2026-04-29, 10:14
Medlem
Huzzahs avatar
Kollar tredje avsnittet nu och där var queerprällen igång å prata snusk och försöka tvinga på folk att knulla. Hon är bara för mycket alltså.

Gotländskan och gingern verkar ju kära. Tror dock dom kommer börja bråka men vi får se.
Citera
2026-04-29, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeLiebgott
Bästa säsongen på minst tre säsonger (sen Rosanna, Christoffer, Emmy mfl.-säsongen tycker jag). Enda minuset är väl Suzanne då. Saknar Fredrik och Kalle.

Kul att alla är ganska vanliga, ingen super-edgy. Tycker sex stycken är roliga, Amanda och Sebastian är lite ”Niklas och Ninni”-tråkiga so far, kanske kan passa ihop om det klickar.

Jasmine och Sofie säsongens höjdpunkter än så länge, kul att se lite tempohöjning hos Anna och John senaste avsnittet, jäkligt kul med sexnovellerna 😄

Va? Programmet är ju så tråkigt att klockorna stannar! Jag har ingen lust att se fortsättningen. Inväntar australiens, usas och norges nästa ist.
Citera
2026-04-29, 11:51
Medlem
lillaliliths avatar
https://www.gp.se/kultur-noje/kulturkronika/hur-svart-kan-det-egentligen-vara-att-stalla-en-fraga.21925c41-ef3f-43db-b015-d3bcd40ce86e
Hahaha mitt i prick, Nina Morby!
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamn
Instämmer i hyllningskören till Sofie. Hon har den personligheten man vill vara tillsammans med (oavsett läggning, kön eller utseende)
Såg Sofie i Updejt och kände att fan, vad bekvämt det verkar att sitta sådär manligt bakåtlutat och le lite avmätt åt allt sånt där tjejigt trams. Kasta huvudet bakåt och mumla nåt med dov stämma när man får en fråga. Vilja dö mellan bröst - nån annans alltså, så man slipper släpa på dem. Och varför tacka för en komplimang, man är väl ingen kärring heller. Överväger härmed att bli transperson.
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Hon är ju en riktig milf.
Nej, en gilf (=granny I'd like to fuck). Två gånger i månaden alltså. För vi pratar om Amanda nu va'?
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Jasmine och Sofie är mina stora favoriter hittills i den här säsongen.
Jasmine är min favorit. Så snäll och härlig person. Glad och positivt inställd till allt. Och så himla snygg och vacker. Väldigt lik sin lika vackra pappa. Skitsnygg kropp har hon å.
Senast redigerad av lillalilith 2026-04-29 kl. 11:56.
Citera
2026-04-29, 11:54
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jobbar Anna verkligen som psykolog? 28 år gammal, känns rätt instabil som person.

Tycker hon har rätt inställning när hon säger att oavsett hur det slutar ska hon ha roligt i fem veckor. Hon ser det som äventyr som kan sluta hur som.

Tycker hela gänget faktiskt försöker och anstränger sig, även om det inte är några blixtar och dunder någonstans.
Citera
2026-04-29, 12:01
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tycker hon har rätt inställning när hon säger att oavsett hur det slutar ska hon ha roligt i fem veckor. Hon ser det som äventyr som kan sluta hur som.
Hon verkade extremt ovillig att pussa John inför vännerna. Och jag fattar det, med tanke på att han inte har fyllt 15 än.
Citera
2026-04-29, 13:53
Medlem
Dinlilladotters avatar
Varför måste alltid gayparen ha sexologen som "sin" expert? Känns mossigt att tänka att det där med att vara gay är sååå udda så det krävs en sexolog för att kunna hjälpa dem. Kunde inte knastanten fått vara expert åt Anna och John istället? Hon hade säkert velat höra Johns sexnovell! Och hon hade inte somnat.
Citera
2026-04-29, 14:29
Medlem
JoeLiebgotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Va? Programmet är ju så tråkigt att klockorna stannar! Jag har ingen lust att se fortsättningen. Inväntar australiens, usas och norges nästa ist.

Jaså så tråkigt att du tycker det. Jag tycker det tuffar på i mysig takt, men smaken är som baken. Har inte sett något annat lands så kan inte jämföra.
Citera
2026-04-29, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeLiebgott
Jaså så tråkigt att du tycker det. Jag tycker det tuffar på i mysig takt, men smaken är som baken. Har inte sett något annat lands så kan inte jämföra.
Då förstår jag att du inte ser det svenska som tråkigt. Du kan ju gå in på Married at first sight australien på tv4 play och se en eller två hela säsonger så ser du skillnaden och har många timmars underhållning framför dig.
Citera
2026-04-29, 19:36
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Ja, jag längtar också alltid efter Daniels klipp 😂

De är så spot on, men också med glimten i ögat - jag tycker att det är tydligt att han inte önskar någon något illa.

Tycker också om Sofie - och jag är väldigt heterosexuell - men hon är verkligen en person som jag skulle uppskatta att ha i mitt liv som vän.

Hon är så jordad, respektfull och potentiella elaka kommentarer kring henne rinner av som vatten på en gås.

Hon vet vem hon är - hon är självsäker på riktigt - och behöver aldrig "hävda sig" och kräva hyllningar från utomstående personer.

Jasmine och Sofie är mina stora favoriter hittills i den här säsongen.

Alltså jag skrattar redan nu, när jag tänker på hur Daniel kommer imitera sexologen Susannes sexråd och beskrivning av sexakter.

Sen kommer han imitera Johns obrydda sexnovells-utläggning, tror jag. Och ovanpå det psykologens "jag somnar" 😆

Johns frisyr blir rolig att se också.

Och Sofies frisyr.

Jag dööör. Han är helt underbar då han imiterar frisyrerna med en vikt handduk eller dylikt.
Susannes glasögon är ett måste också.

PLEASE Daniel Norberg, lägg ut nu!!! Jag orkar inte vänta längre.
Citera
2026-04-29, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Kollar tredje avsnittet nu och där var queerprällen igång å prata snusk och försöka tvinga på folk att knulla. Hon är bara för mycket alltså.

Gotländskan och gingern verkar ju kära. Tror dock dom kommer börja bråka men vi får se.

Deltagarnas äktenskap lär nog inte hålla om de inte har sex.
Senast redigerad av Medborgarbidrag 2026-04-29 kl. 19:54.
Citera
2026-04-29, 20:03
Medlem
DeppJohnnys avatar
Alltså vad är det med den överkammade flinten? Första jag såg. Jag hade dött om jag blivit ihopparad med en kille som kammat över flinten Snälla mycket bättre att åka till Turkiet och göra en hårtransplation eller bara raka av allt istället
Citera
2026-04-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Alltså vad är det med den överkammade flinten? Första jag såg. Jag hade dött om jag blivit ihopparad med en kille som kammat över flinten Snälla mycket bättre att åka till Turkiet och göra en hårtransplation eller bara raka av allt istället

Riktiga män kör med lånehår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in