2026-04-29, 20:40
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Alltså vad är det med den överkammade flinten? Första jag såg. Jag hade dött om jag blivit ihopparad med en kille som kammat över flinten Snälla mycket bättre att åka till Turkiet och göra en hårtransplation eller bara raka av allt istället

Han är tunnhårig, han kammar inte över. Och det är väldigt mycket sämre att åka till Turkiet i vilket skäl som helst och helt onödigt. Har du träffat 1 verklig person med en lyckad hårtransplantation?
Citera
2026-04-29, 20:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Alltså vad är det med den överkammade flinten? Första jag såg. Jag hade dött om jag blivit ihopparad med en kille som kammat över flinten Snälla mycket bättre att åka till Turkiet och göra en hårtransplation eller bara raka av allt istället

Nej, den SKA VARA MED! Och Daniel Norberg ska göra en parodi på den.

Jag såg att det var överkammat först i det här avsnittet, men jag förträngde det, för jag håller lite på den öppenhjärtliga John.
Jag tycker han är charmig.
Senast redigerad av dialektiker 2026-04-29 kl. 20:56.
Citera
2026-04-29, 20:59
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinlilladotter
Varför måste alltid gayparen ha sexologen som "sin" expert?...

För att palettologen själv vill. Jag är övertygad om att hon är ensam skyldig från match till musmys.
Citera
2026-04-29, 21:14
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Han är tunnhårig, han kammar inte över. Och det är väldigt mycket sämre att åka till Turkiet i vilket skäl som helst och helt onödigt. Har du träffat 1 verklig person med en lyckad hårtransplantation?

Det har du rätt i. Det brukar se förskräckligt ut.😳
Citera
2026-04-29, 21:23
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tycker det är väldigt märkligt att "professionella" "psykologer" matchar en kvinna som vill ha sex cirka en gång per månad med en man som vill ha sex cirka 12 gånger per månad. Kan det vara så att deltagarna har ljugit om sina preferenser eller att "professionella" "psykologer" inte ens har frågat om detta.

Ändå ljög båda två och försökte närma sig varann . Nämen alltså, det är ju dött att prata önskad sexfrekvens när man dejtar. Det är åtrå och kärlek som ger frekvensen, alla vill ha en partner man åtrår för 150 och kärleken som överlever 0.
Pojkar som pratar frekvens vecka ett och tänkt ut lagomtalet tolv kommer få 0.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-04-29 kl. 22:22.
Citera
2026-04-29, 22:35
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
... flatan... får nog napp när serien är slut (på annat håll).
Hon med katterna är urtråkig. Extremt jobbig att höra prata...

Citat:
John ... psykologen... De är extremt omaka... Dålig match.
Citera
2026-04-29, 23:33
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag ömmar så för Sofie att jag hade hämtat henne därifrån om jag vetat. Matchningen är inte rätt på ett enda sätt. Homosexuella behöver partners med samma sexualitet precis som heteros. Har nån heterohona i tråden haft en man som var bi? Vad gjorde det med lust och love? (Det är ingen boost.)

Som om psykologen Anna parats ihop med en tjock, tatuerad 22-åring som gått i skolan i elva år och var bisexuell.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-04-30 kl. 00:30.
Citera
2026-04-29, 23:45
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Riktiga män kör med lånehår.
Med risk för att låta kontroversiell, skulle jag föreslå att han går till en skicklig frisör och ber om en snygg, lite kortare frisyr, som passar honom. Så är problemet löst! Killen är snygg för övrigt ...hade jag tyckt om jag var 14 i alla fall. Och då krävs inga avancerade åtgärder. Peter Pan behöver bara acceptera att alla blir vuxna förr eller senare.
Citera
2026-04-30, 07:19
Medlem
Jag funderar (efter gömda flinten) på Johns dialekt.
Han drar ut så på ändelserna…….. var kommer han från?

Några lyckade transplantationer från Turkiet är väl Simon skiöld, Magnus Carlsson och Therese Wickmans man.
Citera
2026-04-30, 08:52
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:
Alltså jag skrattar redan nu, när jag tänker på hur Daniel kommer imitera sexologen Susannes sexråd och beskrivning av sexakter.

Sen kommer han imitera Johns obrydda sexnovells-utläggning, tror jag. Och ovanpå det psykologens "jag somnar" 😆

Johns frisyr blir rolig att se också.

Och Sofies frisyr.

Jag dööör. Han är helt underbar då han imiterar frisyrerna med en vikt handduk eller dylikt.
Susannes glasögon är ett måste också.

PLEASE Daniel Norberg, lägg ut nu!!! Jag orkar inte vänta längre.

Haha, hoppas Daniel läser detta och OMGÅENDE gör en video, jag håller med dig 😄

Är för övrigt imponerad av Daniel i stort - herregud vilken multi-konstnär han är, och verkar dessutom så ödmjuk och trevlig.
Citera
2026-04-30, 09:14
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Deltagarnas äktenskap lär nog inte hålla om de inte har sex.

Om den ena vill vänta lite tycker jag man får respektera det. Behöver ju inte börja tjata om det dag 3 liksom, de har ändå några veckor på sig.
Citera
2026-04-30, 12:01
Medlem
SnutteFia03s avatar
Reagerade på att Amanda bara vill ha sex 1-2 gånger i månaden.

Kan tolkas på två sätt:

1. Hon är inte så förtjust i sex överlag, men förstår att det är ett nödvändigt inslag för att ett förhålalnde ska fungera med en partner som har det behovet. Så då tänker hon att hon får "stå ut" med det någon gång i månaden. Med tiden kommer det antagligen inte bli något sex överhuvudtaget om ingångsläget är såpass sällan.

2. Det är specifikt riktat mot Sebastian, att hon helt enkelt inte kan se sig själv ha sex med honom oftare än så.

Lutar åt att det är scenario nr 1 det handlar om. Det skulle också förklara varför hon haft svårt att hitta någon att gifta sig med tidigare. Tror det är få killar som skulle nöja sig med att ha sex såpass sällan, speciellt i början av ett förhållande, såvida de inte själva också är rätt ointresserade av sex.

Amanda och Sebastian överlag verkar mer ha en vänskaplig vibe, verkar inte vara så mycket djupare känslor eller attraktion där. Sebastian verkar vilja lite mer, men det känns lite forcerat.

Henrik kändes lite mer avslappnad det här avsnittet. Har antagligen att göra med att han och Jasmine har haft sex nu. Så då var det det som fattades för att lugna hans osäkerhet lite. Kändes mer lovande mellan dem nu än förra avsnittet.

John och Anna är nog mer vänner. Tror inte det blir mer än så mellan dem. John har sina hjärnspöken och Anna verkar inte ha så stark attraktion. Sen hur han uttrycker och lägger fram vissa saker ger mig en lite dålig känsla. Hur han pratade om sexnovellerna trots att Anna blev märkbart besvärad av det, och hur han "kritiserade" hennes sätt att säga "god natt" via sms eller vad det var.

Mellan Emilia och Sofie så fick jag en känsla av att Sofie verkade lite avslagen ibland. Visst hon sa att hon var lycklig där vid ett tillfälle, men det känns som att hon inte riktigt tror att det kommer hålla mellan dem. Som hon sa under bingon, att bisexuella kanske bara "testar" att vara med en kvinna ett tag, för att sedan ändå välja att gifta sig med en man efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in