspel men jag är inte förvånad , för det är det enda du sysslar med på på denna tråd.
Jag väntar forfarande svar på mina frågor som jag ställde till dig för en vecka sedan , vilket jag förstår att du sannolikt inte mäktar med att besvara då de är alldeles för komplexa.
Jag rekommenderar att du håller dig till sadisttråden där du slipper komplexa frågor och kan njuta på riktigt av härlig förnedring och nagelfara gäddorna in i minsta detalj.